SAFIRA GREEN CLAY REGENERATING MASK Maseczka regeneracyjna z glinką zieloną


Witajcie Kochane :) :*

Mam dzisiaj dla Was recenzję MASECZKI REGENERACYJNEJ Z GLINKĄ ZIELONĄ firmy SAFIRA, którą otrzymałam w ramach współpracy z Panem Jarosławem z Zespołu SAFIRA !





Od producenta: 


Składniki:


Klika słów ode mnie:

OPAKOWANIE: Maseczka znajduje się w plastikowym pojemniku z pompką - dzięki niej możemy wydostać tyle produktu, ile nam potrzeba. W pojemniku jest 150 g maseczki. Opakowanie jest białe z zieloną naklejką. Na produkcie znajdują się wszystkie ważne informacje: pojemność, sposób użycia, skład, data ważności. Informacje są małe, ale czytelne.


KONSYSTENCJA: Maseczka jest gęsta, bardzo dobrze się ją nakłada, nie ma problemu z jej rozprowadzaniem na twarzy.

ZAPACH: Przy pierwszym użyciu maseczka mi "śmierdziała" ;) nie polubiłam od razu jej zapachu. Obecnie mi on już nie przeszkadza. Pachnie glinką, lekko, orzeźwiająco.

KOLOR: Brudna zieleń, oliwkowy.

Tuż po nałożeniu :)

Po 15 minutach :)


DZIAŁANIE: Maseczka ta świetnie oczyszcza skórę. Trzymam ją zwykle na twarzy ok. 15 minut. Po jej zastosowaniu skóra jest oczyszczona, odświeżona, gładka i miła w dotyku. Łagodzi także wszelkie podrażnienia skóry, których ostatnio u mnie nie brakuje. Pomaga w walce z wypryskami, a to dla mnie ważne. 

CENA: 49,00 zł (przy zapisaniu się do Klubu Safiry, będzie trochę tańsza). Ale jest warta swej ceny.


POLECAM JĄ, BO NAPRAWDĘ JEST FANTASTYCZNA !!!

24 komentarze:

  1. Niestety mi maseczki z glinką nie służą :( A drugie zdjęcie twarzy jest rozbrajające, w pozytywny oczywiście sposób ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D dzięki :D :P UFO jestem :P

      Usuń
    2. Ha! Dokładnie ^_^ Jak wyrwana z "Dnia Niepodległości" ;)

      Usuń
  2. Lubię maseczki tego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za maseczkami z glinką ...
    świetne fotki !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją ale jeszcze nie testowałam, muszę zacząć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię maseczki z glinką, ale tej akurat jeszcze nie miałam;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty to robisz, że nawet w maseczce wyglądasz pięknie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka nie żartuj sobie ze mnie :P :P :P

      Usuń
  7. nie próbowałam jeszcze maseczek z żadnych glinek ... ta wydsje sie ciekawa ale droga :(

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię maseczki więc chętnie bym wypróbowała ;) cena może nie zachęca ahhh... ale najważniejsze że działa :)
    ps. jak wchodzę na twojego bloga mam info o zagrożeniu nie wiem czy wirus tu jest czy co ? w każdym razie ostrzegam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tylko nie wiem dlaczego, coś mi takiego wyskakuje :(

      Usuń
  9. Byłam zaskoczona, że maska z glinką jest w dozowniku, ale jak zobaczyłam jej konsystencję na twarzy, to wszystko jasne. W porównaniu z tymi, które używałam jest dość rzadka, ale dobrze, że Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dalej jest to samo ale może dla ułatwienia :
    http://imageshack.us/photo/my-images/171/20209515.png/
    wyskakuje mi dokładnie coś takiego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, co się wyświetla ... nie wiem, co to się porobiło

      Usuń
  11. Zwykle używałam bardziej gęstych glinek, ale ta wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski są dość wydajne w dodatku, nie używa się ich codziennie, chociaż tak wydać jednorazowo 50zł to trochę sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. maski są dobre , aczkolwiek ja np. wolę coś "szybszego" :)

    Zapraszam na konkurs -> http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html
    Do wygrania modne buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena dość wysoka, ale kupując w saszetce za 5 zł na raz taką na pewno opłaca się bardziej
    ja bardzo lubię maski z glinką

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam