Sulphur Busko-Zdrój, Kuracja siarczkowa, Mineralny krem siarczkowy z witaminą A


Witajcie :)

Już 3 miesiące minęły odkąd otrzymałam do testów 3 kolejne, bardzo dobre produkty firmy SULPHUR Busko-Zdrój

Dzisiaj pod lupę, po długich testach,  biorę MINERALNY KREM SIARCZKOWY Z WITAMINĄ A.



Na początek kilka słów przypomnienia na temat firmy SULPHUR BUSKO_ZDRÓJ ...


Ideą przyświecającą powstaniu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego SULPHUR Zdrój exim było stworzenie alternatywy dla pacjentów niemających możliwości leczenia sanatoryjnego. Dziś, dzięki jedynym w Polsce lekom i najwyższej jakości produktom uzdrowiskowym, każdy może korzystać z unikalnych właściwości mineralnych wód siarczkowych oraz borowin, również we własnym domu.

P.F. SULPHUR to 100% rodzimego kapitału. Jesteśmy jednym z nielicznych polskich producentów leków. Wytwarzamy jedyne w kraju leki na bazie leczniczych wód siarczkowych oraz borowin (peloidów). Z ich naturalnego bogactwa od prawie 200 lat korzysta się w uzdrowiskach: Busko-Zdrój i Solec-Zdrój, skutecznie lecząc choroby stawów, kręgosłupa, pourazowe narządu ruchu oraz skóry (głównie łuszczycę).

Od Producenta:

Mineralny krem siarczkowy opracowano wykorzystując 200 letnie doświadczenia w leczeniu wodami siarczkowymi chorób reumatycznych i chorób skóry.

Krem siarczkowy zawiera w swoim składzie cenne, aktywne składniki mineralnych wód siarczkowych z uzdrowisk Busko-Zdrój i Solec-Zdrój. Skuteczność wód siarczkowych została udowodniona w leczeniu chorób skóry (takich jak: łuszczyca, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry) jak i chorób reumatycznych.

Działanie kremu zostało potwierdzone zarówno w badaniach aplikacyjnych jak i specjalistycznych badaniach aparaturowych. 



Stosowanie mineralnego kremu siarczkowego:

* wyraźnie poprawia nawilżenie skóry;
* natłuszcza wzmacniając naturalną, ochronną barierę lipidową skóry;
zmniejsza szorstkość i reguluje proces złuszczania naskórka;
* wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę poprawiając jej wygląd;
* lekko wyrównuje koloryt skóry zmniejszając widoczność rozstępów;
* krem szybko się wchłania, długo działa i poprawia ogólną kondycję skóry.

Moja opinia:

Tradycyjnie zacznę od opakowania ....

Krem znajduje się w dość dużym, wykonanym z twardego, solidnego plastiku pojemniku wyposażonym w pompkę, ułatwiającą dozowanie kremu. W tym opakowaniu otrzymujemy 115 g kremu.


Design opakowania jest prosty, przejrzysty - mnie się podoba.

Na opakowaniu umieszczono istotne informacje dotyczące kremu, jego działania na skórę, daty ważności, składników itp.


Konsystencja kremu jest lekka, barwy białej. Krem bez problemów rozprowadza się po skórze, szybko się wchłaniając. Nie pozostawia tłustego i lepkiego filmu na skórze. 

Zapach kremu przyjemny, delikatny, lekko orzeźwiający, przez jakiś czas utrzymuje się na skórze.


Oczywiście, jak zwykle, najciekawsze jest DZIAŁANIE :)

Kremu używałam zarówno ja, jak i moja Mama. Obie posiadamy bardzo suchą skórę. Dodatkowo Mama zmaga się z lekką łuszczycą. 

Krem przede wszystkim doskonale nawilża skórę. Do tej pory chyba żaden krem bądź balsam nie spowodował, że skóra była bardzo dobrze nawilżona przez więcej, jak 24 godziny. Po jego stosowaniu kondycja skóry mojej, jak i Mamy zdecydowanie się poprawiła. Mama smarowała tym kremem łokcie, które zazwyczaj ma niesamowicie szorstkie. Po używaniu każdego dnia tego kremu, problem ten bardzo się zmniejszył.

Krem spowodował, że łuszczące plamki na skórze Mamy zbladły, niektóre nawet zniknęły. 


Zauważyłam również, że krem ten bardzo fajnie wygładza skórę, pozostawiając ją miłą i gładką w dotyku

Postanowiłam również wypróbować ten krem na moje uda i pośladki, które wymagają pielęgnacji. Chciałam zobaczyć, czy krem spowoduje, że skóra tam będzie bardziej jędrna i elastyczna. I się nie zawiodłam .... Regularne wmasowywanie kremu w pośladki i uda poprawiło elastyczność skóry :)


Kremu nie stosowałam na twarz, ze względu, że jestem posiadaczką cery mieszanej, która nie potrzebuje tak silnego nawilżenia :)

ZDECYDOWANIE POLECAM TEN KREM!

Cena: waha się od ok. 23 zł nawet do 35 zł.

Miałyście może do czynienia z tym kremem? Jeśli tak, to jak się u Was sprawdził? :)

6 komentarzy:

  1. strasznie mnie ciekawią te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję go na mojej wish liście :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo nawet nie drogi, a widzę, że warto :) to i ja go sobie zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak sprawdził by się na cerze z trądzikiem ? skoro reguluje proces złuszczania może zapobiegać zaskórnikom ,
    muszę się mu przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny krem na wszystko co swędzi.Polecam.Nigdy nie zabraknie go w moim domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam