Na co wykorzystałam pudełka shinybox? :)


Witam!

Dzisiaj robiłam delikatne porządki w kosmetykach. I myślałam, do czego wykorzystać pudełka shinybox :) Postanowiłam umieścić w nich moją skromną kolekcję lakierów do paznokci.

Zobaczcie same :)


A teraz Wam pokażę, jakie lakiery znajdują się w moich pudełeczkach :)



JOKO COSMETICS
5 lakierów z serii COLORS of LUXURY, 1 z serii Find Your Color

1 - Royal Blue J163
2- Navy Blue J132
3 - Exclusive Blue J162
4 i 6 - Gold Chic J164 - jeden będzie dla Was na rozdanie, które powoli szykuję :)
5- Cult Beige J167


6 lakierów SIMPLE BEAUTY mini


2 lakiery GOLDEN ROSE PARIS 

1- 91 róż
2- 236 mięta


2 lakiery ADOS COSMETICS Summer Time

1 -  64 zieleń
2 - 13 koral



2 lakiery MARIZA mini


3 lakiery MISS SELENCE
1 - 224 fiolet
2 - 222 niebieski
3 - 213 pomarańcz


3 lakiery JUMPY

1 - 129 róż błyszczący
2 - 172 jasny szary
3 - 169 ciemny szary


2 lakiery MISSLYN mini
Piękne kolory - bardzo polecam!

1 - 604 zieleń
2 - 138 malina


2 lakiery EVELINE COSMETICS miniMAX

1 - 499 jasny róż
2 - ciemniejsza czerwień


2 lakiery CORAL PROSILK DELIA COSMETICS

1 - 100 mięta
2 - 122 brudny żółty


2 lakiery CATRICE COSMETICS

1 - 360 Raspberry Fields Forever
2 - 060 Bloody Mary To Go


A tutaj pomoc dla moich paznokci :)

1 - Utwardzacz do paznokci 3 w 1 MARIZA
2 - Odżywka do paznokci VENITA Therapy Nail
3 - SOS dla kruchych i łamliwych paznokci EVELINE COSMETICS
4 - Odżywka do paznokci SI - NAILS AURIGA
5 - Odżywka silnie regenerująca LOVELY


1 - GOLDEN ROSE Jolly Jewels 114
2 - AVON COLORTREND Gold Flecked


2 lakiery MISS SPORTY

1 - 326 Clubing Colours QUICKDRY
2 - 390 Lasting Colour Up To 7 Days


1 - HEAN COLOUR CHIC Long Lasting 567
2 - ADOS COSMETICS Extra Long Lasting 549
3 - BELL Glam Wear 406
4 - VENITA GLAMOUR G10


1 - CELIA Tropic Nr 2
2 - DELIA No.1 Nr 65
3 - EVELINE COSMETICS Summer Emotion 517


1 - FLORMAR Lakier do wzorków NA06
2 - RIMMEL I love Lasting Finish 058 Lemon Drop
3 - ESSENCE French Nude 05 Simply Nude
4 - SIMPLE BEAUTY Pękający lakier do paznokci 504
5 - BEAUTY BY DONEGAL Nr 7101
6 - EVELINE COSMETICS French Manicure


A jak duże są Wasze lakierowe kolekcje? :)

Przypominam o rozdaniu z Firmoo.com - do czwartku 21.02.2013 możecie się zgłaszać!

ZAPRASZAM !

37 komentarzy:

  1. Wcale nie taka skromna ta kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam swoje lakiery w tym pudełeczku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ich duzo ;) i dobry pomysł na wykorzystanie pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne lakiery i sporo ich :) A pudełka shiny są super, ja mam do tej pory jedno i używam go do przechowywania próbek i miniproduktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lub trzy które bardzo rzadko używam :P
    ale twoja jest świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzbierałaś ich troszeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaźna kolekcja jakbym tylko taką miała to tylko bym malowała malowała i jeszcze raz malowała ;D
    Ja liczyłam ostatnio to chyba z 14 lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaka duuża kolekcja :)
    świetne kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oja ty to nazywasz skromna kolekcją??
    ha ha ha, ja mam swoje lakiery w pudełku po butach, i dziś robiłam tez porzadki z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pudelka po glossybox i trzymam w nich swieczki i granulki zapachowe
    ale chce dokupic przegrodki i trzymac w nim jeszcze pomadki i blyszczyki
    piekna kolekcja lakierow
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  11. spora kolekcja, moja jest nieco mniejsza i są to głównie lakiery z GR :P

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa również wykorzystałam pudełka shinybox ale mam tam inną zawartość czyli w jednym cienie,róże itp a wd drugim błyszczyki,pomadki ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja to dopiero skromna, nie wiele większa niż ta w twoim drugim pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładna kolekcja :) A do tego większości nie znam, muszę się z nimi zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja , brokaty najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pudełeczka znalazły to samo przeznaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. woow :) ile lakierów :) piękna kolekcja :) a kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też trzymam lakiery w pudełkach po shiny ;)
    ale masz zapas Joko, i jakie piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiś czas temu moje lakiery trzymałam też w pudełku,ale z The Body Shopu(po jakimś zestawie),teraz mieszkają w plastikowych szufladkach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje lakiery też dopraszają się o nowy domek :) Wygodnie się Twoim mieszka i całkiem pokaźną kolekcję uzbierałaś ;) Ładnie, ciekawe kolory. Kilka sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo tego! najbardziej mi się te z golden podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł, a kolekcja jest spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, o pudełkach zapomniałam dopisać, ja zamierzam zrobić komódkę, bo mam 4 szt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spora kolekcja lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tych lakierów:) fajne odcienie, większość w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super kolekcja, ja moje pudełko też tak wykorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja nie uzbierałam na shiny box :(

    OdpowiedzUsuń
  28. bogata kolekcja :D a pudełeczko stworzone wprost dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kolekcja...pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jak dużo lakierów! piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem spora kolekcja, ja swoje pudełka właśnie wykorzystałam na komódkę, którą pokazuję w ostatnim poście:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam