Moje zakupy w drogerii internetowej SuperKoszyk.pl!


Witajcie Kochani :)

Lubicie internetowe zakupy? Bo ja bardzo :) Mogę się na spokojnie zastanowić, jaki produkt wybrać i czy na pewno jest mi on potrzebny. Jakiś czas temu natrafiłam na drogerię internetową SuperKoszyk.pl. Oto, co znalazło się w moim "super koszyku" ...



* Persil Expert Kapsułki do prania 15 szt.


* Lirene Żel pod prysznic Kusząca grusza
* Gillette for Women Blue II maszynka jednorazowa 7 szt.


* A...PSIK Chusteczki uniwersalne 80 szt.


* dodatkowo otrzymałam 2 próbki płynu do płukania Silan, próbkę szamponu Siarkowa Moc firmy Barwa oraz 10% rabat do sklepu aledobre.pl


Złożenie zamówienia w SuperKoszyk.pl jest naprawdę bardzo proste! Nie jest konieczna rejestracja w sklepie, ale zachęcam do niej, ponieważ składanie zamówienia jest wówczas szybsze i wygodniejsze.

Jak już wyszukamy produkty, które chcemy zakupić, wystarczy kliknąć "do koszyka". Jeśli klikniemy 2 razy, wówczas produkt zostanie dodany 2 razy. Całość zamówienia możemy obejrzeć klikając  na "twój koszyk". Możemy tam zmienić ilość zamawianych produktów bądź też usunąć, jeśli jednak któregoś nie chcemy. 



Produkty wybrane? Jeśli tak, to klikamy "Przejdź do składania zamówienia".  Gdy nie posiadamy konta w sklepie, zostaniemy poproszeni o uzupełnienie danych do wysyłki, jeśli jesteśmy zaś zalogowani, to od razu będziemy mogli wybrać formę dostawy i sposób płatności


Po uzupełnieniu wszystkich formalności zobaczymy nasze dane, zamówione produkty, formę dostawy, sposób płatności oraz kwotę, jaką mamy do zapłaty. Po zaakceptowaniu warunków regulaminu klikamy "Złóż zamówienie".


Dlaczego warto robić zakupy w drogerii SuperKoszyk.pl?

1. Szeroki asortyment, duży wybór produktów - ponad 7 000 produktów posegregowanych w działy: dla domu, dla niej, dla niego, dla dziecka, sezonowe i dla zwierząt.

2. Bardzo szybka dostawa - zamówienie złożyłam w niedzielę wieczorem, a dzisiaj jest już u mnie :)

3. Niskie ceny.

4. Promocje i rabaty - pierwszy rabat -10 zł otrzymujemy po zapisaniu się do newslettera. Wraz z zamówienie otrzymałam rabat 10 zł na kolejne zamówienie. Wiele produktów w promocyjnych cenach.

5. Profesjonalna Obsługa.



6. Sklep SuperKoszyk.pl otrzymał wiele nagród i wyróżnień, m.in: 
- „Najlepszy sklep internetowy w kategorii sklepy wielobranżowe 2011” – Money.pl, Gazeta Wyborcza
- „Najniższe ceny na rynku w listopadzie 2012” – Comparka,listopad 2012
- I miejsce w rankingu e-sklepów 2012 – (kategoria DLA DZIECI) – Opineo, Skąpiec
- "Ranking sklepów internetowych 2012" zajęliśmy 4 miejsce - Money.pl, Gazeta Wyborcza
- „Najniższe ceny na rynku w styczniu 2013” – Comparka, luty 2013


Znacie ten sklep? :) 

24 komentarze:

  1. Właśnie używam tych maszynek do golenia - fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądałam tam, ale jeszcze nic nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądałam tam, ale jeszcze nic nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam wcześniej o tej stronce :) i jak się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio u nich skorzystałam z promocji darmowej dostawy i zamówiłam m.in. kapsułki do prania Ariel.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sie czaje na persila.
    Kochana mam prośbę co sądzisz o moim kulinarnym blogu?
    Zmieniłam szablon :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany, według mnie, pozytywne - na plus :) Jest przejrzyście i tak wiosennie :)

      Usuń
  7. Kapsułki Persil są świetne. Widzę że ceny na stronie całkiem przyzwoite może zacznę na niej kupować

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się tam rozejrzeć, jeśli ceny są rzeczywiście niższe, to może warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiałam ;) Dostałam baaaardzo dużo próbek :D Fajna firma :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie robić zakupy w Superkoszyku. Skorzystałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy tam nie robiłam zakupów :) ale kiedyś się skuszę :) Miałam te maszynki do golenia i były spoko, ale przerzuciłam się na Wilkinsona Xtreme 3 Beauty, uważam, że są lepsze i bardziej "wytrzymałe" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamawiałam u nich kiedyś, też dostałam próbki płynu do płukania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna drogeria :) gruszki jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie zamówialam ale słyszałam same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię robić zakupy w tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, ja jeszcze tam nie robiłam zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kiepskie są te różowe maszynki Gilleta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też robiłam tam zakupy :) Dostawa błyskawiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka razy zajrzałam na SuperKoszyk, ale nic dla siebie nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagladalam juz do tego SuperKoszyka jakis czas temu :) Fajna stronka a zakupy za niewielka cene bez wychodzenia z domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam