Biały Jeleń Emulsja do higieny intymnej - recenzja


Witajcie :)

Chcę Wam dzisiaj pokazać kolejny produkt marki Biały Jeleń, który zachwycił mnie znacznie bardziej niż żel pod prysznic.

Produktem tym jest HIPOALERGICZNA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ z szałwią i ogórkiem.


Próbowałam wielu produktów do higieny intymnej, ale większość niestety wywoływała u mnie uczulenie, uczucie swędzenia czy pieczenia ... Z tą emulsją jest inaczej, z czego się bardzo cieszę :)

Od producenta:


Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety. Zawiera łagodzącą alantoinę oraz kwas mlekowy, który wspomaga naturalne mechanizmy obronne ciała przed zewnętrznymi podrażnieniami. Zastosowane ksylitol i laktitol jako naturalne prebiotyki utrzymują prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry. Emulsja zmniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błony śluzowe, zapewniając uczucie świeżości.

• posiada fizjologiczne pH

• zawiera łagodne substancje myjące

• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory

• nie zawiera alergenów i parabenów

Szałwia jest źródłem olejków eterycznych, garbników, żywic i kwasów organicznych. Wykazuje właściwości przeciwzapalne i ściągające, hamuje wzrost drobnoustrojów. Dzięki zawartości olejków eterycznych działa kojąco na błony śluzowe, łagodzi stany zapalne delikatnej i wrażliwej skóry. Sok z ogórka łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę. Intensywnie ją nawilża regulując równowagę wodną skóry, tonizuje i odświeża. Eliminuje problem świądu. Działa odświeżająco i ściągająco.

Moja opinia

Emulsja zamknięta jest w plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. Plusem butelki jest jej przezroczystość. Design opakowania jest prosty i przejrzysty - mnie się bardzo podoba. Butelka zamyka się i otwiera na przycisk. Na opakowaniu mamy wszystkie ważne informacje na temat emulsji, sposobu jej użycia, daty przydatności itp. 




Emulsja jest gęsta, dzięki temu - wydajna. Bardzo ładnie się pieni.


Kolorek emulsji jest przyjemny - taki zielonkawy. Zapach - delikatny, ładny.




Według mnie, największą zaletą tego produktu jest to, że nie podrażnia on miejsc intymnych, nie wywołuje uczucia swędzenia i pieczenia, z czym, jak już wcześniej wspominałam, spotkałam się w tego typu produktach. 


Emulsja ta dobrze myje, pozostawiając uczucie odświeżenia.




Cena: ok. 7 zł/300 ml.


Miałyście doczynienia z tą emulsją? :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę produktów.


17 komentarzy:

  1. Nie miała jej jeszcze ale produkty bj bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już drugie opakowanie i jestem bardzo zadowolona z tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam go zaraz po porodzie i rzeczywiście był niesamowicie delikatny i nie podrażniał. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, mam teraz dwa inne produkty więc dopiero jak będę się zbliżać do końca to spróbuję tej emulsji...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że teraz jest dosyć szał na tą firmę i sądzę, że muszę coś z ich kosmetyków koniecznie wypróbować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie używam produktu FlosLek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam tą emulsję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam jej obecnie i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawiła mnie ta emulsja....szkoda tylko, ze opakowanie bez pompki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam