Nowości kosmetyczne :)


Witajcie Kochane :)*

Jak tam mija Wam weekend? :) 
Mi strasznie szybko :( 
W południe byłam załatwić przeniesienie numeru do Playa, później porządki w ogródku, teraz chwila czasu dla siebie, a wieczorek spędzam z Moim :*

Postanowiłam pokazać Wam, co nowego zagościło u mnie :) 


1. Woda perfumowana damska FENZI NIGHT DESSO WOMAN (odpowiednik Hugo Boss Boss Nuit Pour Femme); pachnie pięknie, jestem ciekawa trwałości.


2. Nawilżający żel do mycia ciała AA EDYCJA SPECJALNA; do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.


3. Korektor do brwi EVELINE COSMETICS brown.


4. Maseczka rewitalizująca PEEL OFF MARION ekstrakt z winogron i pomarańczy; skusiłam się, bo ta z ekstraktem z ananasa i brzoskwini była świetna :)


5. Mineralne cienie do powiek zestaw 4 kolorów MG Magic; mam zestaw nr 6 i nr 7 - odcienie szarości i beżu. Dostałam je od Siostry z drogerii, szkoda tylko, że ważne do stycznia 2013. Ale mam nadzieję, że któraś z Was zdąży je zużyć do końca stycznia przyszłego roku, bo szykuję dla Was rozdanie na początek listopada. Chcę Wam oddać szarości.



Chcecie je? :) Jeśli tak, to piszcie w komentarzach :)

Zostałam zaproszona do 2 bardzo fajnych TAGów :)

1. Osłoda dnia jesiennego :)
Dziękuję JOASIU za otagowanie :)

2. Moje włosy w pigułce :)
Dziękuję ALEX za otagowanie :)

W najbliższym czasie odpowiedzi na te TAGi :)

39 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś wodę perfumowaną i ile kosztuje???
    do mnie niestety szarości nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wodę też dostałam w prezencie :) i z tego, co się orientuję, to kosztuje ona ok. 25 zł :)

      Usuń
  2. świetne nowości ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić tą maseczkę, bo dużo dziewczyn o niej mówi :b

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też weekend strasznie szybko minął, ale tak to już jest, jak się cały czas coś robi, to nawet nie wiadomo, kiedy dzień się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo tania ta woda :D
    Chciałabym Hugo Boss..ładnie pachnie ;D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym Hugo Boss chciała :D ale póki co mnie nie stać :P

      Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jak będzie się sprawdzał korektor do brwi - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, ciekawa jestem tego produktu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ciekawa maseczka :) nigdy jej nie widziałam w sklepach.
    Jak zobaczylam ten obrazek, że się ją sciaga ze skory to przypomniała mi się smieszna sprawa :P kIEDYś w podstawówce mieliśmy z koleżankami jakies takie dziwne "zboczenie", że brałysmy klej chyba taki przeźroczysty i smarowałysmy cienka warstwe na dłoni :P a jak wysychało to sobie skubałyśmy, bo to takie przyjemne było hehehehehheh o jeny, az dziw ze to opisalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D z klejem nigdy tak nie próbowałam ;) a te maseczki PEEL OFF Marion są świetne, polecam :)

      Usuń
  9. ciekawa jestem, jak pachnie ta woda perfumowana :)
    cienie są super, uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zapraszam na rozdanie na początku listopada :)

      Usuń
  10. Kocham maseczki z Mariona! Dziś sobie jedną zrobiłam, jutro post.

    Cienie mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio również zaszalałam z zakupami ;) Nareszczie otrzymałam swoją pierwszą paletkę Sleek...
    A do rozdania zawsze znajdą się chętni (np. ja ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już dzisiaj zapraszam na rozdanie :) wkrótce u mnie na blogu :)

      Usuń
  12. Świetne kolory mają te cienie, takie uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KOrektor do brwi:>? brzmi bardzo ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego zpachu.

    A szare cienie wygladają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten korektor do brwi fajnie wygląda daj znać jak Ci się sprawdził bo jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Bardzo fajne to Twoje nowości. Ciekawa jestem tego korektora do brwi. Czekam na recenzję ;)
    A szarości z chęcią przygarnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tych tabletkach. Dzięki za podpowiedź moje bóle głowy czasami naprawdę są uciążliwe. Czasami zastanawiam się czy to może nie migrena. Kupujesz je w aptece i wiesz może ile kosztują ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego korektora do brwi, ja kupilam ostatnio cienie do brwi z essence. Ciekawy mnie czy korektor jest od nich lepszy, masz jakaś porównanie w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie próbowałam żadnych cieni czy korektorów do brwi :) ten będzie pierwszy :)

      Usuń
  19. Dzięki Kochana za odpowiedz. U mnie w rodzinie nikt migreny zdiagnozowanej nie ma ale jak czytałam o objawach to raczej wygląda na to, że u mnie raczej to migrena :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne cienie:) Może chcesz obejrzeć moje aukcje? Mam parę TANICH TOREBEK I KURTEK;)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25081549

    OdpowiedzUsuń
  21. super items :))))


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem tego korektora do brwi ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. eh... weekendy zawsze są za krótkie. Korektor eveline wygląda naprawdę bardzo fajnie, może jakaś recenzja? ;) pozdrawiam i zapraszam na moje male rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. maseczki z Marion stosowałam - jestem nimi zachwycona

    czekam na recenzje korektora do brwi Eveline - bardzo mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  25. ja te szarosci chętnie przygarnę, zużyję ję szybko na moich klientkach i nie zmarnuja sie przynajmniej :)
    a te perfumy mnei ciekawia........napisz do mnie jak z ta trwałoscia bo chetnbie bym sobie takie zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zapraszam na rozdanie, które pewnie koło soboty - niedzieli się pojawi :)

      Usuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam