Paczuszki + zakupy :)


Witajcie :)

Dzisiaj taki post typowo "chwalipięcki" ;) Pokażę Wam, co nowego znalazło się u mnie.

Pierwszą paczuszkę otrzymałam od Miss X. Znalazłam w niej 3 lakiery do paznokci, o których ostatnio dość głośno w blogosferze :) 

Kolory, jakie otrzymałam są idealne:
* 02 - biel
* 03 - czerń
* 21 - czerwień.

Już niedługo nieco więcej o nich na moim blogu :)




Kolejna paczuszka dotarła do mnie od firmy EQUILIBRA. Cieszę się, że w najbliższym czasie będę mogła poznać kilka produktów tej firmy, bo do tej pory nie miałam z nimi styczności.


Do testowania otrzymałam:
* Intensywnie odżywiającą i regenerującą maskę do włosów
* dodatkowo w paczuszce znalazłam 4 próbki po 8 ml Wzmacniającego szamponu przeciw wypadaniu włosów.



W następnej paczuszce znalazłam Maskę-krem pod oczy na noc z czereśni japońskiej. Do tej testów zostałam wybrana na fan page kosmetyków Orientana. Produkt ten jest już w fazie testowania ;)


Ostatnia paczka to Jaśminowa maska do włosów Kallos. Jest to część mojego zamówienia na stronie http://www.iperfumy.pl/.


Od mojej kochanej Anulki :* dostałam Lakier do paznokci Astor Fashion Studio. Jest to kolorek o numerku 200 Urban Lolita - ładny fiolecik :)


W ostatnie czasie zakupiłam także co nieco ;)

W Biedronce zakupiłam słynne szampony DeBa. Wybrałam Szampon odżywczy i rewitalizujący oraz Szampon nadający połysk. Pokusiłam się także na Płyn do kąpieli Creme algi i goji BeBeauty.



W ostatnim czasie kupiłam także czarne spodnie ze złotymi zamkami i skórkowymi wstawkami (40 zł) oraz czarne platformy, które kosztowały mnie zaledwie 19 zł, więc stwierdziłam, że choćby miałam je założyć zaledwie kilka razy to są warte swojej ceny ;)





I to by było chyba na tyle :)

26 komentarzy:

  1. Świetne te pierwsze lakiery :) czekam na ich recenzje :) Buty buty bym Ci zabrała, są super. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z EQUILIBRA również czekam na przesyłkę ciekawe co w mojej będzie się znajdowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak ten biały lakier wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej kolejności poproszę o recenzje i swatche białego lakieru MissX, ciekawi mnie również maskę-krem pod oczy na noc z czereśni japońskiej z Orientany. No a buty ... mają coś w sobie, co przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam jeszcze nigdzie jaśminowej wersji kallosa, muszę się w hebe zaptytać czy zamierzają ją wprowadzić. fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałość:) Ciekawa jestem bardzo maski do włosów-jak pachnie? ciężko czy przyjemnie???

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest nowoscią dla mnie ...jedynie lakier mam ,może nawet taki sam kolor ,muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale spodnie leginsy fajne :)
    Tez mam paczkę z equlibry :)
    Ciekawie sie zapowieada.
    Zapraszam na drugi filmik. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn do kąpieli z BeBeauty też ostatnio nabyłam:) ogólnie bardzo fajne przesyłki i zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon Equlibra jest cudowny! Czekam na recenzję maski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie same leginsy hihihi :D
    Same wspaniałości, udanego testowania : ))
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze - wszystko jest godne uwagi :)
    Ja również czekam na swoją przesyłkę z EQULIBRA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawiły produkty marki Equlibra. Ja również w Biedronce kupiłam sobie produkt firmy Deba - odżywkę do włosów. Pochwal się gdzie Ty kupiłaś tak tanio buty?
    Fajnie tu u Cb :) Zostaje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne paczuszki :)
    i boskie buty i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na bliższe pokazanie lakierów, a buciki piękne i jeszcze za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa tej maski pod oczy, Orientana mnie ostatnio zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te spodnie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na recenzje maski do włosów EQUILIBRA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne paczki :) Spodnie też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam