#22 OOTD: Na luzie, czyli spacer w letni, ciepły wieczór


Cześć Kochani!

Pogoda dzisiaj nie dopisała, przynajmniej u mnie w Dębicy. Od samego rana solidnie padało, ale na szczęście na sam wieczór się wypogodziło. Upały, jak dla mnie, najlepsze nie są, ale taka przygnębiająca pogoda chyba gorsza ...

Zanim Michał mój poleciał do Norwegii, udało nam się wyskoczyć na zdjęcia. Wykorzystaliśmy ciepły, letni wieczór i wybraliśmy się na spacer w kierunku zjazdu na autostradę w Pustyni. Pokażę Wam także, co wówczas postanowiłam na siebie założyć. Zapraszam więc do oglądania!


Wybierając się na spacer i przy okazji zdjęcia postawiłam na wygodę. Czarna bluzka z frędzlami, którą wypatrzyłam w sh to mój nr 1 na letnie wieczory. Pasuje dosłownie do wszystkiego. Idealnie współgra zarówno ze szpilkami w wersji eleganckiej, jak i z trampkami (jak w tym przypadku). Do bluzki założyłam krótkie, jeansowe, postrzępione spodenki (DIY), które sama wykonałam ze starych jeansów. Całość ożywiłam kolorowymi, sznurkowymi bransoletkami










Mina mówiąca "Mam już dosyć" ;)

Bluzka z frędzlami - Boohoo/sh
Spodenki jeansowe - nn/DIY
Bransoletki - Pepcko
Trampki - sklep Malibu/Dębica








Kochani, koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba zarówno stylizacja, jak i zdjęcia :)

 


22 komentarze:

  1. Przepiękne zdj i cała okolica wydaje się taka.. magiczna! :)
    U mnie też dzisiaj deszczowo, ale mieszkamy nie tak daleko, więc nie dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia w pięknych okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia!
    A Ty masz takie cudowne włosy!!!!!!!!!!!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są przepiękne :) Za takimi bluzkami nie przepadam, ale w Twojej stylizacji prezentuje się naprawdę bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sesja, jesteś baaaardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjęcia
    jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie klimatyczne zdjęcia <3 Boskie włosy <3 Niczym "Merida wleczna" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam