ASTOR Eye Artist Eye Shadow Palette 110 Sahara Gold!


Witam :)

Dzisiaj pokażę Wam kolejną paletkę, która przez ostatnie parę dni namiętnie gościła na moich powiekach, gdyż kolorki bardzo mi się spodobały.

Tą paletką jest EYE ARTIST o nr 110 SAHARA GOLD firmy ASTOR!



Sahara Gold to 5 odcieni brązu i beżu z dodatkiem błyszczących drobinek, czasami aż za bardzo błyszczących ;)



Zobaczcie, jak cienie prezentują się na powiece :)




Według mnie, cienie byłby super, gdyby ograniczono w nich trochę ilość tych świecących drobinek.

Więcej na temat cieni w poście porównawczym, który już nie długo na moim blogu :)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę produktów.



10 komentarzy:

  1. W ogóle w drogerii bardzo ciężko jest znaleźć matowe cienie, same perły :/ Ja ostatnio kupiłam z Astora bronzer i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki są w tej paletce, niektóre z nich przypominają mi moje cienie z H&M i Inglota. Ja jednak wolę maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się pięknie prezentują na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ślicznie to wygląda. I bardzo do Cb pasuje^^
    pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie brazy na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolorki, choć nie wiem czy ten błysk by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, mam inny numer tej paletki ;) Twoja ma odpowiedniejsze kolory dla mnie, nakładam takie kolory niemal codziennie :) ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale kolorki, pomijając tę perłę, całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie kolory a drobinki wcale mi nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam