Smakowity deserek + stylizacja :)


Witajcie Kochane :) :*

Dzisiaj taki smakowity post.
Wczoraj robiłam dla Rodzinki i oczywiście dla siebie pyszny deserek.

Przepis na 6 porcji:
* 2 galaretki - ja użyłam galaretek o smaku pomarańczowym i agrestowym
* 2 bite śmietany
* 0,5 kg białego winogrona.





I stylizacja, którą miałam dodać już tam kiedyś :)

Bluzeczka czarna - sh
Buty - miejscowy sklep
Spodnie - Allegro
Pasek - Allegro


Na zdjęciu z Siostrą :)
Pewnie niektóre z Was już ją kojarzą z bloga :)


Przypominam o moim rozdaniu :) trwa do jutra do północy :)



35 komentarzy:

  1. Ślicznie, deserek też pyszny. Uwielbiam galaretki z owocami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dziewczyny z was:)

    Jej. ale mi smaku narobiłaś, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm...jakie smakowitosci...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi apetytu tym deserkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oż Ty i nie zaprosiłaś :P :P
    musiał być pyszny, uwielbiam takie domowe deserki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaku narobiłaś tym deserkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie były przepyszne :)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności, brakuje tylko malinek i malinowego sosiku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że był pyszny :) Świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę musi być smakowity ;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm, pięknie i smakowicie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super deser ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tych spodniach, bo naoglądałam się już dziewczyn w czerwonych rurkach itp i nie wyglądały korzystnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wieczór a ja muszę takie pyszności oglądać :DD
    Bardzo fajny zestaw - taki elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. od dawna zastanawiam sie nad kupnem czerwonych spodni:))))chyba wkoncu sie zdecyduje bo ladnie wyglada zestaw czerwien-czarny:)))nie wiedzialam ze to twoja siostra fajnie:))))pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniaaami ;) zjadłabym taki deserek, ale w pracy siedze:P Ale już wiem co po powrocie będę robić.
    Fajnie z siostrą wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam :) fajna stylizacja, lubię czerwone rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie jadłam galaretki. :) Smacznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda pysznie:)mmm

    uwielbiam czerwone rurki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mam chęć na ten deserek :)
    bardzo ładnie wyglądacie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie razem wyglądacie :) Musicie się dobrze dogadywać, co? ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmm , wygląda przepysznie :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam galaretkę z bitą śmietaną :-D a Twoja wygląda bardzo apetycznie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. deserrki wyglądają apetycznie chudzinko;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam