Zdrowy i pyszny Smaczek z Doliny Radomki ♥


Witajcie Kochani :)

Czy Wam też tak szybko czas ucieka? Bo ja nie wiem kiedy te godziny lecą, patrzę na zegarek, a tu już 19 ... Czasami to bym chciała ten czas zatrzymać :)

Od ponad tygodnia delektuję się Smaczkiem z Doliny Radomki. Jest to 100% naturalnie mętny sok jabłkowy.



Producentem soków jest firma Gospodarstwo Sadownicze MB Monika Bankiewicz. Firma ta jest dzieckiem wielopokoleniowego Gospodarstwa Sadowniczego TB Tomasz Bankiewicz, którego początki sięgają czasów dwudziestolecia międzywojennego. Gospodarstwo to ma 36 ha, z czego 24 ha zajmują owocujące jabłonie. Nawożenie oraz ochrona sadów prowadzona jest zgodnie z Programem Integrowanej Produkcji (IP). Gospodarstwo posiada Certyfikat IP, GLOBALGAP i wdrożony system HACCP.


 
Zdjęcia pochodzą z Gospodarstwa Sadowniczego!

Sok Smaczek z Doliny Radomki powstaje wyłącznie z jabłek deserowych - z owoców świeżych i dojrzałych. Sok wyciskany jest metodą tłoczenia jednocześnie z dwóch lub trzech odmian jabłek deserowych. Potem poddawany jest pasteryzacji. 


Sok jest słodki, ponieważ zawiera naturalnie występujące cukry owocowe. Kolor soku oraz jego smak uzależniony jest również od odmian jabłek, wykorzystywanych do jego produkcji.


Sok zawiera osad, który jest zjawiskiem naturalnym!

Moja opinia:

Sok Smaczek z Doliny Radomki dostępny jest w różnych opakowaniach, które mają różne pojemności. Najmniejsza ilość soku - 250 ml - znajduje się w szklanej, przezroczystej butelce. Butelka opatrzona jest kolorową etykietą z informacjami na temat soku. W szklanej butelce można zakupić także 750 ml soku.


Oprócz szklanych butelek, sok dostępny jest również w opakowaniach typu Bag-in-Box. Do wyboru mamy tutaj pojemności: 3 litry oraz 5 litrów. Przyznam szczerze, że pierwszy raz miałam do czynienia z takimi opakowaniami. 


W kartonowym pudełku znajduje się specjalny, foliowy worek wypełniony sokiem. Worek wyposażony jest w plastikowy kranik-zawór dozujący, który pozwala nam na wygodne wlewanie soku do szklanki. 



Takie opakowanie Bag-in-Box ma wiele zalet. Dzięki zaworowi dozującemu, uniemożliwiającemu dostanie się powietrza do wnętrza opakowania, sok zachowuje świeżość przez 10 dni od otwarcia! Dodatkowo opakowanie to jest ekologiczne, można go poddać recyklingowi.


Rozpisałam się na temat opakowań, a przecież najważniejszy jest jednak smak soku! Jednym słowem muszę stwierdzić, że sok jest PYSZNY! Jest słodki, ale mi to nie przeszkadza. Pijąc go wydaje mi się, jakbym jadła smakowite i soczyste jabłko. Sok ma ładny, naturalny zapach - pachnie świeżymi jabłuszkami!


A i jeszcze jedna kwestia dotycząca soków Smaczek z Doliny Radomki ... ZDROWIE

Naturalne soki jabłkowe:
* dostarczają naszemu organizmowi potężną dawkę najaktywniejszych , korzystnie wpływających na zdrowie związków (witamina C, B-karoten, polifenole, błonnik, kwasy organiczne);
* są niskokaloryczne, dlatego poleca się ich picie osobom, które mają na celu zrzucenie zbędnych kilogramów;
* zapobiegają chorobom nowotworowym, chronią organizm przed nagromadzaniem złego cholesterolu we krwi;
* zwiększają przyswajalność wapnia przez organizm;
* pomagają dbać o urodę!


A Wy jak często sięgacie po naturalne soki? :)

30 komentarzy:

  1. jeszcze się z takim skokiem nie spotkałam, ale naturalne soki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ale z jakiejś innej doliny :D Teraz mam jabłko-gruszka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój facet często kupował takie opakowania Bag-in-Box, bo są bardzo wygodne. Co do smaku soków, to jabłkowych akurat nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne soki!! Te zapowiadają się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój synek bardzo go polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie soki...mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mnie chrapka na taki sok wzięła:D
    Niestety czas paskuda jedna, strasznie pędzi... A wiesz, kiedy lecę samolotem, mam wrażenie zatrzymania czasu;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm u mnie czeka w domu na testowanie, po takich opiniach nie mogę się doczekać go skosztowania. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Soki ogólnie lubię pić, ale częściej sięgam po prostu po owoce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam soki jabłkowe!
    Ten musi by naprawdę pyszny :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  11. My czelamy na swoje soczki i zabieramy się za rodzinne degustowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest ten kranik, bardzo lubię sok jabłkowy bez żadnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest pyszny, mnie niestety już się skończył...

    OdpowiedzUsuń
  14. musi być rewelacyjny w smaku, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sobie cenię takie rodzinne firmy :) Zakupiłam ostatnio sokowirówkę i sama takie przyrządzam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pysznie u Ciebie, chętnie napiłabym się tego soczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jakby mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam