Biżuteria i okulary od Lolita Accessories


Hejka Kochani!

Zapraszam Was dzisiaj na taki luźny wpis, w którym pokażę zawartość paczki, która dotarła do mnie półtora tygodnia temu od firmy Lolita Accessories. Znalazłam w niej sporo biżuterii, pasującej zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia, a także okulary przeciwsłoneczne.






Bransoletka wykonana jakby z zamkowych łańcuszków :) Robione jest na wzór plecionego warkocza. Kolorystyka zdecydowanie na plus. Będzie idealna do eleganckich stylizacji :)



Kolejna elegancka bransoletka, która jest naprawdę śliczna :)




Bransoletka wykonana z różowych rzemyków, nabijana małymi, płaskimi ćwiekami. Ozdobiona trzema koralikami. Tego typu bransoletki bardzo lubię nosić do luźnych zestawów zwłaszcza w lecie.


Piękne, eleganckie kolczyki w odcieniach różu.


Lekkie kolczyki w złotym kolorze. Nie do końca w moim stylu, ale może do jakiejś eleganckiej stylizacji założę.


Kolejne kolczyki w kolorze złotym - tym razem kwiatuszki z łańcuszkami. Są ładne i dziewczęce :)



Kolczyki - wkręty. Takie kolczyki noszę najczęściej :) Mamy tu malutkie kuleczki w kolorze srebrnym, delikatnie zdobione perełki, serduszka w kolorze srebrnym, kremowe różyczki i srebrne kokardki.



Lekki naszyjnik - kolia w kolorach złoto i blady róż z dodatkiem kryształków.



Naszyjnik w stylu retro, pasujący jak najbardziej na okres jesienny. Ładnie wykonany, ale nie jest w moim stylu :)




Lekki naszyjnik w kolorze różowym, wykonany jakby z plastiku. Nie podoba mi się, odchodzi z niego farba, a więc na pewno go nie założę.




Ten naszyjnik chyba najbardziej mi się spodobał. Jest delikatny, a zarazem okazały. Kolory idealne na jesień.




Delikatny łańcuszek z kluczykiem w kolorze złotym. Ostatnio mam fazę na takie łańcuszki, więc i ten noszę z przyjemnością :)



Łańcuszek z kółeczkami w kolorze srebrnym. Ten łańcuszek również jest jak najbardziej ok :)


I na koniec okulary przeciwsłoneczne. I jedne, i drugie bardzo mi się podobają :) 



Otrzymałam jeszcze zestaw bransoletek, ale gdzieś mi uciekły w trakcie robienia zdjęć ;) Na pewno pokażę jeszcze tę biżuterię w stylizacjach :)

Kochani, w komentarzach napiszcie, czy coś Wam się spodobało i czy znacie tę markę.
 

23 komentarze:

  1. U mnie też cudeńka goszczą już od wczoraj na blogu zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. druga bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam. Podobają mi się wkrętki różyczki i dwie ostatnie zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolczyki wkręty, z kolii to ta ostatnia, a łańcuszki obydwa <3
    Raj! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska biżuteria, wiele z tych rzeczy mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kupować biżuterię, gorzej później z jej noszeniem:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te różowe kolczyki <3 ogólnie świetna biżuteria :) Zerknę na stronę jak to wygląda cenowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmy nie znam, ale asortyment bardzo ciekawy :)
    Szczególną uwagę zwróciłam na różowe wiszące kolczyki ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre rzeczy są sliczne inne totalnie nie w moim guście ;) Szczególnieu rzekły mnie naszyjniki i delikatne bransoletki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne :) zwłaszcza podobają mi się kolczyki wkręty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te długie kolczyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marki nie znam, ale kolczyki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile nowości :D bardzo ładnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam biżuterię w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam