Jesienny manicure z Miss Sporty


Hejka Kochani!

Jesień zagościła u mnie nawet na paznokciach, a to za sprawą marki Miss Sporty i jesiennej kolekcji lakierów do paznokci Lasting Color Gel Shine Up To 10 Days Colors



Lakiery umieszczono w szklanych, malutkich, okrągłych buteleczkach o pojemności 7 ml. Wyposażono je w dosyć szerokie pędzelki, którymi szybko i wygodnie maluje się paznokcie



Konsystencja lakierów jest dosyć gęsta, stąd też można już jedną warstwą uzyskać ładny efekt. Ja jednak tradycyjnie nakładam dwie warstwy.



Miss Sporty proponuje nam 6 nowych kolorów na jesień:

  • nr 559 - ciemna, głęboka szarość
  • nr 560 - butelkowa zieleń
  • nr 561 - zgaszony pomarańcz wpadająca w rudy
  • nr 562 - brokatowa, ciemna czerwień
  • nr 563 - ciemny, jesienny brąz
  • nr 564 - brokatowy, intensywny róż

Kolory są naprawdę śliczne! Pięknie prezentują się na paznokciach, dając efektu błysku. Utrzymują się bez odprysków spokojnie przez tydzień, a utwardzone dodatkowo hybrydowym topem spokojnie wytrzymają dwa tygodnie!!! 






Widziałam, że lakiery te są dostępne w drogeriach Rossmann w cenie 6,99 zł. Który kolor podoba Wam się najbardziej? :)


 

22 komentarze:

  1. Cała seria mi się bardzo podoba, kolorystycznie można fajnie pokombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same lakiery i jestem nimi zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, jesienne kolorki, gdybym nie używała hybryd, to na pewno bym się na nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne odcienie idealne jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajne kolory, czasem żałuje ze zmieniłam tradycyjne lakiery na hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej podoba mi się.
    Kolory mają prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. wojskowa zieleń mi się podoba;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się każdy kolor lakieru podoba :) O dziwo trwałość lakierów jest bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam kilka tych lakierów w ostatniej promocji w Rossmanie. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten róż przypomina lekko mardi gras z semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolorki, ja używam jednak na dłoniach tylko hybryd

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 564 - brokatowy, intensywny róż - ten najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam szary i brąz. Przepiękne, głębokie kolory, jestem zauroczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. seria tych lakierów jest bezbłędna na sezon jesienny:) kolory trafione w punkt na tę porę roku:) a za taką cenę, aż żal nie kupić wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam trzy lakiery z tej firmy i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam