Paczucha i paczuszka ;)


Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam moje nowości, które będę miała okazję testować dzięki http://testkosmetykow.pl. W środę dotarła do mnie ta oto paczucha od Pani Kasi.




Paczucha zawierała:

* Soraya, So fresh, Sunny Peach, Żel pod prysznic
* Soraya, Peeling morelowy z kompleksem antybakteryjnym


* Jordan, Szczoteczka do zębów, Soft
* Jordan, Szczoteczka do zębów Xtreme Clean, Medium
* Jordan, Szczoteczka do zębów V-Between, Hard
* Jordan, Szczoteczka do zębów dla dzieci, Cool brush chain, Soft



* Jordan, Whitening, Nić do zębów z fluorem o smaku miętowym


* Jordan, Szczoteczki do przestrzeni międzyzębowych


Mała paczuszka dotarła do mnie od sklepu http://www.efoxcity.com/.

A w niej znalazłam wybrany przez siebie naszyjnik.




I mój mini zakup :D 

* Himalaya Herbals, Oczyszczający peeling do twarzy z Miodlą Indyjską do cery normalnej w kierunku tłustej i trądzikowej 


A u Was co nowego? :)

30 komentarzy:

  1. Super paczuszki :) Chętnie przetestowałabym te kosmetyki Soraya, bo z tej serii miałam się skusić na balsam i tak jakoś ciągle odkładam ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta duuuża paka mi się podoba najbardziej :))

    PS. udało mi się w końcu z tymi logami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling oczyszczający ciekawi mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny naszyjnik :)
    Czekam na recenzję kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów! A naszyjnik bardzo ładny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje paczuszek a Himlaye uwielbiam :) ich maska z miodla indyjska to mój hicior!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paczki, życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhu ale będzie testowania :D Czekam na ten żel pod prysznic Soraya :D

    OdpowiedzUsuń
  9. znów jakieś nowości:) śliczny ten naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o ile nowości :)
    śliczny naszyjnik :)
    i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczoteczki fajne.. te do przestrzeni miedzyz. musze se kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny naszyjnik ;) milego testowania bo sporo tego ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna paczka - i jak Ci nie zazdrościć? :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania bo jest co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy naszyjnik i czekam na opinię tego morelowego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Chętnie wypróbowałabym produkty Jordana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel pod prysznic niezwykle mnie ciekawi :) Fajna paczucha, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten peeling morelowy ale w stary opakowaniu, lubię go. fajne produkty, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz masz co testować, sporo nowości jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. taki peeling morelowy chętnie bym mogła na swojej półce znaleźć:) lubię wszelakie owocowe zapachy.
    naszyjnik super:) ciekawy wzorek, na pewno doda charakteru każdej kreacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam