Kalina, Organic Shop, Peeling do twarzy Morelowe Mango


Witajcie Kochani!

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kolejnego rosyjskiego kosmetyku, który otrzymałam od internetowego sklepu KALINA. Jest nim Peeling do twarzy Morelowe Mango marki Organic Shop. Przyznam szczerze, że spodziewałam się typowego zdzieraka z drobinkami peelingującymi, a okazało się, że jest to peeling enzymatyczny. Zainteresowanych peelingiem zapraszam do dalszej części wpisu ...



Od Producenta:

Delikatny peeling do twarzy wyśmienicie oczyszcza i regeneruje skórę, nasyca ją substancjami odżywczymi, zmiękcza dodając jej miękkości, elastyczności i aksamitnego dotyku.

Sposób użycia: Nanieść na czystą skórę masującymi ruchami. Zostawić na 8-10 minut. Zmyć wodą.


Skład:
* woda (Aqua)
* kwas glikolowy (Glycolic Acid) - działa nawilżająco i złuszczająco na powierzchowną warstwę rogową naskórka, wspomaga regenerację i odnowę skóry właściwej, poprawia elastyczność skóry
* oliwa z oliwek (Olea Europaea Fruit Oil) - regeneruję, odżywia i nawilża skórę
* stearynian glicerolu (Glyceryl Stearate) - tzw. emolient tłusty, wykazuje działanie nawilżające, zmiękcza i wygładza skórę
* mieszanina alkoholu cetylowego i stearyloweg (Cetearyl Alcohol) - tzw. emolient tłusty, wykazuje działanie nawilżające, zmiękcza i wygładza skórę
* poliglukozyd alkoholu cetylostearylowego (Cetearyl Glucoside) - łagodna substancja dla skóry, zmniejsza ewentualne działanie drażniące innych substancji
*  palmitynian cetylu (Cetyl Palmitate) - zw. emolient tłusty, wykazuje działanie nawilżające, zmiękcza i wygładza skórę
* gliceryna (Glycerin) - hydrofilowa substancja nawilżająca
* organiczne masło mango (Organic Mangifera Indica Seed Butter) - emolient, wykazuje działanie nawilżające, chroni i odbudowuje naskórek, wygładza i ujędrnia skórę, regeneruje i przywraca elastyczność skóry
* olej z pestek moreli (Prunus Armeniaca Seed Oil) - tzw. emolient tłusty, wykazuje działanie nawilżające, zmiękcza i wygładza skórę
* stearynian etyloheksylu (Ethylhexyl Stearate) - tzw. emolient tłusty, substancja renatłuszczająca, która odbudowuje barierę lipidową skóry
* olej z nasion makadamii (Macadamia Ternifolia Seed Oil) - zmiękcza i wygładza naskórek, działa regenerująco
* wodorotlenek sodu (Sodium Hydroxide) - regulator pH
* ekstrakt z magnolii (Magnolia Liliflora Flower Extract) - chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, wygładza skórę, zapobiega jej starzeniu
* pantenol (Panthenol) - hydrofilowa substancja nawilżająca
* alkohol benzylowy (Benzyl Alcohol)
* kwas benzoesowy (Benzoic Acid) - substancja konserwująca
* kwas sorbowy (Sorbic Acid) - substancja konserwująca
* (Parfum)

Peeling nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Moja opinia:

Peeling otrzymujemy w przyjemnej dla oczu tubce o pojemności 75 ml. Tubka jest zamykana na solidny, tradycyjny "klik". Z tyłu tubki umieszczono naklejkę z opisem peelingu, sposobem użycia w języku polskim, z której szybko ścierają się napisy. Z tyłu tubki odnajdziemy również pełen skład produktu.



Konsystencja peelingu jest gęsta, kremowa, z przyjemnością rozprowadza się po skórze. 


Zapach peelingu mnie urzekł <3 Połączenie mango z morelami dało piękny, intensywny, owocowy zapach, który "pieści" nos ;) Zapach przez jakiś czas pozostaje na skórze.


Zgodnie z zaleceniami Producenta, peeling nakładam na ok. 10 minut, zwykle podczas kąpieli (wyleguję się wtedy w cieplutkiej wodzie z dodatkiem soli bądź płynu i czytam książkę) 2 razy w tygodniu.

Co zauważam po użyciu tego peelingu? Przede wszystkim, skóra jest dobrze oczyszczona z wszelkich zanieczyszczeń, mięciutka, wygładzona i przyjemna w dotyku. Peeling nawilża skórę, chociaż mam wrażenie, że zostawia on po prostu delikatny film. A zapomniałabym dodać, że po zmyciu peelingu skóra jest lekko ściągnięta. 



Znacie może ten peeling? Jak się u Was spisuje?

  

23 komentarze:

  1. Używałam go i zaliczam go do średnio działających peelingów, ale za to zapach wspominam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, chociaż ja peelingów do twarzy mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale już mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś moja buzia bardzo lubiła morelowe peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. W ogóle nie miałam okazji wypróbować peelingu enzymatycznego

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach wydaje się intrygujący, ale osobiście wolę drobinkowe peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków tej marki, ale mogłabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety otwarcie się urwało po bodajże 2 razach, a sam peeling mi wysuszał skórę i nie wrócę do niego mimo pięknego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to rzeczywiście nie ma do czego wracać ... Mi z kolei super nawilża skórę, ale jakoś moja cera nie ma skłonności do wysuszania :)

      Usuń
  9. dla samego zapachu wypróbowałabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na konsystencję juz mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy to byłby produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mnie zdziwiło, że to peeling enzymatyczny. Wszystko morelowe peelingi jakie znam to zdzieraki z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam z tej firmy peeling do twarzy z kwiatem wiśni, był bardzo delikatny i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się taki peeling. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, ale trochę się boję zdzieraków do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam