#1 Home Decor z KiK


Cześć Kochani!

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki do domu. Od ponad roku w moim pokoju na dobre zagościła kolorystyka biało-czarna z drobnymi czerwonymi dodatkami. Te drobne elementy wystroju pokoju lubię sobie zmieniać w zależności od pór roku, stąd też często odwiedzam sklep KiK, w którym znajdziemy nie tylko ogrom wszelkiego rodzaju dodatków do domu, ale także ubrania, biżuterię, a nawet pyszne niemieckie słodycze <3 Tym razem to jednak KiK przywędrował do mnie, przynosząc cudowne dodatki przywołujące na myśl lato i morze ...



Zacznę może od napisu "Welcome" z kolekcji Home & Deco. Solidny, bardzo ładnie wykonany napis, średniej wielkości, w kolorze czarnym. Cena: 8,99 zł. Napis znalazł swoje miejsce na białej komodzie.



Na tej samej komodzie postawiłam także pięknie wykonaną tacę, która totalnie skradła moje serce <3 Taca pochodzi z kolekcji Home & Diner, jednak szkoda mi jej było oddać do kuchni ;) Taca jest również w kolorze szarym, jednak zdobią ją jakby malutkie, lekko białe plamy, kleksy - świetnie to wygląda. Spód tacy w kolorze drewna. Cena: 10,99 zł. 






Na tacy postawiłam oczywiście świece dekoracyjne - urocze, niewielkie szklane słoiczki, do połowy obtoczone szarym sznurkiem, ozdobione muszelkami. Świece są bezzapachowe. Ich zadaniem jest po prostu prezentować się pięknie, a po zapaleniu magicznie. Cena jednej świecy: 8,99 zł. 





Na komodzie miejsce znalazły także świece w kształcie rozgwiazd, które otrzymujemy zapakowane w plastikowe pudełeczka przewiązane sznureczkiem (po 4,00 zł za sztukę) oraz porcelanowa, biała rozgwiazda (cena, jeśli dobrze pamiętam to 8,99 zł). Te dodatki wprowadzają nadmorski klimat :)









Na niewielkim, szklanym stoliku, na białej tacy, zdecydowałam się postawić stojaki na świece-podgrzewacze z kolekcji Home & Deco w kształcie kostek o dwóch wysokościach. Cena jednej z nich to 6,99 zł (tyle, że nie wiem której, bo zachował mi się tylko jeden kartonik z ceną. 







I ostatnią nowością ze sklepu KiK jest zestaw czterech podstawek/podkładek pod szklanki, kubki itp. z kolekcji Home & Diner - dosyć grubych, kwadratowych. Jeśli chodzi o design, to są one identyczne jak taca. Podstawki zostały wyposażone w "nóżki", dzięki którym się nie ślizgają. Cena: 5,99 zł.






Ze sklepu KiK jest także moja ukochana podusia - króliczek Playboy'a, którą kupiłam gdzieś początkiem czerwca.


Na koniec  wpisu, zapraszam wszystkie Kobiety do udziału w konkursie Kobieta Roku KiK! Pokażcie, jak bardzo jesteście wyjątkowe i zdobądźcie tytuł Kobiety Roku KiK! Więcej szczegółów - klik.


Kochani, napiszcie koniecznie, czy macie dostęp do sieci sklepów KiK i czy lubicie tam robić zakupy. Co Wam się najbardziej spodobało z moich nowości? :)


 


13 komentarzy:

  1. Ajjj, uwielbiam dodatki do domu i zmieniam wystrój bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również lubię i często kupuję wszelkie dodatki/gadżety do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym sklepie można znaleźć prawdziwe cudeńka! ze 2-3 miesiące temu w pobliskim mieście otworzyli ten sklep, także często go odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ani razu nie byłam w tym sklepie, mimo iż jest w moim mieście :P Taca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam wszelkie dodatki do domu i mam do nich ogromną słabość. Bardzo żałuję, że w moim mieście nie ma sklepu KiK, ale może to i lepiej dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy. Najbardziej podoba mi się drewniana tacka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie dodatki :) tworzą one przytulny klimat w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dłuższego czasu zamierzam jechać do sklepu, ale jakoś nigdy mi nie po drodze. Wspaniałe rzeczy kupiłaś:) Koniecznie muszę się tam wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego typu dodatki do domu, coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sklep - ogromny wybór i zawsze coś wpadnie w oko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam