Wyniki CARMEXOWEGO ROZDANIA !


Witajcie :)

Wczoraj zakończyło się CARMEXOWE ROZDANIE, w którym do wygrania były 2 balsamy CARMEX: miętowy i truskawkowy.


Przeczytałam wszystkie odpowiedzi i podjęłam decyzję:

TRUSKAWKOWY BALSAM CARMEX 
wygrywa DAKOTA !


Jej odpowiedź wywołała uśmiech na mojej twarzy :)

Zresztą przeczytajcie same:

"Moja przygoda z Carmexem była długo wyczekiwana i bardzo krótka...Wbijałam sobie do głowy że nie będę kupowała kolejnej pomadki ochronnej nim nie wykończę zapasów jakie mam w domu. Wreszcie nadszedł ten długo oczekiwany dzień, stałam się posiadaczką opcji miętowej. Dumna z łupu przyszłam pochwalić się rodzinie...i to był mój największy błąd. Mój Syn przedszkolak stwierdził że jemu jest coś takiego bardziej potrzebne, bo jak szybko zjeżdża na nartach to wysychają mu usta ;) A w ogóle zapach miętowy nie jest dla dziewczyn i mama nie powinna się takim smarować...Tak więc z ciężkim sercem oddałam mu swoje cacuszko i poluję na kolejne, tym razem truskawkowe, żeby nie było ;)"

DRUGI BALSAM CARMEX MIĘTOWY 
trafia do NELA LEW !

Myślę, że i Tobie ten balsam przypadnie do gustu.

"Balsam do ust Carmex to chyba najbardziej pożądany przez wszystkich balsam do ust. Każdy jest nim zachwycony i mówi, że jest niesamowity, nawet jeśli nigdy nie miał go w rękach, dlaczego wiec ja chce zostać jego posiadaczką ? Ponieważ nie przekonał mnie jeszcze do siebie, nie wiem jak działa, mimo wielu przeczytanych opinii na jego temat dalej mam co do niego wątpliwości, dlatego właśnie chciałabym zostać jego posiadaczka, aby przekonać sie dlaczego jest aż tak pożądany przez miliony ludzi."

Zwyciężczynie, proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres cosmetics.reccomending@gmail.com !

GRATULUJĘ 
i już zapraszam Was na kolejne rozdanie, które myślę, że w najbliższym czasie pojawi sięna moim blogu!

14 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyniom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)

    Otagowalam Cie u mnie na blogu. Wiec zapraszam do zabawy :)http://nusinkowo.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście odpowiem :)

      Usuń
  3. I ja Cię otagowałam ;)
    Zapraszam do zabawy http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :D

    A Carmex najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję i gratuluje Neli :)
    dane wysłane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam