#1 Kreatywna niedziela z Książką pod tytułem


Cześć Kochani!

W ten gorący, a przede wszystkim duszny wieczór, zapraszam Was na wesoły i pozytywny wpis, którego bohaterem będzie Tom 1. "Książki pod tytułem" Wydawnictwa Kaktus. Muszę przyznać, że nie przypuszczałam, iż ta "książka" tak mnie wciągnie. Jest ona fantastycznym pomysłem na kreatywne spędzenie wolnego czasu. Wraz z Siostrzenicą Amelką rozpoczęłyśmy zabawę. Przez jakiś czas, na blogu, będą pojawiać się wpisy, w których będę pokazywać, jak nam idzie wykonywanie zadań :) Zapraszam do oglądania!



Zaczynając przygodę z "Książką pod tytułem" nie przygotowałam się do tego odpowiednio. Posiadałam jedynie kredki (pożyczone od Oliwierka :P), niebieskie długopis, nożyczki i klej - stąd pierwsze wykonane zadania nie są za piękne :P Na tygodniu jednak odwiedziłam sklep papierniczy i wyposażyłam się w kolorowe pisaki, długopisy itp. :D

Zabawę z "Książką pod tytułem" rozpoczęłam od nadania jej tytułu - "Sekrety Rudej M." :D



Zobaczcie, jakie zadania udało nam się wykonać do tej pory. Nie jest tego dużo, ale powoli się rozkręcamy.














Taką mamy zabawę z Amelką :D









Jak widzicie, "Książka pod tytułem" to masa pozytywnych, pokręconych zadań, które umilą wolny czas zarówno dzieciom, jak i dorosłym :)


W kolejce czeka już Tom 2.! Te dwa tomy "Książki pod tytułem" możecie kupić w księgarniach MatrasKLIK bądź na AllegroKLIK.


Już za tydzień, w niedzielę, pojawi się następny wpis z serii Kreatywna niedziela z "Książką pod tytułem". 

I jak Wam się podoba tego typu książką? :D


 

11 komentarzy:

  1. wygląda fajniej niż zniszcz ten dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo kreatywna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba bo to zabawa i pobudzanie kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna sprawa :) jestem za tym, zeby dzieciom dawać jak najwiecej kreatywnych rzeczy do zabawy, by w dobie tabletów i smartfonów całkiem nie zgłupiały :P

    OdpowiedzUsuń
  5. taka książka to na prawdę świetna sprawa! :)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna książka. :)
    Warto ją z pewnością mieć w swoich zasobach.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta książka ;D u mnie Młoda miała zniszcz ten dziennik to po 2 godzinach nie było co niszczyć... :D a tu duuużo kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) Ja mam zniszcz ten dziennik, ale ta wygląda ciekawiej. Dzisiaj zamówiłam sobie kolorowanki antystresowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł z tą książką na wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam