#1 Aliexpress - haul zakupowy


Cześć Kochani!

Przez długi czas bałam się cokolwiek zamówić na Aliexpress. Byłam przekonana, że zakupiony towar nie dotrze, a jeśli już, to okaże się być marnej jakości. Niemniej jednak przełamałam się, założyłam konto i dokonałam pierwszych zakupów. Byłam mile zaskoczona, kiedy urodzinowe baloniki do mnie dotarły i okazały się być naprawdę fajnie. Tak też zaczęłam częściej tam zaglądać i zamówiłam kilka rzeczy, które chcę Wam poniżej pokazać. 



Od dawna podobały mi się delikatne, koronkowe staniki. Miałam upatrzonych kilka modeli w polskim sklepie internetowym w cenie ok. 50-60 zł i miałam wrażenie, że to sporo, jak na taki staniczek. Przeglądając Aliexpress natrafiłam właśnie na bardzo ładny, subtelny, koronkowy biustonosz. Skuszona ceną 16,91 zł zamówiłam. Zdecydowałam się na uniwersalny kolor czarny.





Jakość stanika jest naprawdę godna uwagi. Koronka jest niezwykle delikatna i przyjemna dla skóry. Nie ma mowy o żadnym obcieraniu. Stanik ma cienkie, regulowane ramiączka oraz regulowane zapięcie z tyłu. 






Zdecydowałam się na rozmiar S (gdzie standardowo noszę rozmiar 75A/B w zależności od producenta) i jest on jak najbardziej idealny. Może minimalnie mógłby mieć jeszcze dłuższe ramiączka i nieco więcej w obwodzie. 

Dla zainteresowanych link - KLIK



Tak mi się spodobał powyższy stanik, iż skusiłam się na zakup kolejnej bielizny. Tym razem moje serce skradł koronkowy komplet - biustonosz i figi, w cudownym, bordowym kolorze, który w zależności od światła wpada może nieco w taką ciemną fuksję <3 I w tym przypadku również się nie zawiodłam.



Bielizna wykonana została z miękkiej, przyjemnej dla skóry koronki. Model biustonoszu to taki push up do połowy ;) Ma gąbeczki od spodu, które delikatnie podnoszą piersi do góry. Oczywiście wyposażony został w regulowane ramiączka i regulowane zapięcie na plecach.






Zdecydowałam się na rozmiar B 32 i jak najbardziej trafiłam, a więc rozmiarówka standardowa. 





Majteczki są prześliczne w rozmiarze uniwersalnym i szkoda, bo mogłyby być ciut większe. Niemniej jednak na tyłek mi wchodzą i wyglądają całkiem nieźle ;) Z przodu i w kroku podszyte są bawełnianym materiałem, co jest bardzo na plus.









Za komplet zapłaciłam 14,42 zł, a więc grosze. Do wyboru jest kilka kolorów. 

Link - KLIK

Na Aliexpress wypatrzyłam także zestawy chokerów. W sumie pokusiłam się na cztery zestawy, w tym jeden podwójny, gdyż podzieliłam się nimi z Siostrami. Co tu dużo pisać, są naprawdę ładne.





Co do ceny, to za zestaw 8 takich najprostszych chokerów zapłaciłam 8,19 zł, za zestaw 6 chokerów 12, 42 zł, więc naprawdę niewiele.





LINK do wszystkich tych zestawów - są one u jednego sprzedawcy - KLIK




Wcześniej jeszcze wypatrzyłam zestaw chokerów w kolorze bieli i pastelowego różu. Są niezwykle delikatne i dziewczęce. One kosztowały mnie 11,88 zł za 6 sztuk - KLIK.



Po chokerach natrafiłam na torebkę w kolorze pastelowego różu. Zgrabna listonoszka na regulowanym paseczku wygląda naprawdę bardzo ładnie. Za torebkę zapłaciłam 27,83 zł - KLIK








Kocyk - syreni ogon to kolejna moja zachcianka. I znowu zdecydowałam na kolor różowy. Kocyk przyszedł prześliczny! Bardzo starannie wykonany i cieplutki. Jednak do mojej głowy nie dotarło, by zamówić największy rozmiar i wybrałam średni 70 x 130 cm. Co do wymiarów to ja nie mam wyobrażenia :D Za ten kocyk zapłaciłam 49,83 zł i pewnie trafi do mojej Siostrzenicy :) KLIK







I ostatni mój zakup, który chcę Wam dzisiaj pokazać to kubeczki na lody. Są niesamowicie słodkie i urocze <3 Nie mogłam ich sobie odmówić. 






Wykonane są z naprawdę solidnego tworzywa. Ja zdecydowałam się na dwa różowe i dwa niebieskie (jeden już Chrześniak zdążył mi podkraść). Wraz z kubeczkiem otrzymujemy jeszcze bardziej uroczą łyżeczkę <3 







Za jeden taki kubeczek płaciłam 4,44 zł i mam zamiar domówić sobie jeszcze trzy - KLIK

Kochani, to by było na tyle. Dajcie znać, czy coś Wam się spodobało. Koniecznie wklejajcie linki rzeczy, które Wy zakupiliście na Aliexpress i które polecacie :)


 

11 komentarzy:

  1. Ale piękne koronki! Uwielbiam to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze od lat kupuję staniki na esotiq, mam kartę stałego klienta i czasami trafiam na promocję ale i tak bielizna tam jest dość droga. Choć moja ulubiona. Muszę też zamówić sobie staniki na alieexpress. Wczoraj kupiłam tak czyściki, takie które usuwają przypaleniznę z garnków, myją felgi itp. Zobaczę jak się sprawdzą. 6 sztuk 14 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chokery - choć nie noszę - wyglądają nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na aliexpress zamawiam namiętnie - teraz czekam na wiele paczek :D Piękne chokery! :D Choć ja sama ich nie noszę, u kogoś mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy ;) Jak ja kocham aliexpress :D Torebeczka i chokery przepiękne ;) I zestaw bielizny też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zachwicił ten ogon syreni ♥ chcę go ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sobie tę samą torebeczkę, tylko w kolorze kobaltowym :)
    Achh, te kubeczki na lody! Są cudne! Już pędzę ich szukać na ali! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka jest super, aż mnie kusi żeby sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne rzeczy! ja również niedawno się przełamałam i założyłam konto na Aliexpress. Dziś doszła do mnie pierwsza przesyłka i czekam jeszcze na trzy kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam