Przegląd miesiąca - czerwiec 2016!


Hejka Kochani!

Czwarty dzień lipca już prawie za nami, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was na przegląd miesiąca czerwca!



1. Obejrzane seriale

W czerwcu, jeszcze z Michałem, oglądałam serial Containment - Kwarantanna, o którym pisałam już w przeglądzie maja. Akcja serialu rozgrywa się w Atlancie, gdzie wybucha groźna epidemia. Miasto zostaje objęte kwarantanną, która sprawia że ludzie muszą walczyć o swoje życia. Lokalne i federalne władze rozpoczynają poszukiwania szczepionki. Głównym bohaterem serialu jest oficer policji Lex Carnahan. Dowiaduje się on, że jego dziewczyna (Jana) oraz najlepszy przyjaciel (Jake) zostali zamknięci w obszarze kwarantanny. Desperacko stara się im pomóc. Jeszcze raz polecam serial, bo jest naprawdę świetny!



Kolejny serial, który zaczęliśmy razem oglądać to Casual - Bez zobowiązań. Alex, młody kawaler, oraz jego świeżo rozwiedziona siostra, Valerie, ponownie zamieszkują pod jednym dachem. Dzieląc się swoimi doświadczeniami, wspólnie próbują odnaleźć się w szalonym świecie randek, jednocześnie wychowując nastoletnią córkę Valerie, Laurę. Serial komediowy, zabawny, przyjemnie się go ogląda. Odcinki krótkie po ok.25 minut. 



I ostatni serial, którego oglądanie rozpoczęłam już sama to Beauty and the Beast, czyli Piękna i Bestia. Jakiś czas temu oglądałam pierwszy i drugi sezon, a aktualnie skończyłam oglądać trzeci i zaczęłam czwarty. Główną bohaterką serialu jest Catherine Chandler - mądra i uczciwa detektyw z wydziału zabójstw. Kiedy była nastolatką, jej matka została zamordowana, a samą Cat "coś" uratowało. Dziewczyna nie może przestać myśleć o swoim wybawcy. Wkrótce w jej życiu pojawia się Vincent Keller - były żołnierz, na którym przeprowadzano eksperymenty. Przez 10 lat ukrywał się przed światem, ponieważ potrafi się przemieniać w przerażającą bestię, niepanującą nad tym, co robi ... Kolejne sezony serialu to dalsze losy Cat i Vincent'a.



2. Muzyka

Dawid Podsiadło - Pastempomat



Julia Pietrucha - On My Own 



Gracjan Kalandyk - Chodź



Męskie Granie. 2014. Męskie Granie Orkiestra - Elektryczny



Męskie Granie. 2016. Męskie Granie Orkiestra - Wataha



3. Zapach

Zapachowym ulubieńcem miesiąca czerwca została świeca Bispol Antytabak. Dla mnie, Antytabak to zapach niezwykle męski, niesamowicie przyjemny, idealny na wieczór we dwoje <3 Świeży, nieduszący, szybko rozchodzi się po pomieszczeniu.



4. Ulubieńcy kosmetyczni

W czerwcu znalazłam czterech kosmetycznych ulubieńców. Nr 1 to oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej marki La Roche-Posay z serii Effaclar. Bardzo dobrze oczyszcza skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, wygładza ją, reguluje wydzielanie sebum.

Recenzja - klik



Nr 2 to tonik/mgiełka nawilżająca marki Resibo. Oczyszcza skórę z resztek zanieczyszczeń, z którymi nie poradził sobie żel. Dodatkowo odświeża tę skórę, działa na nią kojąco, łagodzi zaczerwienienia i miejsca po wypryskach.

Recenzja - klik



Nr 3 to ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów przeznaczony do pielęgnacji włosów suchych i normalnych DermaGen marki Bioxsine. Bardzo dobrze oczyszcza włosy z wszelkich zanieczyszczeń, nie wysuszając ich przy tym. Po umyciu włosów tym szamponem, w zupełności mogę sobie odpuścić nakładanie na nie odżywki bądź maski, gdyż są fajnie wygładzone i łatwe do rozczesania. 

Recenzja - klik



Nr 4 to Pianotwory do kąpieli firmy Marba. Zakochałam się w tych kapsułkach: kolorowe, ładnie pachnące, a co najważniejsze tworzące sporo delikatnej piany :)

Recenzja - klik



5. Ulubieńcy z szafy

W czerwcu moje serce skradły naszywki :D Zakupiłam sobie krótkie jeansowe spodenki z naszywkami, spodnie moro i czarne rurki :)











6. Wydarzenia

W czerwcu obchodziliśmy 3. urodzinki mojego Chrześniaka Oliwierka :)






Kochani, napiszcie w komentarzach, co u Was działo się ciekawego w czerwcu :)

 


15 komentarzy:

  1. SPODNIE Z NASZYWKAMI są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seriale muszę zobaczyc, zwłaszcza zaciekawił mnie "Beauty and the Beast" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzycznie trafiasz w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w torcie :D
    osobiście nie lubię oglądać seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka Dawida jest lubiana przeze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszywki wyglądają mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie. A na seriale nie mam w ogóle czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie z naszywkami bardzo mi się podobają :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie minął Ci ten miesiąc, muszę wypróbować tą mgiełkę z Resibo

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam niestety ani jednego serialu, ani piosenki, ale tort 3 latka wygrywa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastempomat - uuuuuwielbiam <3
    Gracjanowi mocno kibicowałam w the voice więc cieszę się, że zaczyna tworzyć coś własnego ;)
    Seriali nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort z Minionkiem rządzi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam