Pielęgnacja twarzy na dzień z Tołpa Dermo Face!


Witajcie :)

Specjaliści Tołpa do pielęgnacji na dzień skóry mojej twarzy polecili mi NAWILŻAJĄCY KREM ODPRĘŻAJĄCY HYDRATIV oraz MATUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY STREFA T.

Zapraszam do lektury, jak u mnie spisały się te produkty :)

TOŁPA: DERMO FACE, HYDRATIV, NAWILŻAJĄCY KREM ODPRĘŻAJĄCY



Od producenta:


DZIAŁANIE

Dermokosmetyk uzupełnia poziom nawilżenia skóry i działa odprężająco. Intensywnie nawilża i uelastycznia. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort. Relaksuje skórę i eliminuje oznaki stresu. Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń i odbudowę bariery ochronnej. Zabezpiecza przed negatywnym wpływem środowiska i wolnych rodników.

SPOSÓB UŻYCIA

Nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz i szyję omijając okolice oczu. Wmasuj zaczynając od szyi w górę. Stosuj codziennie rano.

SKŁADNIKI

Torf tołpa, kompleks kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, nawilżający kompleks naturalnych węglowodanów, fucogel, pochodna mocznika, ekstrakt z szałwii muszkatołowej, witamina E.

BADANIA

Zwiększa nawilżenie skóry o 36% zaraz po zastosowaniu,
utrzymuje nawilżenie przez 12h,
poprawia elastyczność skóry o 45% po pierwszym użyciu,
łagodzi podrażnienia i przywraca uczucie komfortu po pierwszym użyciu.

Moja opinia:

Krem znajduje się w kartonowym pudełeczku, na którym, jak zwykle w przypadku kosmetyków firmy Tołpa, umieszczono ogrom istotnych i interesujących informacji na temat: kremu,  jego działania, składu, pielęgnacji twarzy, a także mój ulubiony mini poradnik :)







Sam krem mieści się w aluminiowej , bezpiecznej tubce, w której otrzymujemy 40 ml produktu. Tubka jest zakręcana, szybko i bez zbędnych problemów można z niej wydostać kremik.




Krem jest średnio gęsty, o naturalnym, lekko beżowym kolorze i delikatnym, słabo wyczuwalnym zapachu. Krem łatwo się rozsmarowuje na twarzy, szybko się wchłaniając i bez pozostawiania tłustego, lepkiego filmu.





Kremu używałam każdego dnia rano. Po aplikacji nie odczuwałam uczucia ściągnięcia skóry ani żadnego nieprzyjemnego pieczenia. Krem bardzo dobrze nawilża skórę, łagodzi wszelkie podrażnienia, odpręża i relaksuje. Regularne stosowanie kremu prowadzi do uelastycznienia skóry.




Wydajność kremu jest również zadowalająca. Wystarcza na ok. 1,5 - 2 miesięcy przy używaniu każdego dnia.



Cena: obecnie w internetowym sklepie Tołpa można go nabyć za 35,14 zł.







TOŁPA: DERMO FACE, STREFA T, MATUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY




Od producenta:


DZIAŁANIE


Normalizuje wydzielanie sebum,

matuje i nawilża.


Dermokosmetyk przywraca równowagę miedzy przetłuszczającymi i przesuszonymi partiami twarzy. Normalizuje wydzielanie sebum i zapobiega błyszczeniu skóry. Ogranicza powstawanie zaskórników i zwęża rozszerzone pory. Łagodzi podrażnienia i nawilża. Wygładza i długotrwale matuje.



SPOSÓB UŻYCIA



Nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz omijając okolice oczu, jeśli istnieje taka potrzeba również na dekolt i plecy. Wmasuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj codziennie rano.



BADANIA



Długotrwale matuje,

nawilża i wygładza,
łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację mikrouszkodzeń.


SKŁADNIKI



Torf tołpa.®, ekstrakt z łopianu, ekstrakt z kory cynamonowca, fucogel, alantoina, d-pantenol.




Moja opinia:



Krem umieszczono w kartonowym pudełku, na którym również zawarto dużo przydatnych informacji i mini poradnik :)









Sam kremik mieści się również w aluminiowej tubce o pojemności 40 ml, z której łatwo wycisnąć produkt. Tubka jest zakręcana.





Konsystencja kremu lekka, barwy jasnobeżowej, o delikatny zapachu. Dzięki takiej konsystencji, krem super się rozprowadza na skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.





Jestem posiadaczką cery mieszanej ze skłonnościami do świecenia w strefie T. Krem ten świetnie matuje skórę właśnie w tych okolicach, świeci się ona znacznie mniej. Głównie podczas zimowych dni, skóra na moich policzkach jest przesuszona - krem ten również poradził sobie z ich nawilżeniem. Kremik ten przyczynia się także do łagodzenia podrażnień. 




Używałam tego kremu jako bazę pod makijaż. Idealnie się sprawdza w tej roli :)

Cena: obecnie w internetowym sklepie Tołpa można go nabyć za 28,49 zł.


Używałyście tych kremów? Jeśli nie, to polecam, bo są świetne!

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją ocenę produktów.



6 komentarzy:

  1. Ciekawy ten kremik nawilżający ;) Lubię czytać te ciekawostki na opakowaniach Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale sobie chwalę kremiki Tołpy...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba by mi się przydały na okres letni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego z serii Hydrativ nie miałam, ale Matujący krem korygujący sobie chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi hydrativ totalnie do gustu nie przypadł, choć dawałam mu szansę dość długo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, coś nie mogę dodać komentarza, próbuję któryś raz.... Chciałam tylko napisać, że u mnie się ten hydrativ totalnie nie sprawdził, za ciężki był i nie przypadł mi do gustu (za to Futuris i Strefa T jak najbardziej).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam