Lovely, Baltic Sand, Lakier o piaskowej fakturze


Witajcie :)

Bardzo polubiłam piaskowe lakiery i moja ich kolekcja powoli się powiększa ;)

Będąc w Rossmannie nie mogłam nie kupić lakieru Lovely o piaskowej fakturze z serii Baltic Sand! Wybrałam kolor o nr 2 - piękny, złoty piasek!




Moja opinia:

Lakier zamknięty jest  okrągłej, szklanej buteleczce o pojemności 8 ml. Lakier wyposażony jest w szeroki pędzelek, którym szybko i wygodnie maluje się paznokcie. Wystarczy jedno, dobre pociągnięcie pędzelkiem i cała płytka paznokcia jest pokryta lakierem.



Lakiery te dostępne są w 3 kolorach:
* czerwony
* niebieskie
* żółty.

Jak już wspomniałam się, skusiłam się na żółty, który wpada w złoto! Kolor przepiękny, efektownie i elegancko prezentuje się na paznokciach.



W lakierze znajduje się dużo błyszczącego "piaseczku" ;) Już jedna warstwa lakieru bardzo ładnie pokrywa płytkę paznokcia.

Konsystencja lakieru jest dość rzadka, ale nie spływa z paznokci.

Lakier na paznokciach wytrzymuje ok. 3-4 dni. Po tym czasie zaczyna powoli opryskiwać i ścierać się na końcówkach paznokci. 



Jeśli chodzi o zmywanie to najtrudniej mi go zmyć spośród lakierów piaskowych, które posiadam (ados i pease). Trzeba dość długo trzeć, aby wszystkie drobinki zeszły z paznokci.

Cena: ok. 9 zł/8 ml.

12 komentarzy:

  1. Bardzo podobają się mi lakiery z tą strukturą:) Twój zachwyca promiennością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wykończenie mi się podoba ale nie kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda na pazurkach, oj chyba go kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, nie widziałam piasków, dopadłam jedynie kawior :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam przekonania do żółtego ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie sie to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor :) i fajnie wygląda, a mówi to antyfanka piasków ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze świetne są te lakiery a ja ich nigdzie nie mogę kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek i super prezentuje się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go mieć :D Świetnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam