Magnetyczne zakładki do książek - znakomity książkowy wynalazek


Witajcie :)

Dzisiaj post troszkę inny, mianowicie nie będzie to do końca recenzja, chociaż swoją opinię wyrażę :)

Już jakiś czas temu w papierniczym sklepie wpadły mi w oko MAGNETYCZNE ZAKŁADKI DO KSIĄŻEK. Na początku kupiłam jedną i bardzo żałowałam, że nie wzięłam więcej, ponieważ w późniejszym czasie nie mogłam ich znaleźć. Ale w końcu dorwałam i zakupiłam od razu całe opakowanie - 6 sztuk - 3 dla mnie, 3 dla Kolegi :)



Magnetyczne zakładki to znakomity wynalazek. Bardzo lubię czytać książki, zwłaszcza w okresie letnim. Zazwyczaj, do zaznaczania strony, na której skończyłam czytać, używałam jakiś tam kartek, które wpadły mi pod rękę. Jeszcze wcześniej muszę się przyznać do "maltretowania" książek ;) - mianowicie zaginałam rogi kartek. 



Magnetyczne zakładki powodują, ze szybko i bezproblemowo otwieram książkę na stronie, na której poprzednim razem skończyłam czytać. Dodatkowo przyczyniają się do dbania o książki - nie muszę zaginać rogów. 



Zakładki te mają bardzo ładne wzornictwo. Za pierwszym razem miałam ślicznego pieska na zakładce. Obecnie moje zakładki są dość abstrakcyjne ;) - w jakieś tam wzorki ;)





Zakładki te są tanie: sztuka kosztuje zaledwie 1,15 zł :)

Producentem tych zakładek jest Wydawnictwo MAT



Jedynym ich minusem jest to, że bardzo ciężko jest je dostać. U mnie w Dębicy można je kupić jedynie w papierniczym sklepie EUROGRAF



Lubicie tego typu zakładki? Miałyście z nimi do czynienia? Jeśli będą chętne osoby, to chodzi mi po głowie, aby zorganizować zakładkowe rozdanie na fan page bloga na fb :) Jeśli jest ktoś chętny, to piszcie :)

31 komentarzy:

  1. pierwsze słyszę!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy gadżet. Ja do zaznaczania kartek używam kolorowych pasków samoprzylepnych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny gadżet, chociaż ja zostanę chyba przy tradycyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę koleżankę z Debicy ;)
    ja okolice Rzeszowa więc to samo województwo :D

    Obserwuję, miło będzie jeśli chociaż do mnie zaglądniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie zakładki, tylko z innym motywem. Są świetne :) Ja za 6 sztuk zapłaciłam o ile dobrze pamiętam nie więcej niż 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee super sa. Ciekawe czy u mie je gdzieś znajdę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie takich nie widziałam. U mnie jest problem z zaznaczaniem taki, ze córka i tak zawsze wyjmie mi zakładkę z książki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny wynalzek, i super wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wkładam jakieś tam kartki, czasem nawet łyżeczkę od herbaty ;)
    Super sprawa z tymi zakładkami! Oczywiście jestem chętna do rozdania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna i przydatna rzecz:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zakładki są genialne ! Mam jedną i mam zamiar dokupić jeszcze parę, także konkurs będzie super :) Jednak czasem zdarza mi się, ze magnes troszkę 'brudzi' kartki zwłaszcza jak się rogiem zakładki przejedzie po kartce. No i moja była droższa - 6 zł za sztukę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale bardzo ciekawy produkt ładnie wygląda :) Podoba mi się :) Muszę się rozejrzeć za tym u siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałaby mi się taka :)
    niestruty, nie ma u mnie takiego sklepu :)
    takie rozdanie to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od dawien dawna stosuję kolorową zakładkę z tekturki :)wymieniam co kilka lat:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy gadżet nie znałąm go wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalne. U mnie są 3 papiernicze, ciekawe czy będą w którymś?!
    Obecnie używam tradycyjnej tekturkowej zakładki, którą kiedyś o dziwo dostałam robiąc w Niemczech zakupy w sklepie jeździeckim. Zdziwił mnie prezent nie mniej utrzymany w tonacji końskiej, bo ze stadem koni galopujących w śniegu. Zakładka ładnych paręnaście lat ale sprawna i ładna nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne mają wzorki, ale ja i tak wolę papierowe zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, a bardzo lubię czytać, rozejrzę się za nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa:) Ciekawe, czy gdzieś uda mi się je dostać:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super sprawa, ja też zaginam rogi ale teraz bardziej staram się zaznaczać czyms innym, zazwyczaj pada na jakąś starą kartę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. dostałam kiedyś takie w prezencie, nawet nie rozpakowałam bo nie wiedziałam co to jest...

    teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała rzecz dla wszystkich pożeraczy książek...;) muszę taką kupić dla przyjaciółki...kilka też dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kupiłam jakiś czas temu mamie z napisem- najlepsza mama na świecie:)
    świetnie się sprawdza, chociaż ja sama mam setki różnych papierowych. A jak nie mam pod ręką to zawsze jest jakiś bilte czy kawałek kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te zakładki to świetny pomysł ;) Sama mam z kaczuchą, SGGW i jeszcze jakieś warszawskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Potwierdzam, magnetyczne zakładki są najlepsze - mam kilka z reklamą Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam