SAFIRA BEAUTY Tonik nawilżający do twarzy - recenzja


Witam wieczorkiem :)

Chcę Wam pokazać produkt, który w ostatnim czasie towarzyszy mi codziennie wieczorem. Mimo że mam cerę mieszaną ze skłonnościami do tłustej, moja skóra twarzy potrzebuje nawilżenia, gdyż zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym często się wysusza, głównie w okolicach nosa i na policzkach.


Tym produktem jest TONIK NAWILŻAJĄCY DO TWARZY firmy SAFIRA z serii Beauty !

Otrzymałam go w ramach współpracy  z Panem Jarosławem z http://safirazakupy.pl/.


Od producenta:

Tonik zawiera wyciągi z aloesu i rumianku oraz prowitaminę B5 i allantoinę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery. Nawilża i odświeża skórę, delikatnie ściąga pory. Przywraca cerze właściwy odczyn pH. łagodzi podrażnienia.

Skład:

* AQUA 
* GLYCERIN
* CHAMOMILIA RECUTITA EXTRACT
* ALOES BARBADIENSIS EXTRACT
* ACETYLATED LANOLIN
* PARFUM
* HYDROGENATED CASTOL OIL
* DEXPANTHENOL
* ALLANTOIN
* ETHYL PARABEN
* METHYL PARABEN
* BUTYL PARABEN
* PROPYL PARABEN 

PRODUKT NIE TESTOWANY NA ZWIERZETACH !

Opinia:

Tonik znajduje się w przezroczystej, prostej buteleczce o pojemności 150 ml, która zamykana jest na klik. Butelka jest dość twarda, solidna, wytrzymała. Znajdują się na niej ważne informacje dotyczące toniku, jego składu, sposobu użycia, pojemności. 

Tonik ma lekko żółtą barwę, bardzo przyjemnie pachnie. Zapach ten utrzymuje się na skórze przez jakiś czas.


Stosuję go codziennie wieczorem, po umyciu twarzy żelem. Tonik dobrze nawilża moją skórę, odświeża ją i odżywia. Od toniku oczekuję także, aby złagodził wszelkie podrażnienia, powstałe po wypryskach. I ten tonik sprawdza się w tej kwestii.


Myślę, że jest to całkiem przydatny produkt w codziennej pielęgnacji twarzy. 

Cena: 19,90 zł
Z tego, co widzę, to teraz jest w nowej buteleczce.

18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym tonikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego konkretnego produktu nie miałam, ale od safiry mam wiele innych i pomijając pomadkę- to się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jestem wierna ogórkowej Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik nawilżający hmm brzmi ciekawie ,cena troszkę wysoka ale skoro jest dobry to warto spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji poznać tego produktu (i tej firmy).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kosmetyków z tej firmy i jak każda ma swoje perełki i buble :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w mojej codziennej pielęgnacji również nie może zabraknąć toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam,ale jakos nie przepadam za tonikami,jestes skrzypaczka-wielkii szacunek!naprawde,domyslam sie ile pracy musisz wkladac w gre i cwiczenia
    pozdrawiam
    x
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka swoich ukochanych toników, ale kto wie... może kiedyś trafię równiez na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry produkt do mojej suchej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznam szczerze, że nie znam tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ma aż 4 parabeny.
    Ale jakoś nie przemówił do mnie ten tonik.
    Ps. fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszalam jeszcze o tym toniku:)
    bardzo ciekawie prowadzisz bloga wiec i ja dolaczylam do obserwatorów :)
    jak znajdziesz chwilke to zapraszam do mnie:)Paula

    OdpowiedzUsuń
  14. blog cudowny!!;>.ale co do toników,to nie zawsze są skutecznee!!♥
    obserwujemy??!;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Toników nie używam akurat.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny kosmetyk-super poscik

    OdpowiedzUsuń
  17. przydatny kosmetyk :P

    everythingstartswithadream18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy tonik - muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam