Co w najbliższym czasie będę testowała ... :)


Cześć wszystkim!

Chcę Wam dzisiaj przedstawić produkty, które w nabliższym czasie będę testowała i których recenzje pojawią się na moim blogu.

Pierwsza paczuszka to długo wyczekiwany BIAŁY JELEŃ.

Otrzymałam:
* Szampon do włosów hipoalergiczny z naturalnym chlorofilem
* Emulsja do higieny intymnej hipoalergiczna Premium z szałwią i ogórkiem
* Żel pod prysznic hipoalergiczny naturalny
* Żel do mycia twarzy hipoalergiczny Premium z aloesem i ogórkiem



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę produktów.



Kolejna paczuszka to przesyłka otrzymana od JM Spa & Wellness w ramach współpracy.

Zakupiłam sobie Solankowy krem pod prysznic z olejkami Borowina.
A w ramach współpracy otrzymałam 2 kule do kąpieli: Róża i Passiflora.

Przez kolejne 6 miesięcy będę otrzymywała po 3 produkty miesięcznie do testowania.



Następna przesyłka dotarła do mnie z bardzo daleka ...
Znajdowały się w niej moje kolejne okulary Firmoo.
Bardzo mi się podobają. 



Następna przesyłka to Odplamiacz kieszonkowy Pure Queen, który otrzymałam od Pana Leszka.



Dzisiaj dotarła do mnie duża przesyłka ...



Ale więcej na jej temat już jutro :)

18 komentarzy:

  1. ale tego dużo! też czekam na paczkę od białego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, miłego testowania :)
    U mnie także JM Spa & wellness :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania ;) Też będę testowała odplamiacz i jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, oj dużo tego! A jaka wielka paczucha!:D czyżby Tołpa? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wielką ochotę na te okulary...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo fajnych paczuszek. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego kieszonkowego odplamiacza, bo pierwszy raz o czymś takim czytam. Miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to masz roboty;) Gratuluję i powodzenia życze;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj duzo tegooooooo :)super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Białego Jelenia
    Zapraszam na rozdanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Jelenia najbardziej lubię żel do hig intymnej i żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam