Holika Holika, Mask Sheet After, After Night Overtime, Orzeźwiająca maseczka do twarzy


Cześć Kochani!

Weekend minął mi błyskawicznie, ale jednocześnie produktywnie. Za tydzień Blogerski Dzień Kobiet, który organizuję z Moniką z Only The Original Style i pracy miałyśmy sporo, ale wszystko już prawie gotowe. 

Na niedzielny wieczór przygotowałam recenzję orzeźwiającej maseczki do twarzy koreańskiej marki Holika Holika, która jest dostępna w internetowej drogerii iperfumy.pl.



Maseczka zamknięta jest w saszetce o ładnym i uroczym designie. Pastelowa kolorystyka opakowania niesamowicie do mnie przemawia :) Saszetka łatwo się otwiera, nie potrzebujemy więc nożyczek, by się do niej dostać.



Z tyłu saszetki umieszczono krótki opis produktu i sposób użycia w języku angielskim oraz skład (nie liczących tych chińskich znaczków). 




Maseczka ma formę płóciennego płata, który wyróżnia się wielkością na tle innych tego typu maseczek. Płat jest dużo mniejszy niż np. w przypadku maseczek Mooya, które miałam okazję używać. Dla mnie jest to ogromny plus, ponieważ maseczka w miarę dobrze dopasowuje się do twarzy, nie zjeżdża, nie przesuwa się. Można się w niej poruszać bez obawy, że zaraz wyląduje na podłodze.

Płat jest mocno nasączony takim jakby serum, które przyjemnie pachnie. 



Przed nałożeniem maseczki umyłam buźkę żelem i przetarłam tonikiem. Producent zaleca trzymanie maseczki przez ok. 15-20 minut. Ja przedłużyłam ten czas do ok. 25 minut (zaczytałam się i zapomniałam o niej).



Co zauważyłam po ściągnięciu maseczki i wklepaniu nadmiaru serum w skórę? Na pewno to, że skóra odzyskała świeżość i promienność. Stała się bardziej gładka, miękka, nawilżona. Wyglądała na wypoczętą. Maseczka idealnie sprawdzi się u osób z szarą, przemęczoną skórą.



Jak już na wstępie wspomniałam, maseczka i inne kosmetyki marki Holika Holika dostępne są w internetowej drogerii iperfumy.pl. Maseczkę zamówiłam w promocyjnej cenie 5,53 zł, zaś jej regularna cena to ok. 17 zł. 

Dajcie znać, czy znacie markę Holika Holika. Bo ja z każdym jej kolejnym produktem, chcę więcej i więcej :)


 

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego typu maseczki i w ogóle nic Holika Holika

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej maski nie znam , lecz lubię wszelakie stosować, skóra twarzy staje się wtedy taka miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka wydaje się być bardzo ciekawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki tego typu. Z Holiki jeszcze nie miałam :) Natomiast bardzo lubię te z dodatkiem śluzu ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maski koreańskie (ogólnie azjatyckie) są genialne i sięgam po nie z ogromną przyjemnością :).

    OdpowiedzUsuń
  6. W promocji kupiłabym nawet dwie żeby wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj używałam podobnej maseczki w płacie, ale marki Skin79 ;) Ta z Holika Holika ma świetne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam