W7 Cosmetics, Autumn Eyes, Paleta cieni do powiek


Cześć Kochani!

Jakiś czas temu, do mojej toaletki trafiła paleta cieni do powiek Autumn Eyes marki W7 Cosmetics. Przyznam szczerze, że nie byłam do niej przekonana w 100%, ponieważ mam już jedną paletę tej marki, która niestety spisuje się kiepsko. Niemniej jednak coś mnie tknęło i ją zamówiłam. 



Cienie zostały umieszczone w prostokątnej palecie wykonanej z solidnego plastiku w kolorze czarnym. Wierzchnią część palety zdobią białe kółka. Podoba mi się także pomysł z wąską, podłużną szybką, przez którą można dojrzeć kolory cieni. 



Na spodzie paletki znajdziemy zaś naklejkę z nazwą paletki, składem oraz znaczkiem informującym, że przydatność cieni od otwarci wynosi 12 miesięcy.



Dodatkowym atutem opakowania jest fakt, że wyposażono je w lusterko



Dołączono do niego także dwustronną pacynkę, której ja jednak nie wykorzystuję. 



Jak już wspomniałam na początku, paleta nosi nazwę Autumn Eyes. Mieści 5 cieni w bardzo ładnych, metalicznych, jesiennych kolorach <3 Znajdziemy w niej od lewej cienie w kolorach: ciemny brąz, szarość pomieszana ze srebrem, ciemna zieleń wpadająca w szarość oraz dwa odcienie jaśniejszego brązu wpadające w złoto.  


Miło zaskoczyła mnie pigmentacja cieni. Nakładane na bazę prezentują się rewelacyjnie. Pięknie, ale przy tym nie tandetnie połyskują. 





Cienie są kremowe, dobrze współpracują z pędzlami, łatwo się rozcierają. Nie osypują się w trakcie aplikacji. Utrzymują się na powiekach bez zastrzeżeń przez cały dzień. 


Warto przyjrzeć się bliżej tej paletce, ponieważ w internetowej drogerii/perfumerii iperfumy.pl kosztuje nieco ponad 15 zł. 



Kochani, dajcie znać, jak Wam się podobają te cienie :)

 

9 komentarzy:

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam