Styczniowe i lutowe denko ...


Witajcie :*

Przychodzę dzisiaj do Was z projektem DENKO

W końcu wykończyłam kilka produktów przez te dwa miesiące: styczeń i luty. 
Otwieram kilka produktów na raz i tak po połowie mi zostaje.

Zobaczcie, co udało mi się zużyć :)


Pielęgnacja włosów:


1. SCHWARZKOPF GLISS KUR Szampon głęboka pielęgnacja bez obciążania z olejkiem marakeszu i kokosem.

Na początek przyznam, że bardzo lubię szampony GLISS KUR. Dla moich włosów są to jedne z lepszych szamponów.

Szampon jest gęsty, bardzo dobrze się pieni, ślicznie pachnie - zapach utrzymuje się przez jakiś czas na włosach. 
Po nim moje włosy lepiej się rozczesują, są bardziej nawilżone i miękkie. Ładnie błyszczą :)

Cena: to ok. 10 zł/250ml

Kupię ponownie: TAK


2. L'OREAL PARIS ELSEVE COLOR-VIVE Szampon ochronny  - włosy farbowane lub z pasemkami.

Szampon dobrze się pieni, ładnie pachnie, jest wydajny.
Ale niestety plącze mi włosy i je wysusza :(
Nie zauważyłam, aby przedłużał trwałość koloru.

Cena: dość wysoka ok. 20 zł/400 ml.

Kupię ponownie: NIE!


3. HEGRON CONDITIONER IEDERE DAG Odżywka dla każdego rodzaju włosów z ekstraktem z nasion słonecznika.

Jej recenzja pojawiła się już na moim blogu.
Zapraszam do lektury: KLIK

Kupię ponownie: TAK


4. HEGRON Szampon migdałowy do każdego rodzaju włosów.

Jego recenzja również zagościła już na blogu.
Zapraszam do lektury: KLIK

Kupię ponownie: TAK


5. PANTENE 2 minutowa Intensywna Maska Wygładzająca do włosów normalnych.

Moje włosy do końca normalne nie są, ale ta maska się u mnie bardzo dobrze sprawdziła. 

Pierwsze, co mnie w niej urzekło to cudowny zapach, który pozostaje na włosach, co mnie bardzo ucieszyło.
Maska ta jest dość rzadka, przez to mało wydajna, ale to jej jedyny minus.
Fantastycznie wygładza włosy, ułatwia ich rozczesywanie, nawilża je, odżywia, nadaje im blasku ...

Cena: ok. 18 zł/200 ml

Kupię ponownie: TAK


Pielęgnacja ciała:


1. PUPA Żel pod prysznic FRAGRANZA. 

Żel jest gęsty, bardzo dobrze się pieni, jest wydajny. 
Cudownie pachnie - cytrusowo.
Znajduje się w prostej, przezroczystej butelce o pojemności 500 ml, zamykanej na klik. 

Cena: dość wysoka, bo ok. 50 zł za 500 ml.
Ale ja dostałam na prezent :D

Kupię ponownie: jeśli będę miała nadmiar kasy to TAK


2. SULPHUR Borowina SPA do kąpieli.

Uwielbiam tę borowinową kąpiel i zapraszam do lektury recenzji, która już jakiś czas temu pojawiła sięna blogu
KLIK

Cena: ok. 30 zł/500 ml

Kupię ponownie: TAK


3. AVON Płyn do kąpieli green apple.

Jeden z moich ulubionych umilaczy kąpielowych. Bardzo ładnie pachnie, daje super pianę.
Jedyny minus to wydajność.

Cena: na promocji zapłaciłam 9,90 zł/500 ml

Kupię ponownie: TAK


4. JOANNA NATURIA Olejek do kąpieli i pod prysznic truskawka i śmietanka.

Kolejny umilacz kąpieli, który przypadł mi do gustu.
Minusem tutaj również jest wydajność ...
Więcej na jego temat w recenzji KLIK .

Cena: ok. 6 zł/200 ml

Kupię ponownie: TAK


Twarz:


1. EVELINE COSMETICS Oczyszczający płyn micelarny 3 w 1 cera tłusta i mieszana.

Doskonały do demakijażu.

Więcej w osobnym poście KLIK.

Cena: ok. 13 zł/200 ml

Kupię ponownie: TAK


2. RIVAL DE  LOOP Tonik do demakijażu bez alkoholu.

Co do niego mam mieszane uczucia ... 
Zapach mi nie przypadł do gustu.
Makijaż zmywa dobrze.
Nawilża twarz, ale niestety na krótko.

Cena: zapłaciłam za niego, jak dobrze pamiętam 3,99 zł/200 ml .

Kupię ponownie: NIE


3. OLAY REGENERIST EYE MICRO DERMA POD Gąbeczki do pielęgnacji okolic oczu.

Zużyłam 2 próbki - w sumie 4 gąbeczki.
Świetny wynalazek. Doskonale pielęgnują okolice oczu, wygładzają skórę, działają kojąco.

Cena za 24 szt./85 zł ... wysoka.

A więc pozostanę przy próbkach ;)


Na koniec jeszcze zużyłam:

 AVON ON DUTY PURE BLUE DEO ROLL-ON 
Dezodorant w kulce.

Dla mnie totalny nie wypał.
Nie chroni przed poceniem, zapach bardzo krótko utrzymuje się na skórze. 
Jedyny plus to cena, bo nabyłam go w sumie za 4,99zł/50 ml.

Kupię ponownie: NIE


Miałyście, któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdziły? :)

17 komentarzy:

  1. Mi ten płyn do demakijażu z eveline się nie sprawdził niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego produktu "identycznego".

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu spróbować szamponu z GlissKur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kosmetyki pojawiły się w Twoim denku , borowinę Spa też bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego :) lubię płyny micelarne z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ale zachęciłaś mnie do wypróbowania żelu pod prysznic PUPA, zwłaszcza tym cytrusowym zapachem :) Może kiedyś jak gdzieś mi się "rzuci w oczy" kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek z Joanny miałam w wersji kawowej ;) A szamponu Elseve używałam 2 - 3 lata temu, kiedy jeszcze farbowałam włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne denko, szampon i odżywke z HEGRONA włąśnie testuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że PUPA posiada w swojej ofercie żele pod prysznic. Tę firmę kojarzę za sprawą kolorówki, lakierów do paznokci i serum do biustu.

    Miałam szampon L`Oreala, ale bardzo go nie lubiłam. Powodował u mnie łupież. Włosy kilka godzin po myciu zaczynały się przetłuszczać. Poza tym ten szampon charakteryzuje się specyficznym, chemicznym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawka i śmietanka? dlaczego ja jeszcze tego nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam problem z wykończeniem kosmetyków:)

    Kosmetyki są mi znane, ale osobiście przeze mnie nie używane - oprócz Loreala. Ciekawi mnie ten Gliss Kur - z czarnego nie jestem zadowolona i boję się, żeby ten nie okazał się jego kopią.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nic z tych kosmetyków, ale skusiłaś mnie na ten szampon z gliss kura i jeszcze na tą maskę z pantene :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam w planach zakup truskawkowego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie nazużywałaś :-)
    zainteresował mnie płyn micelarny Eveline

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię szampon Hegron :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam