Sally Hansen, Color Quick Chrome, Lakier do paznokci w pisaku


Witajcie :)

Jakiś czas temu, od internetowej drogerii http://ezebra.pl, otrzymałam ciekawy wynalazek-LAKIER DO PAZNOKCI W PISAKU COLOR QUICK CHORME firmy SALLY HANSEN. Przyznam szczerze, że bardzo spodobała mi się taka forma lakieru do paznokci, ale o tym, czy lakier ten się spisał przekonacie się za chwilę ...



Od Producenta:

Innowacyjny lakier do paznokci w postaci mazaka z pędzelkiem. Wystarczy jedno kliknięcie i jedna warstwa by pokryć paznokcie trwałym kolorem. Paznokcie pomalowane jednym pociągnięciem pędzelka. Szybkoschnący i megatrwały. 

Preparat zawiera również Panthenol, Witaminy A,C,E wzmacniające płytkę paznokcia oraz filtry UV, aby kolor na dłużej pozostał świeży.

Moja opinia:

Lakier otrzymujemy w przezroczystym, plastikowym pudełeczku, na którym niestety brak informacji w języku polskim. Na tym opakowaniu odnajdziemy skład lakieru.


Opakowanie lakieru ma formę pisaka, jest zakręcane, w kolorze czarnym. U góry tego pisaka znajduje się przycisk, który należy nacisnąć, aby wydobyć lakier. Pisak ten wyposażony jest w pędzelek, który jest dość szeroki. Łatwo i szybko maluje się nim paznokcie.



Konsystencja lakieru jest średnio gęsta. Lakier nie spływa z paznokci. Plusem tego lakieru jest błyskawiczne jego wysychanie.


Kolor lakieru, jaki posiadam, to 02 Gold Chrome. Jest to metaliczny odcień złotego, który w zależności od światła wpada nieraz w srebro. Aby uzyskać intensywny kolor, bez smug, wystarczy zaledwie jedna warstwa lakieru


Już po kilku godzinach od wymalowania paznokci, zauważyłam, że lakier zaczyna się ścierać i to nie tylko na końcówkach paznokci, ale na całej powierzchni ... Jest więc mega NIETRWAŁY! 


Cena: w drogerii ezebra.pl aktualnie kosztuje 2,90 zł/4 ml. Z tego, co się orientowałam jest to cena promocyjna, gdyż inne kolory tego lakieru są w cenie 9,90 zł.

_________________________________________________________________

Dzisiaj na portalu http://www.bangla.pl/ czekała mnie miła niespodzianka :)

 Po raz drugi, na stronie głównej wylądowało moje zdjęcie, którego autorem jest Ula Łątka :) Zdjęcie to zostało dodane prawie rok temu, kiedy to rozpoczynałam przygodę z banglowaniem :)


Jest mi bardzo miło :) Zapraszam wszystkich, którzy jeszcze nie mieli okazji tam zaglądnąć na portal bangla.pl.


25 komentarzy:

  1. Gratuluję stronki Głównej kochana !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek ale słyszałam, że jest właśnie nietrwały...

    Gratuluję głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły efekt na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  4. musze kupić:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/grouper-ideal.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i niedrogi ten lakier :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla kogoś takiego jak ja, komu jakikolwiek lakier trzyma się i tak max 1,5 dnia może to być całkiem dobre rozwiązanie. Na trwałości nic bym pewnie nie straciła, a może aplikacja okazałaby się przyjemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te lakiery w takiej formie. A zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie planuje zakup lakieru w pisaku i chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa forma :D sprobowalabym takiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne masz włoski;)

    OdpowiedzUsuń
  11. za taką cenę i tak warto kupić, chociażby z ciekawości:) twój kolorek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcie na bangli, gratuluję :) paznokcie wyglądają szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mi się nie podoba i do tego ta trwałość masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że lakier ten byłby dobry na sytuacje awaryjne. Niespodziewane spotkanie, chwila moment i mamy ładny manicure. Choć ja wybrałabym inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jeszcze z takim lakierem się nie spotkałam :)
    świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jednym słowem niemiłe zaskoczenie a szkoda bo zapowiadał się fanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówić nie widziałam ani nie słyszałam o takim lakierze, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądają :) ale skoro nietrwały lakier to się już nie napalam ;) a miałam na swej liście niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za nietrwałość go nie zakupię:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że taki nietrwały, bo takie rozwiązanie (aplikator w postaci pisaka) to dla mnie super wygodna sprawa.

    Gratuluję głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobno wystarczy nałożyć top i świetnie się trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śmieszny ten lakier, ale jak nie trwały to nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam