Herbamedicus, Balsam z korzenia Diabelskiego Pazura od dolinakremowa.pl!


Witajcie :)

Brakuje mi ostatnio czasu, aby do  Was zaglądać, ale mam nadzieję, że jak w końcu uwinę się z wszelkimi projektami, pracą licencjacką to wszystkie zaległości nadrobię :) :*

Od około miesiąca, mam przyjemność testować BALSAM Z WYCIĄGIEM Z KORZENIA DIABELSKIEGO PAZURA firmy HERBAMEDICUS. Produkt ten otrzymałam dzięki uprzejmości internetowej drogerii dolinakremowa.pl.





Od producenta:

Diabelski Pazur jest rośliną pochodzącą z Południowej Afryki. Korzeń diabelskiego pazura wykorzystywany jest w kosmetologii i medycynie. Produkty powstałe na jego bazie tak jak maść Herbamedicus stosowane są w leczeniu reumatyzmu.

Maść z Diabelskiego Pazura posiada właściwości przeciwbólowe i przeciwzapalne. Jej regularne stosowanie może wpływać na poprawę krążenia krwi. Diabelski Pazur rozluźnia i regeneruje mięśnie stawów i kręgosłupa. Maść ziołowa posiada lekką konsystencję. Dzięki temu dobrze się wchłania. Posiada przyjemny zapach.



Moja opinia:

Balsam mieści się w dość dużym. plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 250 ml. Na opakowaniu umieszczono podstawowe informacje na temat balsamu, jego skład, datę przydatności. Design opakowania jest prosty i przyjemny. Dodatkowo balsam zabezpieczony jest folią, a więc mamy pewność, że nikt wcześniej tego balsamu nie otwierał.



Konsystencja balsamu jest gęsta, żelowata, galaretowata :) - tak bym ją określiła :), a zarazem lekka. Bardzo spodobał mi się jego kolor - pomarańczowy, zbliżony do ciepłego brązu. Zapach ładny, orzeźwiający.


Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że balsam szybko się wchłania. Po nałożeniu balsamu na skórę, odczuwa się chłód. Natomiast po wmasowaniu balsamu, czułam przyjemne ciepło.


Balsam stosowałam wówczas, gdy o swoim istnieniu, bólem, przypominała mi prawa łopatka. Zazwyczaj używałam go na noc. Po kilku minutach, jak już wspomniałam, czułam ciepło i wkrótce ból zaczął być mniej odczuwalny, aż w końcu zniknął.


Balsam również dobrze działa na zmęczone mięśnie nóg, przynosząc ulgę i rozluźnienie.

Cena: balsam można nabyć za jedyne 9,80 zł w drogerii dolinakremowa.pl.

Zapraszam na stronę produktu:


Miałyście może styczność z tym balsamem? :) Jak się u Was sprawdził? 


10 komentarzy:

  1. Balsam ma bardzo fajną konsystencję ;) szkoda, że jest dostępny tylko internetowo, a nie w jakiejś stacjonarnej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama go używałam na bolące kolano i podobno bardzo fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za nazwa :D Ale bardzo mnie zainteresował, chyba podsunę go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa fajna, ciekawa. Za taka cene warto wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna konsystencja i piękny kolor:) Zastanawiałam się nad nim i w sumie szkoda, że nie wzięłam, bo często mnie coś boli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się wypróbować :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie, chętnie wypróbuję - a cena też zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Man ļoti lielas sāpes kreisā gūžā ,jo nozīmētā operācija netika veikta no traumu ārstu lielo pacientu skaitu 2017.g.janvārī.Šorīt pamēģināju Hautbalsam un mazliet palika vieglāk! Ceru,ka ar laiku man būs labāk,jo gūžas operāciju sola tikai uz decembra beigam vai 2018.g. janvārī! Paldies!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam