Zamówienie z iperfumy.pl!


Hej, hej :)

W poniedziałek złożyłam zamówienie na iperfumy.pl, wczoraj już do mnie dotarło, a dzisiaj chcę Wam pokazać, jakie cudeńka u mnie zagościły <3 Zapraszam!



1. Tangle Teezer, Compact Styler, Lulu Guinness, Szczotka do włosów - cena: 51,35 zł.

W końcu skusiłam się na kompaktową wersję szczotki TT. Dodatkowo wypatrzyłam ten cudowny, kobiecy design i nie mogłam jej nie zamówić <3 






2. Makeup Revolution, Ultra Blush, Paleta róży Hot Spice - cena: 48,34 zł.

Zamawiając tę paletę, długo zastanawiałam się, czy wybrać te bardziej różowe odcienie (Sugar and Spice), czy jednak postawić na brzoskwiniowe kolorki. Stwierdziłam, że zdecydowanie częściej używam róży w brzoskwiniowych odcieniach i wybrałam jednak Hot Spice.

Paletka zawiera 6 róży i 2 rozświetlacze. Dodatkowo otrzymujemy duże, prostokątne lusterko! Paletka zapakowana jest w kartonowe pudełeczko.









3. theBalm, Nude Tude, Paleta cieni do powiek z pędzelkiem - cena: 126,22 zł.

Paletka ta "chodziła" za mną już długi czas. Coraz oglądałam wpisy na blogach i makijaże nią wykonane, aż w końcu stwierdziłam, że nadszedł czas, aby i u mnie zagościła. W sumie od niedawna bardzo polubiłam malowanie cieniami, dlatego też myślę, iż w najbliższym czasie będę ją maksymalnie wykorzystywać.

Paletka jest fantastyczna! Opakowaniem do tej pory się zachwycam. Zawiera 12 cieni, dwustronny pędzelek i prostokątne lusterko. Ją również otrzymujemy zapakowaną w kartonowe pudełeczko.










4. BrushArt Face, Zestaw pędzli - cena: 81,85 zł.

Kilka pędzli firmy BrushArt już u mnie zagościło wcześniej i całkiem fajnie się u mnie spisują. Dlatego też zdecydowałam się na zamówienie zestawu pędzli.

Zestaw zawiera 12 pędzli, które otrzymujemy zapakowane w eleganckie, czarne etui ze skóry ekologicznej.






5. BrushArt Face, Profilowana gąbeczka do podkładu - cena: 14,25 zł.

Z racji tego, ze moja poprzednia gąbeczka do nakładania podkładu już mocno się zniszczyła, zużyła, postanowiłam zamówić kolejną - tym razem profilowaną.




6. Bomb Cosmetics, Cranberry & Lime, Peeling pod prysznic - cena: 32,06 zł.

Z produktami firmy Bomb Cosmetics mam do czynienia po raz pierwszy i na ten moment mogę stwierdzić, że mają przepiękne zapachy. Połączenie żurawiny z limonką daje niezwykle doznania zapachowe :D




7. Bomb Cosmetics, The Sheening, Szampon w kostce - cena: 16,85 zł.

Do szamponów w kostce nie jestem wcale przekonana, ale w końcu chcę zobaczyć, czy rzeczywiście nie będą się sprawdzać na moich włosach ...




8. Bomb Cosmetics, Strawberry Sunrise, Kula do kąpieli - cena: 11,93 zł.

Ta kula do kąpieli w kształcie babeczki wygląda przecudownie <3




9. Bomb Cosmetics, Fresh Berry, Kula musująca do kąpieli - cena: 11,93 zł.




10. Missha Accessories, Temperówka do kredek - cena: 4,65 zł.

Temperówkę zamówiłam, bo taką samą rozłożył mi na części Oliwierek :D



11. Maybelline, Dream Matte Mousse make up, Podkład w musie odcień 20 Cameo - cena: 29,01 zł.

Ten podkład w musie jest ulubieńcem mojej Siostry i właśnie dla niej go zamówiłam :)



12. Rimmel, Stay Matte, Puder odcień 005 Silky Beige - cena: 11,15 zł. 

Puder również wędruje do mojej Sis :)



13. Goldwell, Dualsenses Color Extra Rich, szampon do włosów farbowanych dla kobiet - próbka 10 ml - gratis.



I to jest całe moje zamówienie! Jestem z niego ogromnie zadowolona <3

Spodobało Wam się coś szczególnie? Recenzje których produktów chcecie, aby pojawiły się na blogu? :)

 

25 komentarzy:

  1. Ale świetne rzeczy. TT Compact mam i uwielbiam. Ta wersja jest śliczna, ja mam różową błyszczącą. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza paleta od Balma była najlepsza - stwierdzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy mi się podobają, ale najj te cienie ♥♥ Świetne są :) Matko dziewczyno! Ale ty pieniędzy wydałaś :* Są jakieś rabaty na tej stronie? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem zamówię zestaw pędzli i coś od Bomb Cosmetics :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne cudowności i to TT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zdecydowałam się na kompaktową wersje szczotki TT i to był dobry wybór :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniałości! Największą ochotę miałabym an paletę The Balm :D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na recenzję szamponu w kostce!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka piękna TT :)

    A a paletki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten peeling musi pachnieć obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawił mnie peeling! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tą paletkę, ale szybko poleciała w świat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletki i pędzle są zachwycające, chętnie o nich poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zamówienie, piękna paleta. też ostatnio kupiłam kilka produktów Bomb Cosmetics,

    OdpowiedzUsuń
  15. Same świetne rzeczy! Podoba mi się paletka cieni i róże <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspniałości chyba przygarnęłabym wszystko bez zastanowienia ! Super :) a TT uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurde drogo Cię wyniosły te zakupy! ja za TT płaciłam 39zł a za paletkę róży MUR 30zł..

    OdpowiedzUsuń
  18. szczotka i the balm to coś co też mam kiedyś w planach < 3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle wpadły mi w oko własnie planuje kupić nowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam