DELIA GLAMOUR Volume & Length & Sensitive Mascara - recenzja


Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję kolejnego tuszu do rzęs z mojej kosmetyczki :)

Tym tuszem jest: 

VOLUME & LENGTH & SENSITIVE MASCARA
 firmy 
DELIA GLAMOUR !


Od producenta:

Unikalna technologia z zastosowaniem włókien polimerycznych umożliwia pogrubienie każdej rzęsy. Formuła tuszu została wzbogacona o olej canola, który działa kojąco i skutecznie zapobiega podrażnieniom. 
Kosmetyk polecany jest przede wszystkim dla osób o skłonnościach alergicznych lub dla osób o szczególnie wrażliwych oczach. 

Kilka słów ode mnie:

KOLOR:

+ black
+ intensywny, głęboki kolor

FORMA:

+ tradycyjny tusz do rzęs
+ szczoteczka bardzo dobrze rozdzielająca rzęsy


OPAKOWANIE:

+ dość eleganckie: czarno-złote
+ złote litery widać bardzo wyraźnie na czarnym tle
- data ważności na naklejce, która się wyciera




DZIAŁANIE I EFEKTY:

+ bardzo dobrze wydłuża rzęsy




+ dość dobrze je rozdziela
- przy nakładaniu robią się grudki - trzeba je usuwać
- niekiedy skleja rzęsy
+ lekko unosi rzęsy i pogrubia je
+ nie kruszy się

CENA: 
ok. 10zł/8 ml 

+ według mnie, korzystna :)

MOJA OCENA: 8/10


17 komentarzy:

  1. Nienawidzę grudek;/ to jest dla mnie cos strasznego

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie miała słabego dostępu do kosmetyków Delii, chętnie bym je wypróbowała. Tusz zapowiada się ciekawie, zwłaszcza przy tej cenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie widziałam tej mascary, ale na Twoich rzęsach wygląda interesująco ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. też nigdzie nie widziałam ale jeżeli zostawia grudki to nie jest to dla mnie za bardzo by mnie to denerwowało :P mimo to dobrze, że się nie kruszy ale raczej się nie skusze. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się z nim wcześniej, ale trzeba przyznać, że ładnie wydłuża ;]
    i jeszcze za tą cenę ;p
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem mam chyba lepszy ;) choć droższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę ten tusz, muszę poszukać go w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  8. a miałam właśnie robić zamówienie w delii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś zdjęć 'przed' :) ale ważne, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się efekt na rzęsach, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście wolę wydać te 30 lub 40zł na konkretny tusz, który naprawdę daje rewelacyjny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie drogi, więc można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I takie to jest oglądanie z chłopakami, mój też nigdy mi nie daję obejrzeć :P albo jeszcze co lepsze chce zrobić romantyczny wieczór, wiadomo jakiś fajny film mija 10 minut a on śpi. Potrafi nie raz w czasie kłótni zasnąć a mnie coś trafia hehe ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam