Dento Fresh Junior, Płyn do codziennej ochrony jamy ustnej o smaku gumy balonowej


Witajcie :)

Dzisiaj kilka słów o świetnym PŁYNIE DO CODZIENNEJ OCHRONY JAMY USTNEJ DENTO FRESH JUNIOR o niecodziennym smaku GUMY BALONOWEJ!

Już na początku, muszę wspomnieć, że płyn ten bardzo spodobał się nie tylko mojej Siostrzenicy - Amelce, ale także i mnie :)



Od producenta:



Moja opinia:

Jest to już drugi płyn do płukania jamy ustnej tej firmy i po raz kolejny się na nim nie zawiodłam.

Płyn mieści się w przezroczystej, plastikowej, solidnej butelce o pojemności 250 ml. Butelka jest zakręcana, nic się z niej nie wylewa. Do butelki dołączona jest miarka. Na opakowaniu Producent umieścił ważne informacje dotyczące płynu. 



Płyn ma cudowny kolor - jasnoróżowy :) Spodobał się bardzo Amelce :)

Zapach płynu jest dość mocny, orzeźwiający, pachnie delikatnie gumą balonową :)



Płyn pozostawia uczucie chłodu i odświeżenia.


Płyn również bardzo dobrze wpływa na nasze zęby i dziąsła, o czym wspominałam w recenzji Płynu Dento Fresh dla dorosłych :)


Cena: ok. 12-13 zł.

Zapraszam również do poczytania opinii innych Blogerek na stronie dentofresh.pl 


13 komentarzy:

  1. Nie znam tego płynu... Ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sprawdził się ten płyn:) polecam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak go gdzieś spotkam to go kupię :D i nie obchodzi mnie to, że jest dla dżuniorów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla dziecka to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł z tym płynem dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn DentoFresh również i u mnie się sprawdził rewelacyjnie, tyle, że my z mężem go "skonsumowaliśmy", bo nasz niuniu jeszcze za mały :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu świetny zapach musi mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że jest dopiero od 6 r.ż, by go wypróbować musimy jeszcze troszkę poczekać

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować :) masz super siostrzenicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za recenzję - pozdrawiamy Amelkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pozdrowienia :) i również ciepło pozdrawiamy :)

      Usuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam