Joanna, Oleje świata, Balsamy do suchych miejsc 3 w 1: z masłem pomarańczowym, z masłem oliwkowym, z olejem kokosowym


Cześć Kochani!

Pewnie większość z Was słyszała już o nowościach firmy Joanna, jaką są kosmetyki z serii Oleje Świata. W dniu dzisiejszym, chcę się z Wami podzielić moją opinią dotyczącą trzech balsamów do suchych miejsc 3 w 1: z masłem pomarańczowym, z masłem oliwkowym i z olejem kokosowym. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części wpisu :)


Od Producenta:

Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek.

Moja opinia:

Każdy z trzech balsamów otrzymujemy zapakowany w plastikowe, przezroczyste pudełeczko przytwierdzone do kartoniku. Na tylnej stronie kartoników umieszczono opis danego balsamu, sposób użycia, skład, datę przydatności do użytku.

8 g balsamu umieszczone zostało w malutkich, przezroczystych, zakręcanych słoiczkach wykonanych z plastiku. Na górze wieczek przyklejono etykiety z napisem "oleje świata" w języku polskim i angielskim.  



Skład: Lanolin, Petrolatum , Butyrospermum Parkii Butter (tłuszcz z owoców drzewa masłowego), Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Aroma, Cera Alba (wosk pszczeli), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil (olejek pomarańczowy), Citrus Aurantium Dulcis Peel Wax (wosk ze skórki słodkiej pomarańczy), Hydrogenated Vegetable Oil, Tocopheryl Acetate, Bht, Amyl Cinnamal, Citral, Linalool, Limonene, CI: 40800



Konsystencja tego balsamiku jest zbita, barwy żółtej. Pod wpływem ciepła skóry balsam się nieco rozpuszcza. Zauważyłam, że balsam jest dosyć lepki, przez to stosuję go głównie do ust.



Balsamik ma bardzo przyjemny, naturalny zapach. Pięknie pachnie pomarańczką ♥  Balsam ten zapewnia moim ustom odpowiednie nawilżenie, natłuszcza je i chroni przed pękaniem. 


Balsam do suchych miejsc 3 w 1 z masłem oliwkowym, masłem shea i witaminą E przypadł do testów mojemu Michałowi i również stosuje go do nawilżania ust. 


Skład: Lanolin, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter (tłuszcz z owoców drzewa masłowego), Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Aroma, Cera Alba (wosk pszczeli), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Camellia Sinensis Leaf Extract (ekstrakt z zielonej herbaty) , Tocopheryl Acetate, Bht, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Limonene, Geraniol, Linalool



Konsystencja tego balsamiku jest taka sama, jak w przypadku pomarańczowego: zbita i lepka. Różni się jedynie kolorem. 



Zapach balsamu jest delikatny, nie do końca mi się podoba, jednak Michałowi nie przeszkadza. Balsam ten również bardzo dobrze działa na usta, nawilża je, natłuszcza, zmiękcza. 


Balsam dla suchych miejsc 3 w 1 z olejem koksowym, masłem shea i witaminą E przeznaczyłam do skórek wokół paznokci i łokci. 


Skład: Butyrospermum Parkii Butter (tłuszcz z owoców drzewa masłowego), Petrolatum, Cera Alba (wosk pszczeli), Lanolin, Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Aroma, Tocopheryl Acetate, Bht



Konsystencja balsamu z olejem kokosowym jest jeszcze bardziej zbita, barwy białej. Ciężko jest go wydostać ze słoiczka. Trzeba przez jakiś czas pocierać palcem, aby w końcu balsam się rozpuścił. 



Zapach przyjemny, słodki, ale nie mdlący. Czuć w nim kokos, ale nie jest to zapach intensywny. Jak już wspomniałam, balsam służy mi jako nawilżacz suchej skóry łokci i skórek w okół paznokci. Dobrze nawilża skórę, jednak trzeba chwilę odczekać, aby się d końca wchłonął. 


Takie małe nawilżające balsamiki to super rozwiązanie. Zmieszczą się w każdej torebce :)

Jeden taki balsam kosztuje ok. 7 zł.

Znacie te balsamy? :)

  

22 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki, nie słyszałam o nich. Mnie najbardziej kusi ten kokosowy ale szkoda, że ma trudną konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuje je od jakiegoś czasu;) każdy ma u mnie inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam. Może kiedyś kupię. Kokosowa wersja mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło pomarańczowe? Pierwsze słyszę! Brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie napotkałam ich na swojej drodze, ale jak tylko spotkam w drogerii to chętnie sobie kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba by mi się jednak nie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z masłem oliwkowym, jest świetny. Używam go do ust, czasami na zewnętrzną stronę dłoni, bo zimą mam problem z pękającą skórą rąk :( Chyba skuszę się jeszcze na kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam balsam na suche miejsca, strasznie jest wydajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam ich jeszcze, ale jak się na nie natknę to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańcza i kokos to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je i mnie również najbardziej się spodobał pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś słysząłem pozytywy o tych produktach ... u mnie jeszcze ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam ale mam chęć wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wszystkie trzy i też się fajnie sprawdzają:)


    Wesołych, magicznych świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jednak wolę takie 100% jak shea :P Ale to faktycznie nie głupie rozwiązanie taki mały rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, korzystam z balsamików uniwersalnych Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten balsam z olejem koksowym, masłem shea i witaminą E od dłuższego czasu i zastanawiałam się czy mi się jakaś felerna partia trafiła, bo konsystencja jest zbita i grudkowata. W Twojej też były grudki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak go otworzyłam to wydawało mi się, że konsystencja jest grudkowata. Ale jak go zaczęłam używać, to tych grudek już nie wyczuwałam.

      Usuń
  18. nie znam jeszcze tych nowości ale kuszą dość mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie miałam z nimi jeszcze styczności,ale kto wie - może w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wersję oliwkową i jestem z niego bardzo zadowolona, stosuję głównie do ust:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam