Equilibra Tricologica, Wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów


Witajcie :)

W końcu zima dotarła, a ja już mam jej dość i chcę wiosnę :)) 

Już od ponad miesiąca, myję moje włosy Wzmacniającym szamponem przeciw wypadaniu włosów firmy Equilibra. Zimą włosy wypadają mi znacznie bardziej niż w okresie wiosenno-letnim. Po rozczesaniu włosów, na szczotce zostaje dosłownie duża ich garść. Czy szampon zadziałał na moje problemy? O tym nieco niżej ...




Od Producenta:

Szampon przeciw wypadaniu włosów Equilibra zawiera specjalny kompleks roślinny Phytosinergia (aloes + olejek arganowy + keratyna z protein pszenicznych), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Stworzony do mycia delikatnych, wypadających i łamliwych włosów wymagających szczególnej pielęgnacji. Regeneruje i wzmacnia strukturę włosa.

Zawiera:
* proteiny sojowe: stymulują wzrost cebulki włosów
* tauryna: wzmacnia cebulkę włosa
* zielona herbata i czerwone wino: pobudzają mikrokrążenie skóry głowy
Phytosinergia: kompleks roślinny o działanie regenerującym.



Nie zawiera sztucznych barwników, alergenów, parabenów, SLS i SLES !!!

Moja opinia:

Szampon znajduje się w plastikowej, białej butelce o pojemności 250 ml. Szkoda, że butelka nie jest przezroczysta, gdyż nie ma możliwości kontrolowania zużycia produktu. Butelka zamykana jest na tradycyjny klik. Nic się nie urywa, wszystko jest solidne i wytrzymałe. Na tylnej etykiecie umieszczono naklejkę z informacjami, na temat składników szamponu, jego działania, w języku polskim. Na butelce odnajdziemy także pełny jego skład. Design butelki jest prosty, w przyjemnej biało-zielonej kolorystyce.



Szampon jest gęsty, posiada perłową barwę. Po kontakcie z wodą świetnie się pieni. Na swoje długie, kręcone i gęste włosy nakładam ok. 3-4 doz szamponu ... Wydaje się to dużo, ale tak nie jest. Szamponu używam od ponad miesiąca, 1-2 razy w ciągu tygodnia i póki co, mam go jeszcze nieco mniej niż pół butelki, a więc jak dla mnie jest wydajny.



Szampon ślicznie pachnie i plus za to, że zapach ten przez jakiś czas pozostaje na włosach



Przez ok. 4-5 pierwszych myć, szamponu używałam wraz z maską z tej samej serii, o której pisałam już na blogu tutaj. Potem zaś tworzył duet z arganową maską od Eveline, o której również już pojawił się post.



Szampon bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem włosów. Nawilża je, odżywia i regeneruje ich strukturę. Moje włosy są aktualnie w świetnym stanie. 

Delikatnie je plącze, ale nie przeszkadza mi to, gdyż zawsze po myciu nakładam na nie odżywkę bądź maskę. 



Jednak najważniejszym jego działaniem jest zapobieganie wypadaniu włosów ... I muszę przyznać, że i na tym polu zauważyłam poprawę. Zdecydowanie mniej włosów zostaje na szczotce po rozczesaniu. Są one jakby mocniejsze i pełne blasku!



Cena: ok. 16 zł/250 ml.

Myślę, że warto poświęcić uwagę temu szamponowi - jeden z lepszych, jakie do tej pory miałam okazję stosować :)

29 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze :) Dbanie o takie włosy, jak Twoje, to pewnie nie lada wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mieszane uczucia wobec tego szamponu. Z jednej strony go lubię i bardzo dobrze myje głowe, z drugiej zaś ma w składzie pewien "silikon", który obciąża czuprynę. Jestem w trakcie jego denkowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzyłam na niego ostatnio w aptece, ale się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że się sprawdził ten szamponik :)
    Czytałam juz wiele dobrych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam próbki tego szamponu ale jak wiadomo po kilku próbkach nie da się nic zauważyć jeśli chodzi o mniejsze wypadanie włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej miałam jego próbki, to po jednym razie nie ma szans na większe efekty :)

      Usuń
  6. Musze rozejrzeć się za nim w moim mieście, pewnie świetnie by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten szamponi na moich włosach sprawdza się świetnie, dzięki niemu moje włosy są takie sypkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w nim po próbkach. Teraz kupię pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno produkty do włosów tej marki są naprawdę fajne. Kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam go, ale pewnie zakupię bo od jakiegoś czasu walczę z wypadaniem włosów ;)
    marzę o myciu włosów 1-2 razy w tyg...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam :)
    ale kiedyś pewnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to coś dla mnie, bo mi straszecznie wypadają włosy :) ale na razie mam maskę z Biovaxa i w zapasie kilka szamponów. Kiedyś może wypróbuję i ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam zupełnie....nie znam...ale recenzja wyczerpujaca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zajrzę jak będzie taka potrzeba, szampon na pewno jest wart zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj Pati:)
    Prześliczne zdjęcia! Brawo!
    Przyzwoity widać szampon... ostatnio oglądałam składy kilku produktów Equilibra i niestety, niektóre nie do końca były naturalne;) - a tak przynajmniej dotychczas sądziłam...
    Z wypadaniem (ostrym) włosów najmocniej pomógł mi suplement spirulina&chlorella... polecam

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię kosmetyki equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli go gdzieś dostanę, możliwe że się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukałam kiedyś kosmetyków tej firmy, ale znaleźć nie mogłam :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. W ogóle nie znam tej firmy, ale czytałam o ich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba go wypróbuję, bo mam problem z wypadającymi włosami. Niestety w okresie zimowym staje się to jeszcze bardziej uciążliwe :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla moich wypadających często włosów też by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, jeśli działa na wypadające włosy, to chyba coś dla mnie. Gdzie można kupić to cudo, bo nie spotkałam się jeszcze z produktami tej firmy...?

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj kochana, ja też już bym chciała wiosnę, a nawet lato...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie oglądać bloga osoby z podobną pasją :) Również jestem skrzypaczką i altowiolistką :), choć może o tym 2 nie powinnam wspominać:p Fajny blog, masz śliczny kolor włosów i moją wymarzoną długość :) Twoje włosy są na pewno naturalnie kręcone, wybacz pytanie, ale czemu nie zdabasz o ich jeszcze ładniejszy skręt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć, że zaglądają do mnie na bloga Skrzypaczki :)) Miło mi :)

      Tak, moje włosy są naturalnie kręcone. Co do ich skrętu, to najlepszy jest efekt jak ich nie rozczesuję, ale potem masakra dzieje się na głowie i ciężko dojść z nimi do ładu. Na ich skręt dobrze działa pianka, ale jakbym jej używała codziennie, to codziennie musiałabym tak samo je myć, a na to nie miałabym siły ;) Dlatego są jakie są ;) Od czasu do czasu je prostuję :)

      Usuń
  25. A ja się cieszę, że skrzypaczki mają takie fajne blogi :)

    Liczę na to, że kiedys zobaczę Twoje włoski w wersji bardzo pokręconej:), a póki co będę zachwycać się ich długoscią, licząc że moje włoski osiągną kiedys taką długosć, no i przepięknym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyscy zachwalają ten szampon, muszę go w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam