Mówię STOP SUCHEJ SKÓRZE z Płatkami kolagenowymi BEAUTY FACE!


Witajcie :)

Jak już chyba większość z was wie, dzisiaj na blogach ma miejsce akcja STOP SUCHEJ SKÓRZE z BEAUTY FACE!


Na początku, przedstawię Wam kilka ciekawostek:

* w ciągu doby nasza skóra traci aż 300 ml wody;
* latem w słoneczne dni, w temperaturze ok. 28 stopni (ostatni często jest dużo wyższa) ilość ta wzrasta dwukrotnie;
* w ciągu kilku godzin na słońcu tracimy przez skórę tyle samo wody, co po przebiegnięciu kilku kilometrów;
* utrata wody i brak nawilżenia jest główną przyczyną starzenia się skóry oraz pojawiania się zmarszczek;
* mimo noszenia okularów przeciwsłonecznych w słoneczne dni mrużymy oczy ok. 10 000 razy na dobę, co jest przyczyną powstawania zmarszczek mimicznych i tzw. "kurzych łapek". 

 


ZADBAJMY WIĘC LATEM O OKOLICE OCZU!

Skóra wokół oczu jest najbardziej wrażliwa na utratę wody. Posiada małą ilość gruczołów łojowych, co sprawia, że nie jest w stanie sama zapewnić sobie wystarczającego nawilżenia i natłuszczenia przy wysokim nasłonecznieniu. 


W ramach akcji otrzymałam do testowania REGENERUJĄCO-NAWILŻAJĄCE KOLAGENOWE PŁATKI POD OCZY Z CZERWONYM WINEM.


Od Producenta:

BeautyFace płatki kolagenowe pod oczy to profesjonalny zabieg kosmetyczny stworzony na bazie naturalnego kolagenu morskiego. Dzięki innowacyjnej technologii nano cząsteczek i strukturze hydrożelowego płata, zanurzonego w pełnym aktywnych składników serum, zabieg zapewnia intensywne wchłanianie w głębokie warstwy skóry i efekty znacznie silniejsze niż tradycyjnych maseczek. Skutecznie naprawia cienką i delikatną skórę wokół oczu, zapewniając optymalne nawilżenie jednocześnie chroniąc przed starzeniem. Używanie płatków pod oczy BeautyFace gwarantuje kompleksową pielęgnację, odmłodzenie i zapewnia efekt taki, jak zabiegi w najlepszych salonach kosmetycznych. 

Regenerująco-nawilżające płatki kolagenowe pod oczy z czerwonym winem - hydrożelowe 2 sztuki. 


Przeznaczenie: skóra dojrzała i w wieku, odwodniona, potrzebująca natychmiastowej regeneracji i silnego nawilżenia, szara, zmęczona, matowa, szorstka i zwiotczała, pozbawiona blasku, kolorytu. 

Działanie: silnie regenerują zmęczoną skórę, poprawiają mikrokrążenie i stymulują komórki do odbudowy, przywracają miękkość, jędrność i elastyczność oraz przeciwdziałają wiotczeniu, odmładzają i zatrzymują proces starzenia - zapobiegają powstawaniu zmarszczek, usuwają i spłycają istniejące, silnie nawilżają i pomagają długotrwale utrzymać wodę. Wygładzają skórę oraz łagodzą podrażnienia, wyrównują koloryt skóry, likwidują opuchlizny i przebarwienia. 

Moja opinia:

2 sztuki hydrożelowych płatków otrzymujemy w przyjemnej dla oczu saszetce, na której Producent zamieścił istotne informacje dotyczące głównie przeznaczenia i działania produktu. Na opakowaniu odnajdziemy także skład i datę przydatności. Szkoda, że nie umieszczono informacji dotyczącej czasu, na jaki powinno się pozostawić płatki pod oczami.



Płatki umieszczone są na plastikowej podstawce, dodatkowo zamoczone są w serum pełnym aktywnych składników. 


Płatki są żelowe - jeden był zdecydowanie cieńszy od drugiego, koloru czerwonego, bordowego. Doskonale przylegają do skóry, nie spadają, nie zsuwają się.

Ich niewątpliwym atutem jest zapach - dla mnie cudowny :) Chyba to wino mi tak zapachniało ;)


Przyznam, że jakoś specjalnie nie narzekam na skórę pod oczami. Jedynie co mi przeszkadzało, to właśnie przesuszenia, które czasami się tam pojawiają. 


Płatki te pozostawiłam na skórze na okres ok. 15-20 minut. Po ich ściągnięciu zauważyłam, że skóra jest bardzo dobrze nawilżona, zdecydowanie bardziej gładka i milsza w dotyku, lekko naciągnięta. Pozostając na skórze, dają uczucie przyjemnego chłodu.


Efekt ten bardzo mi się spodobał. Podeszłam do użycia tych płatków jakoś tak bez entuzjazmu, ale miło mnie zaskoczyły. 

Zestaw 7 takich saszetek z płatkami możecie kupić na stronie Beauty Face w promocji za 45 zł, a więc wychodzi jakieś 6,50 zł za jedno opakowanie. Za tę cenę bym się skusiła. Ale niestety poza promocją zestaw taki kosztuje 84 zł, to jak dla mnie, już zbyt dużo.

http://beautyface.pl/pl/p/ZESTAW-7-X-REGENERUJACO-NAWILZAJACE-KOLAGENOWE-PLATKI-POD-OCZY-Z-CZERWONYM-WINEM/266

Na koniec jeszcze kilka rad dotyczących pielęgnacji skóry latem od Beauty Face:

* zabezpieczaj skórę kremem z filtrem UV;
* pij wodę często i małymi porcjami - nigdy lodowatą;
* stosuj kosmetyki wiążące wodę w skórze (z kwasem hialuronowym, kolagenem, ceramidami);
* minimum 2 razy w tygodniu stosuj maski odbudowujące strukturę skóry i dogłębnie ją regenerujące;
* nigdy nie spryskuj twarzy wodą w upalne dni, gdyż mimo pozornego ukojenia jeszcze bardziej wysuszy skórę.



Bierzecie udział w akcji? :) Jaka jest Wasza opinia na temat płatków kolagenowych pod oczy? Ja mam ochotę spróbować innych ich rodzai :)

16 komentarzy:

  1. Będę musiała wypróbować te, które testowałaś zobaczymy, któe bardziej mi się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnych płatków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z winem nie miałam. Ale będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne takie ochłodzenie za pomocą płatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno wypróbuję je bo to dla mnie nowość, ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ich zapach - moje zbyt kusząco nie pachniały :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego NAJ NAJ NAJ i następnego ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo interesujacy blog :) oczywiscie dodaj do obserwowancych :) Pozdrawiam Ewa z floga

    OdpowiedzUsuń
  9. aaależ miałam zdziwienie, jak dziś po raz kolejny do Ciebie trafiłam [ bo już dziś byłam i czytałam :P], a Ty do g+ przeszłaś z nickiem, czyli na normalne dane ;) [o głupia i niespostrzegawcza ja ;) ]

    ciekawie się te z winem zapowiadają, kiedyś już ich próbowałam, ale to było daaaawno ;)

    ps.: a możesz mi podesłać zdjęcie opisu algowych? bo ja dostałam ulotkę masek do twarzy a nie płatków ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem dopiero gapa, bo nawet nie widziałam, że Cię nie mam w obserwowanych :D wstyd ;)

      Już zdjęcia zrobiłam i nawet zaraz Ci podeślę na maila, co masz podanego na blogu :)

      Usuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam