Tołpa, Dermo Face, Physio, Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu


Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój ulubiony produkt do demakijażu, który towarzyszy mi każdego dnia. Jest nim Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu Tołpa z serii Dermo Face, Physio dla skóry wrażliwej i bardzo wrażliwej.


Od Producenta:

Dermokosmetyk usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do demakijażu oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia uczucie komfortu. Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody.


Małe wielkie składniki: torf tołpa, hialuronian sodu.

Skład: Aqua, Poloxamer 184, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiaelate, Proptlene Glycol, Peal Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinane.

Moja opinia:

Płyn znajduje się w plastikowych butelkach o pojemności 75 ml, 200 ml i 400 ml. Ja posiadam ten o pojemności 200 ml i 75 ml. Plus za możliwość wyboru pojemności opakowania :) Przezroczystość butelek pozwala na kontrolowanie ilości zużycia produktu. Etykiety opakowań proste, przejrzyste, zawierają mnóstwo ważnych i ciekawych informacji. Butelki zamykane i otwierane są na przycisk. Wszystko wykonane solidnie.



Konsystencja płynu jest oczywiście płynna, barwy takiej lekko żółtawej - jest to kolor naturalny. Płyn bardzo ładnie, delikatnie i przyjemnie pachnie. Zapach przez jakiś czas czuć po przetarciu skóry twarzy.


Płynu używam wieczorem, aby zmyć cały makijaż. Niewielką jego ilość wylewam na płatek kosmetyczny i przecieram skórę twarzy oraz oczy.

Płyn doskonale radzi sobie z usuwaniem makijażu. Bez problemu ściera podkład, puder, róż, tusze do rzęs, cienie, eyelinery. Nie musimy mocno pocierać skóry, ani rzęs. Pozostawia skórę czystą i świeżą. Przy jego regularnym stosowaniu zauważyłam, że skóra jest nawilżona, miękka i miła w dotyku. Płyn nie podrażnia skóry, nie uczula. Łagodzi podrażnienia po krostkach i innych nieprzyjaciołach.




Warto wspomnieć, że płyn nie zawiera alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, donorów formaldehydu.


Cena:  7,98 zł/75 ml27,99 zł/200 ml, 37,99 zł/400 ml w internetowym sklepie Tołpy.

Znacie ten płyn? :)

18 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu jestem wierna sławnemu micelowi z Biedronki <3, jednak o produktach firmy Tołpa słyszałam same dobrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie anma ale już tyle opinii się naczytałam że musze go sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego akurat nie miałam, ale kończą mi się już zapasy więc kto wie być może skuszę się na ten właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten płyn!!! Jest jeszcze lepszy od BeBeauty, no i nie szczypie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go już kilka razy i zazwyczaj używałam jako tonik ale podobał mi się, z większości produktów Tołpa jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem po pierwszej butelce, ale już się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno wykończyłam ten płyn, skrobię nawet o nim małą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sie skuszę, bo bardzo lubię Tołpę, a dawno nic nowego od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze nareszcie Tołpę obadać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku tołpy, dla moich wrażliwych oczu ten płyn byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywa super :) Najlepiej sie pewnie opłaca kupić największą butlę 400ml :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten płyn ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go i również byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nic nie miałam z tej firmy ale zdjęcia zmywania przekonują mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie zaczęłam go używać. Jednak stosuję go tylko rano zamiast toniku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście wolę żele do mycia twarzy i oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować tego micelka, obecnie mam z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam