Słodki arbuz i Francuski ogród ... czyli pachnący dom z Laboratoria Zapachu :)


Witajcie Kochani :)

Większość z nas lubi, jak w domu unoszą się przyjemne dla noska zapachy :)) W ostatnim czasie zatraciłam się we wszelkiego rodzaju pachnących olejkach, woskach, kadzidełkach, świeczkach ...

Dzisiaj chcę Wam bliżej pokazać Olejek zapachowy Słodki arbuz oraz Podgrzewacze zapachowe Francuski ogród od Laboratoria Zapachu.



OLEJEK ZAPACHOWY SŁODKI ARBUZ

Od Producenta:

Dojrzały arbuz? Słodkie orzeźwienie, kojący chłód, gasząca pragnienie, letnia przekąska - to właśnie kojarzy nam się z tym pysznym, egzotycznym owocem. Stanowi idealną, lekką porcję orzeźwienia w upalne popołudnie. Olejek zapachowy z aromatyczną nutą arbuza, pozwoli Ci cieszyć się soczystą świeżością i wspomnieniem lata w każdej chwili! 

Moja opinia:

7 ml olejku zostało umieszczone w malutkiej buteleczce wykonanej w brązowego szkła. Buteleczka jest zakręcana. Wyposażona została w kropelkowy dozownik, ułatwiający dozowanie produktu. 



Olejku używałam w kominku, wlewając 4-5 kropelek do ok. 3 łyżek wody. 



Muszę przyznać, że za arbuzowymi aromatami nie przepadam. Arbuza uwielbiam, ale jego zapach w kosmetykach, czy w innych produktach jakoś mnie odrzuca. Ale olejek ten miło mnie zaskoczył. Fakt, że po odkręceniu intensywny zapach olejku, wcale nie zachęcał mnie do jego używania. Mimo to, postanowiłam spróbować i się cieszę, że dałam mu szansę.



Po połączeniu kilku kropelek z wodą zapach staje się łagodniejszy i zdecydowanie bardziej przyjemny dla mojego nosa. Zapach jest słodki, owocowy, kojarzy się z gorącym latem, za którym tęsknię :)



Myślę, że olejek ten świetnie sprawdzi się w upalne dni, odświeżając ciepłe i nagrzane pomieszczenia :)


PODGRZEWACZE ZAPACHOWE FRANCUSKI OGRÓD


Od Producenta:

Podgrzewacze zapachowe Francuski Ogród, to delikatna, kwiatowa kompozycja. Stopniowo uwalniają subtelny, kobiecy zapach, dzięki czemu idealnie nadaje się do mieszkania prawdziwej damy! 

Moja opinia:

W kartonowym pudełeczku mieści się 6 sztuk podgrzewczy. Wielkość podgrzewaczy jest standardowa. Czas ich palenia wynosi ok. 4-5 godzin. Wosk ma kolor fioletowy, ładnie prezentuje się w przezroczystych, szklanych świecznikach, które zakupiłam w Pepco w cenie 0,99 zł za sztukę.


Zapach świeczek został nazwany French Garden, czyli Francuski Ogród. Nie miałam okazji przebywać we Francji, nie wiem więc, jakie zapachy unoszą się w takim ogrodzie. Ale postaram się Wam go opisać :)


Po otwarciu pudełeczka czuć dość intensywny zapach kwiatowy, który mocno kojarzy mi się z kwiatowymi mydełkami. Po zapaleniu świeczuszki, zapach ten jednak nieco przygasa i w pomieszczeniu unosi się delikatna, przyjemna woń kwiatów. Zapach ten czuć w trakcie palenia podgrzewaczy. Po ich wygaśnięciu, niestety, bardzo szybko się ulatnia.

Świczuszki idealnie nadają się także do palenia w kominku. 



A Wy, jakie zapachy bardziej wolicie? Owocowe, czy kwiatowe? :)

23 komentarze:

  1. U Ciebie to musi pachnieć pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arbuz rzeczywiście idealny zapach na wiosnę/lato. Świeży, delikatny, owocowy. Uwielbiam takie zapachowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie olejki;) Mi te zapachy też kojarzą się z wakacjami, latem :) pozdrawiam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak oszalałby na punkcie tego arbuzowego olejku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten zapaszek arbuzika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. opis kuszący, ciekawe jak pachną w realu

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki :* Masz super bloga! taki slodki:) :) :* http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek mnie zaciekawił bardzo, arbuzowego jeszcze nigdy nie miałam ;)
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arbuzowy olejek zdecydowanie mnie zainteresował! Może jakąś wielką fanką arbuzowych nut nie jestem, ale nie spotkałam się wcześniej z żadnymi arbuzowymi olejkami, czy w ogóle z kosmetykami, więc dla zaspokojenia samej ciekawości bym go chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ciekawe czy mój nos na zapach słodkiego arbuza nie zareagowałby tragicznie... ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki arbus to zapach zdecydowanie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten arbuz mnie zaintrygował! Uwielbiam arbuzowe zapachy, ale z takim olejkiem jeszcze się nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ZAPACHY do domu - myślę,że z tymi również bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten arbuzowy pewnie przypadł by mi do gustu, bardzo lubię ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej ciekawi mnie olejek - nawet ten arbuz brzmi smakowicie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój bardzo lubi takie pachnące cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam arbuza muszę koniecznie wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam