#11 Nowości Rossmanna


Hejka Kochani!

Wrześniowa paczka z Programu Nowości Rossmanna jest już u mnie. Jestem zachwycona zawartością, więc postanowiłam Wam pokazać, co tam ciekawego znalazłam. Na koniec również pokażę niewielkie zakupy, które poczyniłam.



1. Tom Tailor, East Coast Club Woman, Woda toaletowa dla kobiet

Cena: 89,99 zł/50 ml


Nuta głowy EAST COAST CLUB Woman, inspirowana cytrusami, jawi się świeża i ożywiona niczym letnia bryza. Zmysłowe serce zachwyca konwalią majową, wykwintną różą i słodkim jak miód jaśminem. Kwiatom towarzyszą naturalne nuty owocowe. Brzoskwinia, malina i śliwka dodają kompozycji głębi. Ciepła wanilia, ambra i drewno cedrowe pozostawiają na skórze długotrwałą aurę. 


2. Lovely, K'Lips, Pomadka matowa, nr 3 Milky Brown


Zestaw do wykonywania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze.



3. Wibo, Ecstasy Blusher, Róż do policzków, nr 1



Róż do policzków w najbardziej pożądanym odcieniu. Pudrowa formuła zamknięta w pięknej kasetce z lusterkiem. Nadaje delikatny odcień różu, jednocześnie rozświetlając złotą poświatą. Specjalna technologia i wypiekana formuła pozwala na stopniowe dozowanie produktu, tak aby uzyskać odpowiedni dla siebie efekt.




4. Eveline Cosmetics, Lip Therapy Professional, Serum do ust, Natural Nude



Serum intensywnie nawilża, regeneruje i chroni skórę ust. Formuła CARE&COLOUR bogata w prowitaminę B5, kwas hialuronowy, witaminy oraz 6H TINT COMPLEX nadaje ustom subtelny odcień, który różni się w zależności od indywidualnego PH skóry. Innowacyjna formuła uaktywnia się już w pierwszym kontakcie z ustami, nadając im subtelny odcień utrzymujący się przez cały dzień.


5. Miss Sporty, Wonder Metal, Lakier do paznokci, nr 020

Cena: 8,69 zł/7 ml


Nowe lakiery Miss Sporty Wonder Metal to gama 4 odcieni dających efekt lustrzano-metalicznego manicure. Dzięki wygodnemu pędzelkowi aplikacja lakieru jest prosta, a efekt trwały.


6. Isana, Style 2 Create, Spray do stylizacji włosów, termoaktywny, zwiększający objętość

Cena: 9,99 zł/200 ml


Umożliwia dowolną stylizację włosów. Możesz wygodnie nadać swojej fryzurze odpowiednią formę, stosując spray termoaktywny zwiększający objętość włosów pod wpływem ciepła wytwarzanego przez suszarkę. Zapomnij o elektryzowaniu się włosów. Innowacyjna formuła Anti-Frizz chroni Twoje włosy i nadaje im pożądaną formę oraz objętość. Formuła termoaktywna zwiększająca objętość włosów: zapobiega elektryzowaniu się włosów, powoduje większą przyczepność włosów podczas ich stylizacji, daje efekt zwiększenia objętości włosów.

Od pierwszego użycia zauroczyła mnie matowa pomadka w płynie z konturówką marki Lovely <3 Róż Wibo to kolejny faworyt tego pudełka. Piękny różowy kolorek cudownie mieni się na złoto - magia <3 Bardzo fajne jest także to serum do ust Eveline. Woda toaletowa również trafiła w mój zapachowy gust. A więc, jak widać pudełko niesamowicie mi się podoba :) Dajcie znać, o czym Wy chcecie poczytać na blogu :)

I na koniec jeszcze skromne zakupy:
* patyczki kosmetyczne Isana (przydatne podczas wykonywania makijażu)
* oczyszczająca maska węglowa Carbo Detox Bielenda
* hydrożelowe płatki - kompres pod oczy Perfecta Beauty
* bawełniane chusteczki kosmetyczne do pielęgnacji twarzy MyCare Tami
* wkładki higieniczne Discreet Zone Plus (były w super cenie 2,49 zł)







Powoli szykuję się po raz pierwszy na promocję -49%? Kusi mnie kilka produktów do ust. A Wy, co macie w planach zakupić? :)

 

18 komentarzy:

  1. WODA TOALETOWA mnie zaciekawiła - jestem zaintrygowana jej zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Lovely i Wibo mocno inspiruje się znanymi i kultowymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, ile nowości do przetestowania:D

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, bardzo fajne pudełko, Lovely i Wibo wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż wygląda całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne nowości, muszę zapoznać się z tymi patyczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka i róż są mocno inspirowane innymi markami, jednak nie wykluczam, że może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tych pomadek z Lovely oraz różu z Wibo :) Na pewno je zakupię, gdy tylko się pojawią. Również skusiłam się na tę maskę węglową z Bielendy i koniecznie muszę sięgnąć po te patyczki. Czytałam o nich i podobno są rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. K*Lips aż chyba sięgnę po ten specyfik i go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier miss sporty fajny, idealne na weekendowe balety :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ten błyszczyk bardzo inspirowane Kylie - ciekawa propozycja od rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super lakier miss sporty! :D teraz takie kolory są modne. I zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obejrzę sobie w sklepie z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. metaliczny lakier z miss sporty - WOW :OO już mam pretekst żeby polecieć dziś do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam