Kolejny przegląd poczty i nowości w tym tygodniu :)


Witam wszystkich Odwiedzających :)

Dość często odwiedzał mnie zarówno listonosz, jak i kurier w czwartek i dzisiaj, dlatego po raz drugi pojawia się w tym tygodniu przegląd poczty :)

Pierwsza paczuszka to 3 tusze do rzęs marki WIBO:

1) Lovely False Lashes Mascara - maskara nadająca efekt sztucznych rzęs
2) XXL Lift Lash Volume - pogrubiająca maskara unosząca rzęsy
3) Lovely Volume Booster - wszechstronna maskara z jedwabiem, d-pantenolem i kolagenem.






Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę produktów.



Druga paczuszka to fotokalendarz, który otrzymałam w ramach współpracy z Panem Andrzejem z http://okipaki.com/. Kalendarz jest cudny, ale więcej o nim na dniach w osobnym poście. Póki co pokażę tylko, jak się prezentuje pierwsza strona :)





Następna paczka to przesyłka od Pana Rafała z http://sulphur.com.pl. Pan Rafał sprawił mi bardzo miłą niespodziankę przesyłając aż 3 wspaniałe, wybrane przeze mnie produkty:

1) Buskie SPA siarczkowe do kąpieli
2) Mineralny szampon zdrojowy
3) Mineralna odżywka zdrojowa






Kolejna przesyłka to kosmetyki otrzymane od Pani Aleksandry w ramach współpracy z firmą Lambre http://pl.lambre.eu/.

Otrzymałam:
1) Perfumy Lambre N24
2) Cienie do powiek w płynie Blask księżyca :)

Otrzymałam także katalog produktów Lambre :)





Następna przesyłka to drugie pudełko shinybox - listopadowe, które otrzymałam w ramach akcji z http://www.vinted.pl/.

W tym pudełeczku znalazłam:
1) L'OCCITANE Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych
2) L'OCCITANE Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych
3) BENTLEY ORGANIC Łagodzące i nawilżające mydełko
4) BENTLEY ORGANIC Łagodzące mleczko do ciała z Lawendą i Rumiankiem
5) BENTLEY ORGANIC Łagodzący i nawilżający żel pod prysznic
6) DERMEDIC Maseczka aktywnie matująca Normativ






Ostatnia przesyłka to Balsam do ciała Naturia body z oliwą z oliwek. Balsam otrzymałam do testów od https://www.facebook.com/Joanna.LaboratoriumKosmetyczne?fref=ts.



W tym tygodniu jeszcze zakupiłam sobie Krem tonujący Ziaja, dzięki mojej kochanej Anluce, która przyniosła mi troszkę ulanego kremu w pudełeczku na studiach do spróbowania :)

Bardzo Ci Kochana dziękuję :*

I oczywiście zachęcam do odwiedzania i obserwowania bloga Ani, która wspaniale recenzuje kosmetyki i wkłada w to całe swoje serducho :)

http://whatthegirlslike91.blogspot.com/



A jak tam u Was? :)

13 komentarzy:

  1. gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Buskiego Spa ;/

    Kalendarz rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale musisz być zadowolona z paczuszek co;) naprawdę są rewelacyjne;)
    A kalendarz ma przepiękne zdjęcia-gratuluję;)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie wow, oddaj troszke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to sie nazywa piekny przeglad pocztowy he he :P

    OdpowiedzUsuń
  6. dużoo nowości widzę:) ja czekam nadal na moje pudełeczka Shinybox i również takie wybrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo paczuszek. Miłego testowania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczkowo. Czekam na recenzje Sulphur.
    A kalendarz z Okipaki to świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tego jest, gratulacje, będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kalendarz;) Gratuluję tylu paczuszek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z Sulphur wygladaja i brzmia ciekawie :)

    Tez bym przetestowala, szczegolnie mineralna odzywke zdrojową!

    OdpowiedzUsuń
  12. o ile kosmetyków! :D będziesz miała co testować :) najbardziej chyba zazdroszczę tych tuszy do rzęs :)
    dziękuję kochana za polecenie mojego bloga :* mam nadzieję, że krem będzie się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam