Haul zakupowy


Cześć Kochani!

Dzisiejszy dzień natchnął mnie do zrobienia zdjęć nowości, które w ciągu ostatnich dwóch tygodni udało mi się zakupić. W większości będą to ubrania, ale mam też do pokazania akcesoria do włosów, torebkę, dwie pary butów oraz kilka kosmetyków. Jeśli jesteście zainteresowani tym, co nowego u mnie, to zapraszam na haul zakupowy



Tydzień temu, za namową Siostry, wybrałyśmy się do Galerii Gemini Park w Tarnowie. Odwiedziłyśmy dosłownie kilka sklepów: Cropp, House, Reserved, Mohito, Sinsay. Trzy bluzeczki i sweterek udało mi się jeszcze zakupić z wyprzedaży. Natomiast pozostałe rzeczy to już nowe kolekcje. Pod każdym zdjęciem umieszczę nazwę sklepu i cenę.



Mohito, 39,99 zł z 69,99 zł


 House, 39,99 zł

 Sinsay, 29,99 zł

 House, 9,99 zł z 39,99 zł

 Sinsay, 39,99 zł

 Mohito, 39,99 zł z 69,99 zł

House, 29,99 zł z 69,99 zł

Szukałam także spodni - klasycznych jeansów, bez żadnych dziur, naszywek itp. W Reserved znalazłam bardzo fajne rurki skinny, idealnie dopasowane i wygodne. Cena: 89,99 zł.


Drugą parę jeansów - rurek wypatrzyłam zaś w Sinsay. Cienki, jasny, dopasowany i wygodny w noszeniu jeans. Cena: 39,99 zł.


Pozazdrościłam drugiej Siostrze torebki i musiałam sobie zakupić taką samą :D Torebka pochodzi z Mohito. Cena: 129,99 zł.


W drogerii Hebe wypatrzyłam akcesoria do włosów marki Franck Provost i zakupiłam sobie dwie klamerki, które trzymają w ryzach moje włosy głównie w pracy. Natomiast z elite model wybrałam sobie dwie urocze wsuwki - kokardki <3






Na Allegro wypatrzyłam sobie szpilki marki ASOS w odcieniu nude, natomiast w miejscowym sklepie obuwniczym balerinki w pięknym, bordowym kolorze <3





Zanim przejdę do kosmetycznych zakupów, koniecznie muszę pokazać Wam cudowny prezent walentynkowy od mojego Ukochanego. Otrzymałam kwiaty, czekoladki, nawet uroczego misia oraz wymarzony zegarek Daniel Wellington <3





Co do kosmetyków, to wiele nie poszalałam. W drogerii Sekret Urody zaopatrzyłam się w podkład Colorstay marki Revlon. Tym razem postanowiłam sprawdzić kolor 180 Sand Beige. Kupiłam także dwie gąbeczki marki Donegal - malutkie jajeczka oraz korektor Liquid Camouflage Catrice Cosmetics. 





Natomiast w drogerii Natura zdecydowałam się na zakup podkładu marki Pierre Rene Skin Balance Cover w odcieniu 20 Champagne. 




Powiększyła się ostatnio nieco moja biblioteczka. Kupiłam kilka interesujących mnie pozycji książkowych. 










Kochani, dajcie znać, czy coś Wam się spodobało z moich zakupów :) A Wy co ciekawego ostatnio kupiliście? :)

 

17 komentarzy:

  1. Torebka wymiata! Chyba poszukam jej u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś ! :D Świetne nowości !! :) Koszulki genialne ♥ Zakochałam się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnóstwo ładnych rzeczy :) Bardzo ładne balerinki, a szpilki to już w ogóle zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka też mi wpadla w oko juz jakiś czas temu i cały czas się nad.nią zastanawiam...
    Świetne nowości

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta torebka, baleriny i koszulka z Mohito:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy. Szczególnie buty. Ja na wyprzedażach tez mocno zaszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szpileczki są przepiękne <3 Zakochałam się ;) Szukam takich na wesele koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo ładnych rzeczy, ale najbardziej podoba mi się bluzeczka w motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten zegarek <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. te bluzki z ustami są genialne :) ostatnio była taka fajna bluza u ustami :) ale droga :( 199 zł

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka z liskiem jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam