Wibo, Eliksir, Nawilżające pomadki do ust - nr 07 i 08


Witajcie Kochani :)

Wybrałam się dzisiaj do Urzędu Pracy, aby dopełnić ostatnich papierkowych formalności dotyczących stażu i tak mi pół dnia zleciało. Dodatkowo kawał drogi goniłam dzisiaj autobus :D I niestety zwiał mi sprzed nosa z 3 przystanków ... Aj w ogóle kursowanie autobusami mi ostatnio nie wychodzi :P

Przechodząc do dzisiejszego postu ... Długi czas chodziły za mną pomadki Wibo. Rossmanna mam nie po drodze, rzadko więc do niego zaglądam. O mojej zachciance wiedziała Siostra i tym samym stałam się posiadaczką pomadki w kolorze o numerku 08. Na spotkaniu Kejterek w Warszawie, w czasie wymianki, wypatrzyłam kolejną pomadkę Wibo i się również na nią skusiłam. Tym razem w moje łapki wpadł nr 07.



Od Producenta:

Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie, ale i zdrowo. 

Moja opinia:

Pomadki umieszczone zostały w plastikowych, prostych, nierobiących wrażenia opakowaniach, typowych dla szminek. Znajduje się na nich napis Eliksir, który szybko się ściera - na jednej z nich już tego napisu praktycznie nie ma. Nie dopuściłam jeszcze do upadku tych szminek na podłogę, więc nie wypowiem się, co do trwałości tego opakowania ;)



Pomadki się wysuwają, są wygodne w użyciu. Zmieszczą się w każdej, nawet niewielkiej torebce :)



Pomadki są dość miękkie, ich konsystencja kremowa. Świetnie rozprowadzają się po ustach.



Jak już wspomniałam, pomadki posiadam w 2 kolorach, oznaczonych numerami 07 i 08: 

* 07 - to delikatny róż, który bardzo ładnie komponuje się z jasną cerą



* 08 - to czerwień, wpadająca w koral - uwielbiam takie kolorki!



Kolory są intensywne i takie soczyste :)


Pomadki te rzeczywiście dobrze nawilżają usta, nie podkreślają suchych skórek. Jeśli chodzi o trwałość to bez poprawek wytrzymują na ustach ok. 3-4 godzin, w przypadku, gdy nie jemy, ani nic nie pijemy. 

Cena: ok. 8-9 zł/4,2 g.

Myślę, że jeszcze skuszę się na jakiś inny kolorek tych pomadek :)

39 komentarzy:

  1. Pięknie odcienie tych pomadek :) Szczególnie podoba mi się ta pierwsza - taka delikatna :)
    Ps. Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się teraz zdenerwowałam ;) Dopiero co wczoraj kupiłam w takiej samej cenie pomadkę Golden Rose i jestem strasznie niezadowolona, a tu z Wibo takie piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona rzeczywiście lepiej Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wyglądają na ustach! :D Muszę się w końcu zmobilizować i kupić czerwoną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te pomadki, mam różową 01 i 07 właśnie, ale moja jest jakoś bardziej koralowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te pomadki, chyba przełamię się jeśli chodzi o kolorowe usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 07 i strasznie ja lubie, szkoda ze takie tandetne opakowania maja :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ mi się ta czerwona podoba! cudna po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana przypomniałaś mi o tych pomadkach tez bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie :) Chyba skuszę się na tę delikatniejszą

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się prezentują :)
    muszę zainwestować w jakąś szminkę z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W czerwonej cudnie Ci-fajne te pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci pasują te kolorki, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki mają śliczne ale mi w nich nie pasuje zbyt masełkowata konsystencja , pierwsza i chyba ostatnia pomadka połamała mi sie po kilku dniach ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie mają piękne odcienie i bardzo ładnie prezentują się na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne kolorki nie miałam jeszcze tej pomadki ale słyszałam o nich wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie na początku mnie odrzucało, ale gdy się już skusiłam okazało się, że to totalna perełka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś jedną z tych pomadek - są wprost rewelacyjne i świetnie nawilżają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten drugi kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj kusząca recenzja, kusząca!

    OdpowiedzUsuń
  21. 08 jest zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy ich nie miałam ale 07 jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia:)a eliksiy bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i ja i bardzo lubię :) Mogli by zmienić te tandetne opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, Ika ma rację, opakowania mają ciulowe, ale pomadeczki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory bardzo fajne, ale te opakowania są koszmarne.

    OdpowiedzUsuń


  27. 07 ma przepiękny kolor! Muszę kupić tą pomadkę :))
    Ładne usta :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam