Prezenty, współprace, zakupy, czyli garść nowości :)


Cześć Kochani!

Miesiąc grudzień, co roku, obfituje u mnie sporą liczbą nowości. Wiąże się to, przede wszystkim, z prezentami, które otrzymuję z okazji urodzin, jak i od Mikołaja ;) Mam Wam również do pokazania kilka paczuszek dotyczących m.in. nowych współprac. Na końcu pokażę moje skromne zakupy. Kto ciekawy, co nowego się u mnie pojawiło, to zapraszam do dalszej części ...



Jak zwykle zacznę przesyłek. Na początek najnowsza przesyłka, która dotarła do mnie końcem minionego tygodnia. Od sympatycznego Pana Grzegorza, reprezentującego firmę Primrose, otrzymałam 4 pary pięknych rajstop, które mogłam sobie sama wybrać. Bardzo dziękuję!







Jak tylko uda mi się z Michałem pstryknąć jakieś fajne zdjęcia, to na pewno wszystkie rajstopki Wam pokażę :)

Kolejną współpracę nawiązałam z marką Killys. Do testów otrzymałam: 


* utwardzacz do paznokci z keratyną


* 6-stronną polerkę do paznokci


* naklejki - kwiatuszki na paznokcie.


Również bardzo dziękuję za przesyłkę!

Od Pani Marty, reprezentującej internetowy sklep Cuda.pl, otrzymałam do testów Solny peeling do ciała z masłem shea i solą z Bochni marki Go Cranberry. Jest to u mnie pierwszy produkt tej marki, dlatego też jestem ciekawa, jak się sprawdzi. Dziękuję!


Od firmy Fitchoice otrzymałam:

Shaker MixMaster


750ml Big Mouth


Power Box.


I o tych produktach pojawi się klika słów na blogu :) Dziękuję!

Od Pana Leszka, reprezentującego marki Pure Queen i Bodhi, otrzymałam:


* szampon Zielona Herbata do wszystkich rodzajów włosów głównie z tendencją do przetłuszczania się i skłonnych do łupieżu


* tarkę do stóp PureQueen 



* odplamiacz kieszonkowy PureQueen, który od niedawna dostępny jest na stacjach Orlen!


* próbki peelingu i balsamu Bohdi.


Dziękuję!

Kolejna przesyłka dotarła do mnie od Pani Magdaleny z internetowego sklepu Econopie.pl. Do testów wybrałam sobie Szampon z olejkiem z nasion konopi. Szampon jest już w użyciu, więc niedługo na blogu pojawi się jego recenzja. Dziękuję!


Dotarły do mnie także Przeciwtrądzikowe maseczki na twarz Dermaglin. Jedną maseczkę już zużyłam i póki co, bardzo mi się spodobała :) Dziękuję!


Od Pani Magdaleny, reprezentującej sieć drogerii Sekret Urody oraz Magazyn Sekret Urody otrzymałam: 

* najnowszy Magazyn wraz z miniaturką antyperspirantu Nivea i próbeczkami, do którego, jak już wiecie, przygotowywałam artykuł


* 3 lakiery MissX z najnowszej, świątecznej kolekcji


* pomadkę Eveline Cosmetics





* błyszczyk Lovers również firmy Eveline


Bardzo dziękuję!

Jeśli chodzi o przesyłki to byłoby to na tyle. Poniżej mikołajowo-urodzinowe prezenty :)


Płaszczyk House od mojego M. :*


Róż Makeup Revolution od Anulki :*






Prezencik od Siostry :)


Prezencik od przyszłej Teściowej ;)











Prezenty od Mikołaja :D

I na koniec zakupy. Z kosmetyków kupiłam niewiele. Z Avonu zamówiłam 2 płyny do kąpieli o świątecznych zapachach


W moje ręce wpadł jeszcze Nawilżający krem do kąpieli i pod prysznic nieznanej mi dotąd marki Allverne.


W Rossmannie kupiłam żel pod prysznic, który skusiłam mnie wyglądem opakowania i zapachem :)


W aptece kupiłam pięknie pachnącą świecę firmy Bartek Candles w cenie 13, 50 zł. Zapach cynamon z jabłkiem - w sam raz na święta.


W miejscowym sklepie Vimax kupiłam 3 opakowania podgrzewaczy w cenie 1,99 zł za 6 sztuk.


W Pepco kupiłam zestaw 6 gumek do włosów ze złotymi kokardkami, które bardzo dobrze trzymają moje włosy oraz dwie podstawki pod podgrzewacze w kształcie piernikowych dzwonków (kosztowały 0,99 zł za sztukę :D).



W środę, na bazarku, kupiłam 2 pary ocieplanych legginsów: czarne, śliskie za 20 zł i czarne z futerkiem za 5 zł :D Żal mi ich było nie wziąć - są idealne po domku :)


I na koniec 2 pary botków, które zamówiłam na Allegro :)



A jak tam Wasze nowości? :)

  

38 komentarzy:

  1. Świetne nowości! Szczególnie płaszczyk wspaniały !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłki współpracowe bardzo fajne. Testuj i pisz koniecznie. Go Cranberry chciałabym bardzo poznać.
    A i rajstopy koniecznie pokaż, bo ja bardzo lubię rajstopy zimową porą :) Ostatnio w Lidlu kupiłam świetne - bordowe z kwiatowym ażurowym wzorem za całe 5,99 :)) Są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj legginsy cudne i cena szok, jak za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrom wspaniałych nowości :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne nowości <3 Gratuluje współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że miesiąc obfitował u Ciebie we współpracę - gratuluję:))) Kocham ten płaszczyk i róż w kształcie serca- jest naprawdę uroczy:) Kupiłaś leginsy za 5zł?? serio? Sama bym brała::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje nowości w porównaniu do Twoich to marne kilka rzeczy! :D Osoby mające urodziny w grudniu zawsze dostają więcej prezentów - na Mikołaja, na Gwiazdkę, na urodziny - znam to z autopsji :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się tego uzbierało!:)
    Miłego zużywania i czekam na recenzje :)

    Ten płaszczyk jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsy z futerkiem i czarne buty bardzo mi się podobają :D
    Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ten dużo! :)
    Czarne botki - idealne <3 mam podobne! Płaszczyk rewelacyjny :)
    Z ciuszków zawsze mi się u Ciebie większość podoba :D

    Kosmetyki ciekawe, ale większości nie znam, szczególnie z współprac :D
    Ogólnie mam wrażenie, że masz tyle nowości, że starczy Ci ich na cały 2015 rok do pokazywania i recenzowania haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie buciki bym chciała;). Ja dostałam tylko dwie kartki, ale i tak się cieszę;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, kurczę, ile rzeczy! Muszę skoczyć po brazylijski żel do Rossmanna, a lakiery Miss X wyglądają cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. No no to teraz udanych testów i konsumpcji! A płaszczyk piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajowe nowooości ^^ szczególnie jestem ciekawa tych współpracowych, bo nie znam z nich za dużo ;) Także czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk i botki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te nowości. Strasznie mi się podoba ta pomadka Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale wspaniałości! super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same fajne rzeczy-szczególnie botki. Ja też muszę kupić sobie nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurde super! Tyle wspaniałości, u mnie współprac zero prezentów od Mikołaja tez, cóż czekam na świąteczne prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ladnie pachnie ta swieczka? :) widzialam je ostatnio i tak się nad nią zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo nowości :) Piękny płaszczyk dostałaś!! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. super nowości, bardzo dużo rewelacyjnych rzeczy, miałam peeling Go Cranberry i był super

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ile nowości, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana same wspaniałości- gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowości. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek pomadki Eveline ! ;-)
    Wszystkie nowości super !
    Czekamy na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się Solny peeling do ciała z masłem shea i solą z Bochni marki Go Cranberry, maseczki z Dermaglinu bardzo lubię - niestety są dość drogie :(
    A słoik z czarną wstążeczką i serduszkiem przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świeczki z biedronki są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite ilości fajnych rzeczy :))) Najbardziej zainteresował mnie kosmetyk Bodhi oraz Go Cranberry, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam