Czyste, świeże i pięknie pachnące pranie z Perlux


Cześć Kochani!

Odkąd na rynek weszły kapsułki do prania, poszukiwałam takich, które będę nie tylko dobrze prały i odświeżały ubrania, ale także zadowolą mnie przyjemnym zapachem. Ważny także był dla mnie fakt, by do końca rozpuszczały się podczas prania. I tak oto trafiłam na Perły piorące marki Perlux, o których poniżej chcę Wam nieco więcej opowiedzieć. Przedstawię także mój hit ostatnich tygodnie - Perlux Odplamiacz ze szczoteczką! Zainteresowanych zapraszam dalej ... 



Myślę, iż marki Perlux nie muszę jakoś specjalnie przedstawiać. Jest ono ogólnie dostępna, a jej produkty można znaleźć dosłownie wszędzie (przynajmniej u mnie w Dębicy). W ofercie marki znajdziemy perły piorące, odplamiacze oraz koncentraty do płukania. Producentem marki Perlux jest firma LAKMA, pod którą kryje się także marka SIDOLUX.

Perły piorące dostępne są w różnych rodzajach. Ja miałam okazję zapoznać się z perłami Perlux COLOR przeznaczonymi, jak sama nazwa wskazuje, do prania ubrań kolorowych



Duże, wygodne w użyciu opakowanie, wykonane z solidnego plastiku, mieści 24 kapsułki. Jest to największa dostępna ilość (pozostałe dostępne opakowania to 16 szt., 10 szt. i 2 szt.), jaką możemy zakupić. Etykieta przyjemna w odbiorze, kolorowa, a jednocześnie czytelna, zawiera mnóstwo przydatnych informacji.







Perły piorące to połączenie proszku i żelu do prania, które ma niesamowitą moc! Skutecznie oczyszczają ubrania z wszelkich zanieczyszczeń i plam, nie wpływając przy tym niekorzystnie na ich jakość. Chronią kolory przed blaknięciem, a same materiały przed brzydkim mechaceniem. Do tego bardzo ładnie i intensywnie pachną. I co ważne, zapach ten pozostaje na ubraniach.




Kapsułki w 100% rozpuszczają się podczas prania. Nie miałam sytuacji, by coś się nie rozpuściło i pozostawiło ślady na ubraniach! 

Kapsułki mają za zadanie także łagodzić twardość wody oraz zapobiegać osadzaniu się kamienia na elementach pralki


Jak już wspomniałam na wstępie, hitem okazał się Odplamiacz ze szczoteczką! Otrzymujemy go w plastikowej, nieprzezroczystej butelce o pojemności 250 ml. Kolorowa etykieta przyciąga uwagę. 





Butelka wyposażona została w aplikator - szczoteczkę, która ma gęsto ułożone, miękkie, plastikowe ząbki



Odplamiacz ma formę przezroczystego żelu, który we współpracy ze szczoteczką i powierzchnią ubrania tworzy delikatną, lekką piankę, działającą cuda! Przetestowałam go na bluzce, którą nie dawno kupiłam. Nie wiem czym, nie wiem jak, ale po którymś tam praniu okazało się, ze cała jasna część bluzki ma jakieś dziwne, lekko brązowe plamy. Bluzkę przeznaczyłam do kosza, ale wtedy w moje ręce wpadł właśnie ten odplamiacz. Przez kilka minut szczoteczką wcierałam żel w materiał. Jakież było moje zdziwienie, że zaraz na szczoteczce widać było ściągnięty brud ... Po wypłukaniu i ponownym wypraniu bluzki, nie ma na niej śladu plam! 




Odplamiacz przeznaczony jest do każdego rodzaju tkanin. Nie zawiera chloru, a więc jest bezpieczny zarówno dla nas, jak i dla ubrań. 



Kochani, koniecznie napiszcie, czy znacie te produkty i jak się u Was sprawdzają :)


 

7 komentarzy:

  1. Tych kapsułek jeszczeni nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kapsułki, ale nie pamiętam już czy miałam dokładnie te same :) Teraz używam kapsułek Ariel, również są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wielką fanką kapsułek, nie używam płynów ani proszków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich jeszcze okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie używam płynu do płukania tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wygodne w użyciu, też je mam i nie odbiegają zbytnio od droższych marek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde napisane tutaj słowo :)**

Staram się każdego z Was odwiedzać :)

Pozdrawiam