Pielęgnacja stóp + współpraca z NovaClear


Witajcie w ten słoneczny poniedziałek :)

Wczoraj miałam chwilę czasu dla siebie i postanowiłam poświęcić go swoim stópkom :D

A więc zaczęłam od zmycia lakieru z paznokci, a następnie wymoczyłam je w wodzie z dodatkiem rozgrzewającej soli do kąpieli stóp.


Przedstawiam Wam 
NIVELAZIONE 
Rozgrzewającą sól do kąpieli stóp firmy FARMONA!



Od producenta:

* Nivelazione® rozgrzewająca sól do kąpieli stóp
* pobudza krążenie
* długotrwale rozgrzewa 

Sól poprawia krążenie krwi w stopach, dzięki czemu efekt ich rozgrzania jest szybki i długotrwały. Borowina i olejek cynamonowy pobudzają mikrokrążenie skóry dając natychmiastowe i głębokie uczucie ciepła. 
Kwasy organiczne i sole mineralne działają odżywczo i przeciwzapalnie. 
Sól delikatnie myje i pielęgnuje skórę. 
Przynosi ulgę zmęczonym stopom.

Sól polecana jest szczególnie w okresie jesienno-zimowym dla osób o słabym krążeniu oraz profilaktycznie przez cały rok dla osób z tendencją do zimnych stóp.



Kilka słów ode mnie :

+ bardzo dobrze pobudza krążenie, od razu stópki robią się ciepłe
+ wydajna
+ plastykowa buteleczka + zakrętka do dozowania = wygodne użytkowanie
+ niesamowity zapach cynamonu :)

Cena: ok.14 zł/600g

POLECAM W 100% !

MOJA OCENA: 10/10

Następnie zafundowałam moim stopom peeling i maseczkę :)

Peeling + maseczka do stóp EFEKTIMA



Od producenta:

Peeling na bazie kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E.
 Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką. 

Maska - na bazie gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła shea oraz Dermosoft Decalact. 
Maska intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. 
Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku. 
Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. 
Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.






Kilka słów ode mnie:

- mało przyjemny zapach, jak dla mnie
- dziwna konsystencja peelingu, średnio dobrze się rozprowadza
+ konsystencja maseczki w sam raz; dobrze się rozprowadza

Efekty:

- wygładzone, miłe w dotyku stopy, ale niestety na krótko .... a szkoda
+ przyjemność na chwilę

Cena: ja zapłaciłam 2,09 zł w Rossmanie :)

MOJA OCENA: 4/10

Dzisiaj Pan Listonosz przyniósł do mnie 
maseczkę NovaClear do testowania :)

Szkoda tylko, że termin ważności do 11.2012 ... 
Podzielę się z Siostrą to zużyjemy :))





24 komentarze:

  1. Ja dostałam żel punktowy :) niestety ale z tego co już oczytałam się to prawdopodobnie wszystkie kosmetyki są ważne do 11.2012 :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam talk do sto tej samej firmy co ty sol i jestem, zadowolona:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję cieszę się, że zestaw Ci się podoba :) Ja uwielbiam tą koszulę i kolor zielony też polubiłam, podobno do twarzy mi w nim, chociaż keidyś byłam stanowczo na NIE :)

    Ja osobiście nie testuję żadnych kremów i innych kosmetyków do twarzy. A Farmone uwielbiam, zwłaszcza za zapach, jaki nam serwuje w swoich kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też od czasu do czasu robię małe spa moim stópkom :) Ciekawa jestem tej soli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w większości dostałyśmy maseczki.
    Szkoda tylko, że data ważności taka krótka...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od czasu do czasu też robię stopą takie spa ;) bardzo dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała wypróbować tę sól. Miałam regulator pocenia z tej firmy i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj musisz koniecznie obejrzeć do końca :)
    A tak z ciekawości zapytam, nie skończyłaś bo był dla Ciebie nudny?

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię czasami zrobić sobie taką kąpiel dla stóp, która bardzo odpręża.. :) współpracy gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są najlepsze z tej recenzji:) Podziwiam, jak Ty zrobiłaś zdjęcie tym stópkom? Nieźle.
    Nivalezione - dobra seria! Ale paznokcie też niczego sobie w kratkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dzięki ;) ostatnio bawiłam się malowaniem paznokci :D

      Usuń
  11. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w tą sól, mam wiecznie zimne stopy :P Jakoś nie lubię zabiegów na stopy, a przynajmniej sama sobie je robić. Najgorsze są dla mnie chyba peelingi. No ale wiadomo, chce się mieć ładne stópki cały rok, to trzeba poświęcać im trochę czasu :) Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie maseczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to polecam tę sól bardzo :) ja też mam wiecznie zimne stopy :)) i mi ona bardzo pomaga :)

      Usuń
    2. No i ja także mam zawsze zimne stopy. Tak samo jak i ręce. Już znajomi robią sobie ze mnie żarty, że jestem jak umarlak.. A piją do tego, że będąc młodsza uwielbiałam obsesyjnie wręcz (z resztą teraz też tak mam) wampiry. Nie było to jednak za sprawą osławionego "Zmierzchu". Miałam po prostu dość mroczny styl. ;D

      Chyba też się skuszę.. ;D

      Usuń
  12. Ale zrobiłaś święto stopom :)
    POKOCHAŁY CIĘ ZA TO :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. stópki są na pewno zadowolone i pełne życia ;p
    czekam na recenzję maseczki

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejku, gdybym miała więcej siły teraz zrobiłabym spa swoim stopom
    odpadają mi po pracy
    ale raz w tygodniu wykonuję takie zabiegi, bardzo mnie relaksują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. taka rozgrzewająca sól to coś w sam raz dla mnie! gdzie można taką dostać? nie mam czasu na poszukiwania więc wolę zapytać u źródła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, nie pamiętam, gdzie ja tę sól kupiłam :D bo to było w ziemie.

      Usuń
  16. ale przyjemność dla stóp:)
    ja planuje na ten weekend takie spa dla stóp - niezbędny mi do tego mój mąż, która uwielbia masować mi stopy, smarowć kremem,peelingowac itd- takiego mam w domu osobistego Pana od stóp :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozazdrościć takiego osobistego Pana od stóp :D

      Usuń
  17. o jaki fajny post-musze wytestowac sól:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam