Beauty Formulas, Dwufazowa maseczka głęboko oczyszczająca z aktywnym węglem


Cześć Kochani!

Uwielbiam urządzać sobie domowe SPA, zwłaszcza jesienią. Niedziela to dla mnie czas odpoczynku, stąd też właśnie wtedy nakładam na buźkę różne mazidełka. Ostatnio zapoznałam się z dwufazową maseczką z aktywnym węglem Beauty Formulas.



W nazwie produktu umieszczono słowo "dwufazowa", co oznacza, że składa się z dwóch kroków - krok 1. żel do mycia twarzy oraz krok 2. absorbująca maska typu peel-off.


Żel (3 g) i maseczkę (10 g) umieszczono w podwójnej, bardzo ładnej saszetce, na której umieszczono naklejkę z informacjami w języku polskim, a także skład.




Zabieg rozpoczynamy od umycia, zwilżonej ciepłą wodą, twarzy żelem o przyjemnej, średnio gęstej konsystencji, który delikatnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Jego skład wzbogacony został dodatkowo ekstraktem z miodu, ogórka i cytryny, stąd też wykazuje lekkie działanie rozjaśniające i odświeżające


Po umyciu twarzy nakładamy maseczkę, której konsystencja jakby zbita i lepka, stąd też z tą aplikacją ciężko (jednak tak już jest z maseczkami typu peel-off). Pozostawiamy ją na skórze aż do całkowitego jej wyschnięcia. Maseczkę dobrze ściąga się z twarzy, mimo że miejscami jest to dosyć bolesne ... Ale dla efektów warto trochę pocierpieć, gdyż maseczka świetnie oczyszcza pory, złuszcza martwy naskórek, pozostawiając skórę czystą i gładką



Maseczkę można zakupić m.in. w internetowym sklepie strefaurody.pl za ok. 7 zł. Ja na pewno jeszcze  nieraz do wrócę do tego produktu :)



 

10 komentarzy:

  1. Ta maska jest naprawdę warta polecenia :)
    Chociaż tak na dobrą sprawę ja ją nałożyłam i przyjechał G. Zaczął się ze mnie nabijać i musiałam szybko się jej pozbyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Porozglądam się za tym duecikiem bo brzmi super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię maski peel-off, chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki z węglem jeszcze nie miałam, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maska zrobiła na mnie mega wrażenie, doskonale oczyściła mi nos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę maseczkę u siebie, ale czas ją wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam