Vollare Cosmetics, Lakiery do paznokci Aisha


Witajcie w to niedzielne popołudnie :)

Cieplutki, słoneczny dzień, który chyba dobiegł końca, bo teraz u mnie na niebie dość ciemne chmury. Jakiś czas temu w Drogerii Sekret Urody w Dębicy kupiłam 2 lakiery do paznokci AISHA marki Vollare Cosmetics, który zachęciły mnie, przede wszystkim, bardzo niską ceną. Pomyślałam, co tam, najwyżej je wyrzucę, jak się nie sprawdzą. Poniżej kilka słów na ich temat :)


Moja opinia:

Lakiery znajdują się w prostokątnych, zgrabnych buteleczkach o pojemności 9 ml. Na buteleczkach umieszczono numerki kolorów oraz datę przydatności. 



Lakiery wyposażone są w dość wąskie pędzelki, którymi średnio dobrze się maluje paznokcie. Mogłyby być nieco szersze.



Konsystencja lakierów jest rzadka, jednak nie spływa z paznokci. Lakiery szybko wysychają.

Posiadam dwa kolory z tych lakierów:
* 321 - seledyn, bardzo ładny, dość jaskrawych kolorek
* 401 - koral, połączenie czerwieni i pomarańczy.


Aby uzyskać intensywny, seledynowy kolorek bez prześwitów należy nałożyć 3 warstwy. Przy lakierze koralowym, który jest nieco ciemniejszy wystarcza 2 warstwy.


Jeśli chodzi o trwałość, to lakiery te bardzo mnie zaskoczyły. Utrzymują się bez odprysków i ścierania ok. 3-4 dni. Po tym okresie, zaczynają się ścierać na końcówkach paznokci.


Cena: zapłaciłam za nie po 2,60 zł za sztukę w Drogerii Sekret Urody.

Jak Wam się podobają kolorki? :)


22 komentarze:

  1. Śliczne są te kolory ;-) Uwielbiam takie żywe lakiery ;-)
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, energetyzujące kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki, w sam raz na ponure dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta Verona :)
    Ta seria akurat ma fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne żywe i intensywne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, rzucający się w oczy kolorek ten seledynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajne, szczególnie ten pomarańczowy ;] no i ta cena! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory :) Bardzo ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten seledynowy jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się ta Aisha z piosenką skojarzyła :D podoba mi się ten wzorek czerwony jak go idealnie zrobiłaś,u mnie by tak ładnie nie wyglądał bynajmniej w moim jego wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki, jednak pigmentacja słaba. Wzorek bardzo fajniutki - taki egzotyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolory, mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam