Femebelle, Bra Bag - Jeans


Witajcie Kochani!

Na Spotkaniu Blogerek w Łańcucie, była przeprowadzana licytacja. Moją uwagę (i nie tylko moją) przykuł Bra Bag firmy Femebelle. Stwierdziłam, że muszę go mieć!



Od Producenta:

Ten wzmocniony bra bag ochroni Twoją delikatną bieliznę podczas podróży w trudnych warunkach. To co cenne warto chronić bardziej. Możesz go wykorzystywać na co dzień do przechowywania Twoich biustonoszy. Skorzystaj z tej praktycznej propozycji, która pozwoli cieszyć się dłużej Twoimi ulubionymi biustonoszami push-up. W środku wzmocniony poliuretanową pianką, kolor jeans. Rozmiar odpowiedni dla miseczki biustonosza A-C.

Moja opinia:

Bra Bag to takie pudełeczko - torebeczka w kształcie biustu, które służy do przechowywania biustonoszy. 



Jest ono sztywne, utwardzane, zasuwane na zamek. 




Mój Bra Bag wykonany jest z materiału w kolorze jeansu. Z przodu zdobią go dwie klamerki ze srebrnymi kryształkami. U góry posiada rączkę do noszenia. 



W środku Bra Bag jest dodatkowa siateczkowa przegródka, w której możemy sobie przechowywać np. majteczki bądź dodatkowe zapasowe szelki do biustonoszy. 




Bra Bag jest idealny podczas wyjazdów! W nim biustonosze nie ulegną zniszczeniu, zniekształceniu, nie pogniotą się. 



Bra Bag aktualnie możecie nabyć w internetowym sklepie Femebelle w promocyjnej cenie 44 zł!



Jak Wam się podoba tego typu gadżet? :)

 

17 komentarzy:

  1. ale fajny gadżet! i do tego ten dżinsowy materiał, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no rewelacja!! I stanik już nigdy nei wyjdzie z walizki z wklęsłymi miseczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa takie pudełko :D aż żałuję, że nie wylicytowałam :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gadżet, ale ciekawa jestem czy sprawdzi się przy większych rozmiarach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowy gadżet :)) nie dziwię się, że chciałaś go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile sztuk możesz zmieścić w środku?

    OdpowiedzUsuń
  7. GADŻET wydaje się być interesujący - choć nie czuję potrzeby jego posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wyjazdy sprawdzi się bardzo dobrze taki gadżecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda niesamowicie, skojarzyło mi się z dawnymi pudłami na kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam