BLANCHETTE B NAIL POLISH REMOVER - Zmywacz do paznokci z D-pantenolem i gliceryną - recenzja + próbki Yves Rocher


Witajcie Kochane :)

Dzisiaj mam dla Was recenzję zmywaczu do paznokci. 

Przedstawiam: 
NAILO POLISH REMOVER - ZMYWACZ LAKIERU DO PAZNOKCI Z D-PANTENOLEM I GLICERYNĄ 
firmy BLANCHETTE B !



Od producenta:
Zmywacz lakieru do paznokci z D - pantenolem i gliceryną.
 Nie zawiera acetonu. Nadaje się do paznokci naturalnych i sztucznych. Produkt zawiera octan etylu, etanol. 
Sposób użycia: nasączyć wacik zmywaczem, a następnie zmyć lakier z paznokci. 

Kilka słów ode mnie:

OPAKOWANIE: 
Plastykowa buteleczka o pojemności 200 ml, przezroczysta.
Po odkręceniu zakrętki ukazuje się nam dziurka ;), przez który możemy wylać zmywacz na wacik.
Dzięki temu otworkowi za wiele produktu nam się nie wylewa.


KOLOR:
Zmywacz ma barwę jasnoróżową.

ZAPACH:
Mocny, typowy dla zmywaczy ...
To jego minus. Za długo nie mogę go wąchać, bo od razu głowa zaczyna boleć :(

DZIAŁANIE:
Według mnie, zmywacz średnio sobie radzi.
Wszystko zależy od danego lakieru.
Dobrze radzi sobie z lakierami np. Miss Selence, gorzej z lakierami np. Golden Rose.
Po zmyciu lakieru, pozostawia taką brzydką, matową płytkę paznokcia.


DOSTĘPNOŚĆ:
Dystrybutorem tego zmywaczu jest Kaufland. A więc produkt jest łatwo dostępny.

CENA:
2,99 zł
Taniutki :)

MOJA OCENA: 4/10

Dzisiaj Listonosz przyniósł mi przesyłkę z Yves Rocher 
z próbeczkami:

* 4 próbki CURE SOLUTIONS ANTI-AGRESSIONS - maseczka przywracająca świeżość i blask
* 2 próbki VEGETAL INOSITOL - krem przywracający blask
* próbkę Serum Vegetal
* 2 próbki perfumu FLOWER PARTY
* próbkę męskiego perfumu EVIDENCE HOMME
* próbkę męskiego perfumu TRANSAT
* 2 próbki TEINT FLUIDE MATITE




22 komentarze:

  1. świetne próbeczki:)super recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. testuj testuj ;) ja ostatnio używam ciekawego zmywacza z netto ;) pachnie przyjemnie mi najgorzej zawsze zmyć brokatowe lakiery :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam jestem wierna swojemu z Isany i jeszcze się nie zawiodłam ;]
    ile próbek ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. a probki dostalas w ramach wspopracy czy kupilas???

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam zmywacz taki najzwyklejszy kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię z tej firmy antyperspiranty, są bardzo dobre :)
    Ile próbek :)
    Dzisiaj dostałam paczuszkę, będzie co testować :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stwierdzenie, że nadaje się też do sztucznych paznokci jakoś mnie przeraża .
    Ja uwielbiam zmywacz z Isany ( taki zielony :D ).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego zmywacza, uchował się przede mną w Kauflandzie jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię zmywacz z Biedronki :)
    Fajne próbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam..;)
    super próbki ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednym słowem, tanio i beznadziejnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz, cieszę się, że moje paznokcie Ci się spodobały i zapraszam oczywiście częściej, bo przede mną jeszcze 9 stylizacji :)

    Ja do zmywacza nie przywiązuje uwagi, jest mi obojętne jaki mam, bo tak często zmywam paznokcie, zmywaczy mam dużo w domu :) A próbek bardzo nie lubię, nigdy nie zbieram bo później muszę je wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam z sensique zapachowych gdyż właśnie ten smród mnie doobijał:) a co dostałaś próbeczki od yves rocher czy coś zamawiałaś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam do kauflandu 200m także zawsze mam ten zmywacz u siebie w domu. rzeczywiście nie jest to jakieś cudo, ale jest całkiem przyzwoity i ma dużą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się raczej nie skuszę, ponieważ ostatnio kupiłam zmywacz w Biedronce i ciężko mu idzie nawet zmycie odżywki, więc już nie zdradzam mojego Isanowego faworyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba sie nie skusze na ten zmywacz, jestem wierna również mojemu z rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo tani, ale to że Cie boli głowa to nie jest dobry znak. jak możesz to wklej skład zmywacza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też używam ten zmywacz. Głowa po nim mnie nie boli, ale zapach ma okropny, jeden z gorszych. Ważne, że skuteczny, no i tani:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam