Balea, Żel pod prysznic White Passion


Witajcie Kochani!

Kosmetyki Balea chciałam przetestować już dawno, ale jakoś nigdy z nimi nie było mi po drodze. Nie są dostępne stacjonarnie w Polsce, a zamówienie internetowe zawsze odkładałam na później. Ale kochana Asia z bloga "Keep calm and paint Your nails" zrobiła mi urodzinową niespodziankę :D W pięknej torbie prezentowej wypatrzyłam Żel pod prysznic White Passion marki Balea <3



Od Producenta:

Kremowy żel pod prysznic zawierający ekstrakt z pasiflory oraz specjalną formułę Poly-Fructol, dzięki czemu znakomicie nawilża skórę i jednocześnie chroni ją przed wysychaniem. Pozostawia cudowny zmysłowy zapach passiflory i owoców Acai, idealny do codziennego stosowania. Neutralne pH, produkt wegański, przebadany dermatologicznie.


Moja opinia:

300 ml żelu mieści się w białej butelce zamykanej na tradycyjny klik. Butelka wykonana jest z dosyć miękkiego, nieprzezroczystego plastiku - nie mamy więc możliwości kontrolowania zużycia produktu.


Etykieta jest śliczna - zdecydowanie zachęca do kupna. Odnajdziemy na niej opis żelu w języku niemieckim, pełen skład, informacje o pojemności. Na spodzie butelki umieszczono zaś datę przydatności do użytku.


Konsystencja żelu jest taka średniogęsta o mlecznej barwie. Żel po kontakcie z wodą super się pieni. 


Żel już po podniesieniu wieczka zachwyca zapachem, który jest kwiatowo-owocowy - intensywny i świeży <3 Zapach, przez krótki czas po kąpieli, utrzymuje się na skórze.


Co do działania, to żel radzi sobie dobrze z oczyszczaniem skóry z wszelkich zanieczyszczeń, nie nawilża jakoś specjalnie skóry, ale też jej nie wysusza. Skóra, po kąpieli z użyciem tego żelu, jest gładka i miękka w dotyku. 


Ten żel sprawił, że pragnę innych kosmetyków tej marki <3

Koniecznie napiszcie, czy polecacie jakieś konkretne produkty marki Balea :)

 

17 komentarzy:

  1. Obecnie też testuję żele pod prysznic Balea ;) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam te żele! <3 w kolejce czeka jeszcze zapach marakuja i wiśnia :D mrrr... :D bardzo się cieszę, że żel przypadł Ci do gustu :) będę to mieć na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, że kiedyś te kosmetyki będa u nas bardziej dostępne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel *.*
    http://moj-styl-ma-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal nic nie miałam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie bardzo, ale kurcze te twoje fotki są aż tak białe że oczka bolą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała go wypróbować. Żele Balea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te żele balea:) Każdy który miałam spisywał się świetnie, a do tego obłędnie pachną te kosmetyki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam dopoiero pierwszy żel Balea więc za bardzo się nie znam, ale zamierzam poznać więcej kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio wygrałam kilka kosmetyków Balea i również w końcu będę miała okazję je poznać :) Tego zapachu akurat nie mam, ale mam takie bardziej owocowe i na prawdę ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żel - jego zapach jest niezwykle przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się fakt, że utrzymuję się zapach na skórze

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kosmetyków Balea, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma piękne opakowanie które samo kusi do kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam